Eli miltä kuulostaa Turussa Itäharjussa sijaitsevat Ylännekadun kerrostalot? Onko rauhallisia? Millanen kaupunginosa kysees? Oon muutamassa sinne kohta pian ja haluisin tietää.. tietääkö joku muuten onko siinä jotain kauppaa tai hyvää ruookapaikkaa lähellä? En oo siel viel montaa kertaa ehtiny käymää..Kiitti avusta!
Itäharju
4
2366
Vastaukset
- Ylännekadusta tarpeekseen s...
alueelle, joka on täynnänsä eläkkeellä olevia rehtoreita, pappeja, opettajia, vanhojapiikoja tms. niin tervetuloa!!!
Ylännekadun kerrostalojen (varsinkin talojen 14-16) pihoilla kävellessä, tuntuu kuin olisi autiotalojen pihoilla, ristin sielua ei näy missään...mutta kun katselee ikkunoihin, huomaa verhojen heilahduksen ja siellähän kurkkii harmaahapsia jos minkälaisia. (elämää on sittenkin)
Pystyyn kuollut hapannaamojen, tosikkojen ja vanhusten "lähiö"!!!- lykky
että jossain vielä on hiljaisuutta ja rauhaa, eikä kälättäviä, ympäri vuorokauden bailaavia eri-ikäisiä "nuoria", jotka eivät osaa käyttäytyä eivätkä ota huomioon naapureita!
- mä siellä
nuoriakin olen nähnyt ja ihan mukavia sellaisia. Täällä keskustelupalstoilla on haukuttu monet alueet, koska ovat rauhattomia ja jos ovat rauhallisia ne haukutaan silti, koska niissä asuu "pappeja ja eläkeläisiä". Valinta on tehtävä, kaikkee ei vou saada. Kaikissa kaupunginosissa on omat huonot ja hyvät puolensa.
- anni
Ylännekatu on kyllä rauhallista, ellei jopa kuollutta. Joku yli-innokas naapurikyttääjä niissä taloissa kyllä asuu.
Vieressä on Itäharjun Prisma - kohtuullisen kokoinen ruokakauppa. Sen yhteydestä löytyy ÄÄRIMMÄISEN loistava kampaamo, Mäkkäri, kahvila/lounasravintola, alko, jne.
Bussiyhteydet keskustaan on oikein hyvät.
Kyllä sä pärjäät :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995