saadaan ampumalla sellainen alas. Perustettakoon globaali UFO-crash ryhmä joka posauttaa ufoaluksen alas. Ja homma on bueno!
Konkreettisia
16
665
Vastaukset
- Kannatetaan
Kannatetaan!
- ihmisnoidi
miksi tehdä pahaa sellaiselle mikä ei ole tehnyt pahaa meille, miksi satuttaa ja aina sotia?,pistää vihaksi tuollainen ajattelu tapa!
en halua mollata tai loukata ketään!
t. ihmisnoidi ps(ehkä juuri siksi he eivät tule lähelle,tämä aika ei ole vielä ready)- Pulsar
Te Maan sontiaiset,teen teistä sylttyä,pulsaroin teidät hiukkaseksi,kun joukkoni väliavaruudesta saapuvat,niin teidän mielenne luetaan ja ohjelmoidaan tottelemaan ja te tottelette haluanne ja riistätte vaivaisen elämänlangan itseltänne,sillä tulette näkemään itsenne vain toukkana,sillä Aluksemme täyttävät teidät pelolla,kauhulla,ja suurella hämmästyksellä,sillä me liumme äänettömästi teidän aikatasollenne ja otamme vallan taivaasta,ja jopa teidän sotalelunne ovat vain vaivaisia tuliluikkuja,ne tulevat jähmettymään ja häviämään,te universumin matelijat,katsokaa ja hämmästykää.
*Minun sanani on Laki.*
- minä-
Ensinnäkin on hyvin todennäköstä, että ihmisten aseet on yhtä tyhjän kanssa sellasten alienien aluksia vastaan jotka on pystyny matkustaan maahan. Todennäkösesti ihmisten aseet on yhtä tehokkaita kuin jos ampus ritsalla
Sitäpaitsi eikö ole aika hullua alkaa ampumaan selkeästi ylivoimasta vastustajaa? Joku raja se alienienkin kärsivällisyydellä olisi.- kuuleppas
mikseivät ne hakeneet kavereitaan ja tipahtanutta alusta pois Roswellista? Kannatan alasampumista!
- taviksen
kuuleppas kirjoitti:
mikseivät ne hakeneet kavereitaan ja tipahtanutta alusta pois Roswellista? Kannatan alasampumista!
ajattelusta näihin asioihin. Todella valitettavan yleistä vielläkin, osoittaako universumin huippuälykkyyden olevan tällä tasolla.
- Tavis 28847346
taviksen kirjoitti:
ajattelusta näihin asioihin. Todella valitettavan yleistä vielläkin, osoittaako universumin huippuälykkyyden olevan tällä tasolla.
Elä eppäile!
Loistava idea saada vihdoin konkreettista todistetta :D Joskin siinä on pari ongelmaa :P Mitäpä jos ammuskeletkin sitten vahingossa maapallolta lähtöisiä UFO:ja alas, eli vaikkapa lentokoneita :> Enpä tiedä miten poliisisedät siihen reagoisi. Jos olisi oletus, että kaikki taivaalla tunnistamaton olisi lentäviä lautasia niin kyllähän niitä yhden tai pari voisi alaskin ampua :P
- sillä taida
olla tässä vaiheessa mitään väliä onko ne omia vai ulkoavaruuden muukalaisten aluksia. Ja jos sitten kaikki muutamassa vuodessa alasammutut objektit ovatkin lentäviä lehmiä ja muita jo tunnettuja juttuja, voidaan todeta ettei alienaluksia ole olemassakaan. :D
Tämä ufoilu alkaa olla siinä pisteessä että alkaa näin hiljaistakin miestä niin sanotusti närppimään koko juttu. Tulta munille vaan! sillä taida kirjoitti:
olla tässä vaiheessa mitään väliä onko ne omia vai ulkoavaruuden muukalaisten aluksia. Ja jos sitten kaikki muutamassa vuodessa alasammutut objektit ovatkin lentäviä lehmiä ja muita jo tunnettuja juttuja, voidaan todeta ettei alienaluksia ole olemassakaan. :D
Tämä ufoilu alkaa olla siinä pisteessä että alkaa näin hiljaistakin miestä niin sanotusti närppimään koko juttu. Tulta munille vaan!Olen kyllä aivan samaa mieltä ja alan lämmetä kovasti niiden UFO:jen paukutteluunkin :)
Tämähän siis syystä, että vierailija-alusten olemassaolemattomuutta on mahdotonta todistaa mitenkään muuten kuin siten, että jokainen tutkittaisiin (ammuttaisiin alas ettei ehdi karkuun). Ei oikein näytä että ufohörhähtäneet tai kukaan muukaan saisi mitään todistusaineistoa aikaiseksi, niin ei kai tähän paljon mahdollisuuksia jää :P
- Joko odotamme ja saamme todisteita.
