Olen kehittämässä

Haapavettä parempaan ja ihmisläheisempään suuntaan.
Sillä tämä nykymeno on aikansa elänyt eli on tehtävä
täyskäännös näiden haapavetisten päättäjien ja kaupungin virkamiesjohdon.Nokka pystyssä käveleminen
ei auta mitään.Ja tuo lause tarkoittaa valtuuston puheenjohtajaa joka kävelee vastaan niinkuin suurempikin PATRUUNA.Ei PILVILINNAT mitään auta,
sillä nyt vaaditaan tekoja sekä järkeä kaupungin tasapuolisessa kehittämisessä.Valtuusto on tämän kuluneen vajaan kahden vuoden aikana käyttänyt aikansa vain turhanpäiväiseen riitelyyn,mutta omapahan on LEHMÄ ojassa,kun riitely pääasia.
944393
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 94

Vanhimmat

riitelee? Eiköhän ne riitelijät löydy muutamista kokoomuksen, vasemmiston ja sitoutumattomien riveistä. Niistä kitisijöistä.

Äänestä
  • Aloittaja

on vielä etääntynyt tavallisista kaupunkilaisista.
    Keskustasta on tullut Haapaveden kitiijä porukka,
    joka on jatkuvissa kahnauksissa kaupunkilaisten kanssa.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

on vielä etääntynyt tavallisista kaupunkilaisista.
    Keskustasta on tullut Haapaveden kitiijä porukka,
    joka on jatkuvissa kahnauksissa kaupunkilaisten kanssa.

niin päin, että muutama kitisijä-sitoutumaton haluaa riidellä asiasta kuin asiasta keskustan kanssa. Mielestäni keskusta ei riitauta JOKAISTA asiaa, sen tekee joukko sitoutumattomia. Että näin. Parhaiten kehität Haapavettä pitämällä pienempää suuta ja puhaltamalla yhteen hiileen, sitä yksimielisyyttä nyt tarvitsemme. Jatkuva kitinänne on jo vanhanaikaista.

Äänestä

• Aloittaja

kuitenkin totuus kirjoitti:

niin päin, että muutama kitisijä-sitoutumaton haluaa riidellä asiasta kuin asiasta keskustan kanssa. Mielestäni keskusta ei riitauta JOKAISTA asiaa, sen tekee joukko sitoutumattomia. Että näin. Parhaiten kehität Haapavettä pitämällä pienempää suuta ja puhaltamalla yhteen hiileen, sitä yksimielisyyttä nyt tarvitsemme. Jatkuva kitinänne on jo vanhanaikaista.

välillä kahteen ja jopa useampaankin hiileen yhtäaikaa.

Äänestä

välillä kahteen ja jopa useampaankin hiileen yhtäaikaa.

Itku pitkästä ilosta. (Turhaan jatkat seuraavaksi vanhan sanonnan loppua, olet kirjoittanut jo tarpeeksi p****juttuja.)

Äänestä

• Aloittaja

riidankylväjä. kirjoitti:

Itku pitkästä ilosta. (Turhaan jatkat seuraavaksi vanhan sanonnan loppua, olet kirjoittanut jo tarpeeksi p****juttuja.)

pieruja tuntuu kuuluvan.

Äänestä

• häiriköi valtuustossa.
    Siitä on kuukauden vanha näytös vielä tuoreessa muistissa.

Äänestä

kato peiliin ja äkkiä.

Äänestä
  • Aloittaja

komee mieshän sieltä näkyy.
    Ideoita minulla on,mutta niitä ei näytetä näille Haapaveden nykyisille päättäjille,vaan ne säästetään
    tulevaisuutta ja parempaa ajankohtaa varten.

Äänestä

Ideoita minulla on,mutta niitä ei näytetä näille Haapaveden nykyisille päättäjille,vaan ne säästetään

se saunasi ympärys kondikseen! Ne rojut piiloon siitä ja siisti se paikka, ettei oo ku pommin jäliltä!

Äänestä

• Aloittaja

aluksi vaikka kirjoitti:

se saunasi ympärys kondikseen! Ne rojut piiloon siitä ja siisti se paikka, ettei oo ku pommin jäliltä!

kehitellä ideoita jolla saadaan Haapavedelle töitä ja tuo sinun esiin tuoma homma ei lisää työpaikkoja
    Haapavedellä.Mitkä rojut siitä pitää saada piiloon?
    Ei siinä mitään rojua ole,vaan polttopuukasat ovat siistissä järjestyksessä liiterin takana.

