minkä verran

2006

kuinka monta caliberia saavat maahan tuotua tänä uonna. jos nyt tekee tilauksen koska saa?

7

1552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omistaja.

Todennäköisesti saat omasi jos nyt tilaat niin ensi vuonna/keväällä....

• On se kumma, kun maahantuojat eivät saa hommattua autoja tarpeeksi.

Samaan autopulaan törmää myös Hondan kohdalla. Myös muillakin merkeillä on pitkiä toimitusaikoja. Kaveri oli ostamassa Civiciä, ja antamassa vaihdossa vanhaa autoaan. Myyjä halusi tehdä esisopimuksen, jossa vanhan auton hinta määritellään uudestaan Hondan saapuessa liikkeeseen. Perusteluna myyjä kertoi, ettei voinut antaa pysyvää hinta arvioita vanhasta autosa, koska pitkän toimitusajan kuluessa siihen tulisi kuitenkin lisä kilometrejä.

• kummaa siinä?

Maahantuoja saa hommattua autoja niin paljon kuin niitä tehtaalta liikenee. Tyhjästä on paha nyhjäistä, jos kysyntä ylittää tehtaan kapasiteetin. Sitä paitsi tärkeimmät markkina-alueet ovat muualla kuin Suomessa.

Huhujen mukaan esim. paljon parjattu Delta-Auto on kyennyt tekemään sitovia sopimuksia vaihtoauton hinnasta, vaikka Kian toimitusaika olisi ollutkin tuon puoli vuotta.

Luulisi sen Honda-myyjänkin osaavan jotenkin arvioida puolen vuoden ajojen vaikutuksen vaihdokin hintaan. Miksi antaa mitään arviota, jos se on kuitenkin tehtävä uudestaan?

• QWEa
        kummaa siinä? kirjoitti:

Maahantuoja saa hommattua autoja niin paljon kuin niitä tehtaalta liikenee. Tyhjästä on paha nyhjäistä, jos kysyntä ylittää tehtaan kapasiteetin. Sitä paitsi tärkeimmät markkina-alueet ovat muualla kuin Suomessa.

Huhujen mukaan esim. paljon parjattu Delta-Auto on kyennyt tekemään sitovia sopimuksia vaihtoauton hinnasta, vaikka Kian toimitusaika olisi ollutkin tuon puoli vuotta.

Luulisi sen Honda-myyjänkin osaavan jotenkin arvioida puolen vuoden ajojen vaikutuksen vaihdokin hintaan. Miksi antaa mitään arviota, jos se on kuitenkin tehtävä uudestaan?

Itse kun tein kauppaa viimevuoden lopulla ja toimitusaika oli n. 5 kuukautta uudelle. Myyjä yritti jättää vaihtoauton arvon auki (kilometrejä kun koskaan ei tiedä, paljonko tulee). Mutta peffaa nostaessani, tuli hätä suuri ja yhteisymmärrykseen päästiin heti/nyt vanhan vaihtoarvosta. Pidä etulyönti itselläsi ja äläkä anna pallon siirtyä vastapuolelle.

• Dodge-man

Juttelin automyyjäni kanssa tällä viikolla ja hän sanoi syksyn autojen tulleen myydyksi juhannuksen jälkeisellä viikolla. Hän ei enää pysty ottamaan vaihtoautoja sisään. Uusien autojen tilaukset ovat tyrehtyneet.

• kauppaa....

Caliberista tänään. Sais kuulemma auton ehkä maaliskuussa???
      Tänä vuonna saivat 500 autoa Suomeen, ne meni hetkessä!

• klkdjlkjsl

että jo ensi keväänä on vaihtoautohallit täynnä vähän ajettuja ja entistäkin halvempia calibereita, koska niiden omistajat tulivat vihdoin ensi-innostuksen laannuttua järkiinsä ja vaihtoivat muoviset lelunsa oikeisiin autoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe