Kylpyongelma

Lilja -82

Meillä on tosi pieni vessa, jossa on kylpyamme. Suihku on kylpyammeessa. Kantsisko kuitenkin ostaa vauvalle oma muovinen kylpyamme, jota vois sitte pitää ison kylpyammeen sisällä ja säilyttää vaikka seinällä? Olisi pehmeämpi eikä vettä tarvisi valuttaa niin paljon. Olen myös kuullut kylpytuesta, olisikohan se hyvä ratkaisu? Olen vaan kuullut, että olisi raskasta selälle kylvettää vauvaa isossa ammeessa...?

5

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realniina

Tässä ehdotukseni:

Kannattaa ostaa vauvalle oma amme, jossa kylpytuki.

Jos sinulla ja miehelläsi on pituuseroa paljon, niin silloin ei välttämättä kannata ostaa jalallista ammetta, koska niissä ei ole säädettävää telinettä (kertokaa jos olen väärässä).

Eli ihan perus amme lattialle.

Koska teillä on kylpyamme ja suihku siellä, niin ette tarvitse tulpallista ammetta välttämättä, koska voitte kaataa vedet sitten sinne isoon ammeeseen. Tulpasta on hyötyä vain silloin, jos voi valuttaa kaiken veden suoraan lattialle.

Isossa ammeessa tosiaan tulee varmasti vaikeuksia pesuhommissa, jos laitatte sinne vauvan ammeen, oli se sitten jalallinen tai ilman jalkoja.

Ilman jalkoja oleva on liian matalalla ja jalallinen ei varmastikaan pysyisi kunnolla pystyssä isossa ammeessa....

Tässä jotain vinkkiä.....

• myöskin

tasoja, jotka laitetaan ison ammeen ppäälle(eivät pääse siitä luiskahtamaan) ja jonka päälle laitetaan vauvan amme..on selälle hiukan kevyempää kylvettäminen..itse ratkaisimme ongelman ostamalla jalallisen ammeen, jossa on myös hoitotaso..ja tulppa ja tyhjemnnysletku pohjassa, joten kylvetys onnistuu seisten vaikka keittiössä..

• realniina
        myöskin kirjoitti:

tasoja, jotka laitetaan ison ammeen ppäälle(eivät pääse siitä luiskahtamaan) ja jonka päälle laitetaan vauvan amme..on selälle hiukan kevyempää kylvettäminen..itse ratkaisimme ongelman ostamalla jalallisen ammeen, jossa on myös hoitotaso..ja tulppa ja tyhjemnnysletku pohjassa, joten kylvetys onnistuu seisten vaikka keittiössä..

Juu, en edes hoksannut, että voihan siinä tyhjennysletkukin olla....

• amme

vauvalle. On hygienisempi. Voithan laittaa sen jonkun korkkeen päälle. Tehdä vaikka ammeeseen päällisen laudoista.

• yhen-äiti-80

silloin kun esikoinen syntyi niin meillä oli kylppärissä sama homma, äiti sitte sanoi ette voi lasta tossa ammeessa kylvettää, ei kai oo niin hygieeninenkään kun aikuiset käy siinä suihkussa ja tosi on että käy varmasti selän päälle. Me ostettii ihan vauvan vanna ja laitettii se vaan kylppärin lattialle ja kylvetettii siinä ja hyvin toimi. Että suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1671
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      191
      1283
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe