haaste: bankokista eteenpäin

mä en osaa :p

Oletetaan, että sinulla on lento Bankokiin, kaksi pientä lasta ja haluat turvalliseen ja nautinnolliseen rantakohteeseen Thaimaassa. Mistä hankkisit jatkoyhteyden? minne? ja millä valitsisit luotettavan majoituksen? Onko konkareilla valmista mallia, miten tällaisen loman toteuttaisi?

6

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun

      Missä on Bankoki ? ;)
      Ja jos Bangkokiin menossa ja et itse osaa niin
      osta ihmeessä matkatoimistosta. Niitä on netti
      ja Suomi pullollaan.

    • Bangkokissa

      viimetalvena.Matkailimme mm,Pattayalla.Jonne matkasimme bussilla.Olimme Khao San roadilla hotellissa.Läheisestä matkatoimistosta ostimme liput seuraavana päivänä lähtevään bussiin.(Ilmastoitu Toyota Hiace)Liput yhteensä(meno)2 kpl 560 bathia.Sovittuna aikana matkatoimistosta noutivat kyytiin.Samassa bussissa italialaisia ja englantilaisia.Kiva ja rattoisa matka,kun olivat huumori-ihmisiä.(ei kieli ongelmia,sillä puhekieli oli englanti.)Ei ollut tilattua hotellia,sillä vapaita hotelleja on riittävästi ollut aina Pattayalla.Mutta,matkalla neuvoteltiin sopivalla hinnalla hotelli valmiiksi,jonka järjesti mukana ollut "apumies."Sopimukseen kuului vienti hotellille sekä nouto,kun ostimme myös paluuliput(560bathia)takaisin Bangkokiin viidenpäivän päästä.Ko,firma ajaa 2 meno-paluu matkaa päivittäin.Meillä oli onnistunut "keikka."Paluumatka oli myös ihan ok.Yleensä kun asioi paikallisen matkatoimiston kautta,niin ei ole ollut ongelmia.Siis ei ainakaan meillä tähän saakka.Kuinka lienee sitten toisilla?En osaa sanoa.

    • Isukki.

      Siinä on onnistuneen perheloman salaisuus.

    • kokeillut

      Olin 8 v sitten samanlaisella matkalla, lapsia vaan on kolme ja he olivat silloin kymmenen molemmin puolin.
      Varasin hotellit valmiiksi netin kautta. Ja varasin myös lennot Thaiairilta.
      Eli: lensimme reittilennolla Bangkokiin. Olin saanut Thaiairilta sähköpostitse vahvistuksen netistä varaamaani jatkolentoon Chiang Maihin, mutta lipputiskillä varaustani ei löytynyt. Koneessa oli tilaa, joten ostin liput.
      Olin varannut Chiang Maissa hotellin valmiiksi ja he lähettivät auton noutamaan meidät kentältä. Olimme viikon Chiang Maissa. Tämän jälkeen lensimme Bangkokiin ja lentokentältä otin taksin Hua Hiniin. Olin varannut Hua Hinista hotellin valmiiksi. Ja sitten viikon kuluttua kotiin.
      Tiedän kyllä että matkatoimistot järjestävät ihan samanlaisia matkoja (ja sieltä sainkin idean), mutta ne ovat tavattoman kalliita. Kun varasin hotellit ja lennot itse, säästin meidän 4-henkiseltä perheeltä n 2000 € ja tämän verran meillä menee käyttörahaa 2 viikon aikana.

    • käynyt

      Bangkokista lento Air Asialla Krabille, ei maksa paljon www.airasia.com. Jos peak seasonin aikana, niin hotelli ehdottomasti etukäteen. Ao Nang Villa ihan ok, mutta parempiakin varmaan löytyy 2xhyvä allasosasto kekaroille.
      Krabilta pääsee veneellä esim. Phi Phi saarille (ja myös monille muille saarille), jossa voi vaikka viettää yhden yön. Tai sitten voitte mennä loman toiseksi puoliskoksi vaikka Phukettiin, jonne pääsette Krabilta esi. Bussilla tai Taxilla. Onnistuu lastenkin kanssa, no problem. Ja sitten vaikka Phuketista lennot takaisin Bangkokiin.

    • Bangkokissa

      Edellinen kirjoitukseni 16.8.2006.Tilasimme uuden matkan 28.8.2006 joulukuuksi.Tarkemmin saat
      tietoa,jos kirjoitat E-mail:[email protected]
      Jos kiinnostaa?Menemme vaimoni kanssa Tanskan kautta,jossa koneenvaihto ja edelleen Bangkokiin.
      Neuvomme kyllä parhaamme mukaan,koska myös meitä on neuvottu,ollessamme tietämättömiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      19201
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      70
      16052
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9519
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      83
      6755
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4964
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      213
      3971
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      127
      2222
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1485
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      111
      1437
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1287
    Aihe