Onko kellään tietoa minkälaista arvoa voisi olla avaamattomilla vanhoilla tupakka-askeilla. Turku p.c.rettig & co TURKU klubi 22 tupakka-aski tai Ph.U.Strenberg ja K:ni Osakeyhtiö SAIMAA tupakka-aski. Kaikki info otetaan vastaan mielenkiinnolla? Onko niitä paljon liikkeellä, arvo jne.
Kiitos!
Vanhat tupakka-askit
15
8024
Vastaukset
- hese
askin hinnat liikkuvat 20 euron paikkeilla
huutokaupoissa ja netissä- nimerkitön
Mites onko avatulla askilla (vuodelta 1977) mitään arvoa enää ?
- oldsmoke
Minulla olisi Raaseporin alueella myynissä vanhoja tupakka askeja.
Saimaa 25kpl
Kerho 2 16kpl
kaksi kappaletta Klubi 77 (Turku P.C rettig) 14 kpl ja 9kpl
North state ready rolled 20 kpl
Kaksi kappaletta Sevilla askeja (toisessa vain yksi tupakka)
Westminister cigarettes 25kpl
Kaikki muut avattuja paitsi North State, josta en ole varma vuodesta mutta luulisin 1931
Sähköpostit:
[email protected]
[email protected]
Kyselkää vapaasti
Tarjotkaa hintaa.. :) - tobaccoHunter
Entä olisiko kenelläkään tietoa Limingan tupakan Kotimainen Laatutupakka askista? On soikea eikä siinä lue mitään muuta kuin tuo Kotimainen Laatutupakka sinisellä. Ovatko miten vanhoja?
- tup-akka
Hei, entäs tuommoinen vanhan näköinen ruskea pieni 8 x 8 cm pahvirasia, irtotupakkaa, siis sitä purua. Lukee päällä kotimainen tupakka. Mahtaakohan olla vanhaakin?
Mitään muuta ei pakkauksessa lue. - tup-akka
tup-akka kirjoitti:
Hei, entäs tuommoinen vanhan näköinen ruskea pieni 8 x 8 cm pahvirasia, irtotupakkaa, siis sitä purua. Lukee päällä kotimainen tupakka. Mahtaakohan olla vanhaakin?
Mitään muuta ei pakkauksessa lue.Siis kun uudelleen katson, niin onhan siinä piipun kuva päällä eli taitaa olla piippuun tarkoitettua, mutta olisi kiva tietää miltä vuosikymmeneltä on.
- savuakin
Minkäs arvoinen mahtaa olla klubi 77 aski (25kpl), jossa on vielä tupakkaa noin puolet jäljellä?
- Klubi 77
Mulla on puolen tusinaa avaamattomia (sinetti kiinni) virheettömiä Klubi 77 rasioita.
Oon valmis myymään viisaaseen hintaan. Kiinnostuneet voi mailata osoitteeseen elc (at) sci.fi- KOSMOS1
Multa löytyis jonkun verran avaamattomia KOSMOS merkkisiä tupakka-askeja Neuvostoliiton ajalta...Jos kiinnostusta löytyy, niin meilaa osoitteeseen:
[email protected] - hos1
KOSMOS1 kirjoitti:
Multa löytyis jonkun verran avaamattomia KOSMOS merkkisiä tupakka-askeja Neuvostoliiton ajalta...Jos kiinnostusta löytyy, niin meilaa osoitteeseen:
[email protected]Mulla olis myynnissä HOS merkkinen avaamaton aski. Tehty rajallinen määrä Heikki Olavi Salosen kunniaksi. Jos kiinnostaa niin maili:
[email protected]
- Löytö
boston filter?
paljon maksa 60 luvun tupakka aski avattuna? - Atspikk
Minkäs arvoinen mahtaa olla Majakka.avaamattomia 50-60 luvun tupakka aski [email protected] jos
- H3elmi
Helmi merkkinen tupakka-aski sisälsi kupongin joita keräämällä sai erilaisia tuotteita, mikä valittiin luettelosta. Siinä on esiteltynä yli sata palkintoa kuvineen. Tavarat olivat myös näytteillä Helsingissä, City Pasaasissa.
1909 aloitettu helmi tupakan valmistus ja 1915 joulukuun viimeinen päivänä kuponkien lunastus loppui.
Minulla on tuo itämaisen paperossitehtaan palkintoluettelo.
[email protected] - KeSSux
Missä hintaluokassa pyörii noin -50luvun majakka savukerasia?valmistaja Tampereen tupakkatehdas.
- Anonyymi
Minulla on yksi avaamaton Klubi 77 -tupakka-aski.
Voin myydä keräilijälle sopivaan hintaan. ☺️
tommi piste westen ät gmail piste com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086