- Odotamme ikuisuuden emmekä saa todisteita mutta uskomme silti muukalaisiin.
- Päätellään terveellä järjellä, että jos ei ole todisteita eikä niitä ole vuosituhansien aikana ilmestynyt, niin ei niitä olekaan (ilmeisesti tämä ei ole kuitenkaan mahdollinen vaihtoehto).
- Ammutaan ne perkeleet tunnistamattomat alas ja todetaan ettei niitä ole.- Bang them down!
Owashi kirjoitti:
Olen kyllä aivan samaa mieltä ja alan lämmetä kovasti niiden UFO:jen paukutteluunkin :)
Tämähän siis syystä, että vierailija-alusten olemassaolemattomuutta on mahdotonta todistaa mitenkään muuten kuin siten, että jokainen tutkittaisiin (ammuttaisiin alas ettei ehdi karkuun). Ei oikein näytä että ufohörhähtäneet tai kukaan muukaan saisi mitään todistusaineistoa aikaiseksi, niin ei kai tähän paljon mahdollisuuksia jää :P
- Joko odotamme ja saamme todisteita.
- Odotamme ikuisuuden emmekä saa todisteita mutta uskomme silti muukalaisiin.
- Päätellään terveellä järjellä, että jos ei ole todisteita eikä niitä ole vuosituhansien aikana ilmestynyt, niin ei niitä olekaan (ilmeisesti tämä ei ole kuitenkaan mahdollinen vaihtoehto).
- Ammutaan ne perkeleet tunnistamattomat alas ja todetaan ettei niitä ole.USA:llahan on tekniikkaakin valmiina näiden uffojen alasampumiseen. 60-luvulla alettiin kehittämään ballististen ohjusten torjuntaan käytettävää lasertekniikkaan perustuvaa puolustusjärjestelmää joka kulki kultaisella 80-luvulla Tähtien Sota -nimikkeellä.
Luulen että tätä tekniikkaa ollaan kehitelty huimasti eteenpäin vaikkakin ehkä salassa.
Jotain on kuitenkin tehty julkisestikin, aiheesta voi lukea täältä.
http://www.fas.org/spp/starwars/program/abl.htm
"The ABL weapon system consists of a high-energy, chemical oxygen iodine laser (COIL) mounted on a modified 747-400F (freighter) aircraft to shoot down theater ballistic missiles in their boost phase."
Eppäilen vahvasti etteivät uffotkaan ehdi väistää valonnopeaa suurteholaseria.
GET EM DOWN AND THERE IS OUR PROOF ! - Bang them down!
Bang them down! kirjoitti:
USA:llahan on tekniikkaakin valmiina näiden uffojen alasampumiseen. 60-luvulla alettiin kehittämään ballististen ohjusten torjuntaan käytettävää lasertekniikkaan perustuvaa puolustusjärjestelmää joka kulki kultaisella 80-luvulla Tähtien Sota -nimikkeellä.
