Hei! Tahtoisin kipeästi sellaisen pyöreän mallisen akvaarion.. niitä vaan ei löydy.. :/ olisiko kellään tietoa mistä niitä saa netissä/paikan päältä? kiitos..
pyöreää akvaariota missään?
7
2290
Vastaukset
- sain joo
pyöreän akvaarion kukka kaupasta !!! Sillä olin setäni kukkakaupalla kesätöissä ja sinne tuli aivan ihana pyöreä lasinen aivan akvaarion näköinen joku lasi juttu , siitä sain hyvän :)
- Rihma
Lasimaljat ovat melko huonoja akvaariokalojen kannalta, niihin ei saa tekniikkaa kiinni ja pyörä lasi vääristää fisujen ulkonäköäkin ikävästi.
Suosittelen tavallisen akvaarion ostoa jos sinne aikoo kaloja laittaa. Niitäkin on saatavana kaarevilla etulaiseilla tai kuution muotoisia, jos tavallinen laatikko ei innosta.
Jotkut akvaariokauppiaat tekevät mitä ihmeellisimpiä taideteoksia kun tilaa erikseen.- kai700
no minulla sattuis olemaan aika pyöreä akvaario elikkä 8-kulmainen omalla jalustalla n120L,siisti ja hieno ku mikä kalat ja laitteet mukaan
- ....
näin tässä soikean mallisen akvaarion ja oikein sattui silmiin sitä katsellessa. se jotenkin vääristi kaikki katsoi sitten kulmasta kuin kulmasta, eikä kaloista saanut mitään selvää millaisia olivat. Joten en suosittele!
Mutta jos välttämättä sellaisen haluat niin ehkä tettämällä mahdollisesti. sen vaan sanon, että TOSI kalliiksi tulee kun pelkät tavalliset akvat joissa on kaareva etulasi ovat jo todella hinnakkaita puhumattakaan kokonaan kaarevasta lasista tehdystä pytystä...- rim
Pelkille vesikasveille tosi kaunis. Itse ostin Tuurin kyläkaupasta n. 3 l. maljan jossa on nyt pari kasvia. Kaloja maljaan ei kyllä mahdu.
- .Fisu.
Ei kaloja pyöreään akvaarioon! Olen lukenut Lemmikki-lehdestä, että se on vain eläinrääkkäystä, ja kalan näkö voi kuulemma vauroitua!
- fish KING
- ettei akvaariokaloja pidettäisi alle 40l akvaarioissa tai maljakoissa
- akvaarion yksi seinä suositellaan peittämään jottei kala stressaantuisi omasta kuvastaan tai ympäristön liikkeistä
- tosiaan, tekniikkaa on tosi hankala kiinnittää pyöreään akvaarioon... meilläkin on parikymmentä litrainen "konjakki"lasimalja kasvimaljakkona/tuliliskon kotina .. jonkin aikaa kunnes sai satalitraisen kodin
usein näkee liiketiloissa ovaalin mallisia akryylistä valmistettuja akvaarioita
Se miten kalan silmä reagoi koveraan maljokkoon, ei olla tutkittu, mutta koittakaa itse katsoa maailmaa saman muotoisen lasin läpi, ehkä kalakin näkee ulkopuolelle samalla tavalla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361