Hei,
Etsin 12 vuotiaalle Griffon Bruxellois urokselle hoitajaa. Olen itse töissä ja opiskelen iltaisin. Koira tarvitsisi ulkoilutusta iltapäivällä ja sillä pitäisi olla seuraa illalla. Asun Helsingissä Meri-Rastilassa ja maksan hoidosta korvauksen. Toivon, että itse olisit yli 14 vuotias ja pystyisit sitoutumaan järjestelyyn arkipäiviksi pidemmäksi aikaa.
Työ sopisi erinomaisesti Vuosaari, Meri-Rastilan suunnassa asuvalle nuorelle joka haluaa tienata taskurahaa. Ihanteellista olisi jos itselläsi on pieni koira jota sinun pitää käyttää ulkona ja toinen koira menisi siinä samalla "siivillä".
Jos kiinnostaa ota yhteyttä!
[email protected]
Koiralle hoitajaa/Helsinki
Koiralle hoitaja
1
456
Vastaukset
- annique
Moi
Etsin 2- vuotiaalle erittäin kiltille ja iloiselle uros pointterilleni hoitajaa/lenkittäjää ajoittain toistuvien pitkien työpäivieni ajaksi. Lenkittäjää tarvittaisiin niin viikonloppuisin kuin arkisin. Minulla on noin 14 tunnin työpäivä 1-2 kertaa viikossa, jolloin lenkittäjälle olisi tarvetta.
Olethan vastuuntuntoine ja luotettava. Pienestä korvauksesta voimme keskustella.
Asumme Vantaalla Pähkinäriteessä.
Ota yhteyttä sähköpostiini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot993775Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe523126- 793037
- 192875
- 282744
- 522472
- 192207
- 602138
- 591986
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121888