Luulen että tätä tekniikkaa ollaan kehitelty huimasti eteenpäin vaikkakin ehkä salassa.
Jotain on kuitenkin tehty julkisestikin, aiheesta voi lukea täältä.
http://www.fas.org/spp/starwars/program/abl.htm
"The ABL weapon system consists of a high-energy, chemical oxygen iodine laser (COIL) mounted on a modified 747-400F (freighter) aircraft to shoot down theater ballistic missiles in their boost phase."
Eppäilen vahvasti etteivät uffotkaan ehdi väistää valonnopeaa suurteholaseria.
GET EM DOWN AND THERE IS OUR PROOF !Lisään edelliseen vielä sen, että on ihan turhaa alkaa nurisemaan siitä että ei ufoja saa ampuilla alas, sehän on väärin. Bullshit, sanon minä! Jos kerran uffomiehillä on "oikeus" sieppailla ihmisiä, riistää siis heidän vapautensa sekä tehdä viattomilla ihmispoloisilla kokeita ja laittaa heihin implantteja sekä ottaa vasta kehitysasteella olevia sikiöitä pois niiden äitien kohduista. On meillä täysi oikeus ja takuulla valtuudet ampua nämä sikamaiset universumin pääpaskiaiset helvettiin taivaaltamme.
- armagedoon
Lisään edelliseen vielä sen, että on ihan turhaa alkaa nurisemaan siitä että ei ufoja saa ampuilla alas, sehän on väärin. Bullshit, sanon minä! Jos kerran uffomiehillä on "oikeus" sieppailla ihmisiä, riistää siis heidän vapautensa sekä tehdä viattomilla ihmispoloisilla kokeita ja laittaa heihin implantteja sekä ottaa vasta kehitysasteella olevia sikiöitä pois niiden äitien kohduista. On meillä täysi oikeus ja takuulla valtuudet ampua nämä sikamaiset universumin pääpaskiaiset helvettiin taivaaltamme.
Tehkääpä kuule se! Ja sitten jos paljastuu että ne olivatkin muukalaisia, ja alkaa rangaistuksena ihmisrodun järjestelmällinen tuhoaminen, älkää tulko tänne itkemään!
Se on kertakaikkiaan niin upea ja huvittavaa nähdä millaisia "neroja" vajaavaisesta geenialtaasta välillä syntyy. - Bang them down!
armagedoon kirjoitti:
Tehkääpä kuule se! Ja sitten jos paljastuu että ne olivatkin muukalaisia, ja alkaa rangaistuksena ihmisrodun järjestelmällinen tuhoaminen, älkää tulko tänne itkemään!
Se on kertakaikkiaan niin upea ja huvittavaa nähdä millaisia "neroja" vajaavaisesta geenialtaasta välillä syntyy.Vai niin siinä käykin... eikös vain olekin primitiivisiä nuo alienit kun yhdestä tuhotusta aluksestaan ja kuolleesta miehistöstä noin suuttuvat. Taitavat olla hizbollahin kätyreitä kaikki tyynni.
- desgeega
Vai niin siinä käykin... eikös vain olekin primitiivisiä nuo alienit kun yhdestä tuhotusta aluksestaan ja kuolleesta miehistöstä noin suuttuvat. Taitavat olla hizbollahin kätyreitä kaikki tyynni.
Ehkä voisit mennä koputtelemaan Yhdysvaltain hallituksen tai armeijan ovia, heillähän on kuulemma jo hallussaan tällainen hylky, jolloin sellaista ei tarttis enää ampua alas. Teepä kuule niin, niin saat uteliaisuutes tyydytetyks.
armagedoon kirjoitti:
Se on kertakaikkiaan niin upea ja huvittavaa nähdä millaisia "neroja" vajaavaisesta geenialtaasta välillä syntyy.Aina sitä yhden uuden naapurin voi ampua asian varmuuden saamiseksi jos se juoksentelee pihalla kepposiaan tekemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009