Äänestä

kehitellä ideoita jolla saadaan Haapavedelle töitä ja tuo sinun esiin tuoma homma ei lisää työpaikkoja
    Haapavedellä.Mitkä rojut siitä pitää saada piiloon?
    Ei siinä mitään rojua ole,vaan polttopuukasat ovat siistissä järjestyksessä liiterin takana.

kun otat työntekijöitä pihallesi töihin.

Äänestä

• Aloittaja

kehitystä seuraava kirjoitti:

kun otat työntekijöitä pihallesi töihin.

reviirini enkä tarvitse ketään maleksimaan rahan edestä pihalleni.Hoidan pihan siivouksen yksin ja se
    on ensi kesänä aivan erinäköinen,mitä se tällä hetkellä on.

Äänestä

reviirini enkä tarvitse ketään maleksimaan rahan edestä pihalleni.Hoidan pihan siivouksen yksin ja se
    on ensi kesänä aivan erinäköinen,mitä se tällä hetkellä on.

että se on tämän kuun lopussa ihan eri näköinen vai pitikö se olla jo viimekuun lopussa

Äänestä

• Aloittaja

lupasit kirjoitti:

että se on tämän kuun lopussa ihan eri näköinen vai pitikö se olla jo viimekuun lopussa

sitten setälle kiltisti töihin ja ilman palkka,sillä
    talkoolaisia minä otan töihin.

Äänestä

sitten setälle kiltisti töihin ja ilman palkka,sillä
    talkoolaisia minä otan töihin.

homman itse. Ei ole tainnut tapahtua mitään

Äänestä

• Aloittaja

hoitavasti kirjoitti:

homman itse. Ei ole tainnut tapahtua mitään

tullut leviteltyä saunan ympärille pelkällä lapiolla
    70 kuutiota täytemaata ja lisää levittäisin kun saisin nostoapua tuo porraselementin nostoon.

Äänestä

tullut leviteltyä saunan ympärille pelkällä lapiolla
    70 kuutiota täytemaata ja lisää levittäisin kun saisin nostoapua tuo porraselementin nostoon.

jossa pyydät apua elementin nostoon. Luulis, että ainakin Esko, Sakke, heko heko ja muutama muu tulis kaveriksi. Lässy ei taida enää tulla, enkä minä, koska olet ollut meille niin ärsyttävä viimeaikoina. VAIKKA PELASTIMME SINUT NIIDEN ROISTOJEN KYNSISTÄ! Lonely taitaa olla liian kaukana.

Äänestä

Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty, jo yli 50 vuotta...

Äänestä

• uusi aloitus kirjoitti:

jossa pyydät apua elementin nostoon. Luulis, että ainakin Esko, Sakke, heko heko ja muutama muu tulis kaveriksi. Lässy ei taida enää tulla, enkä minä, koska olet ollut meille niin ärsyttävä viimeaikoina. VAIKKA PELASTIMME SINUT NIIDEN ROISTOJEN KYNSISTÄ! Lonely taitaa olla liian kaukana.

minä kenekään elementtejä nostelleen talakkoilla perkele nostelkoon itte elementissään.

Äänestä

• Aloittaja

heko heko kirjoitti:

minä kenekään elementtejä nostelleen talakkoilla perkele nostelkoon itte elementissään.

näläkäpalakalla.

Äänestä

• Aloittaja

??? kirjoitti:

Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty, jo yli 50 vuotta...

suunnitellaan.

Äänestä

näläkäpalakalla.

muttta ku asun eteläsuomessa, niin ei pysty. Ehkä kesälomilla sitte.

Mutta jatka vain samaa rataa, kyllä nyt tarvitaan kaupungissa kehittäjää ja järjen ääntä. Turhat käräjöinnit ja riidat pois.

Äänestä

• Isoo-Jorma kirjoitti:

muttta ku asun eteläsuomessa, niin ei pysty. Ehkä kesälomilla sitte.

Mutta jatka vain samaa rataa, kyllä nyt tarvitaan kaupungissa kehittäjää ja järjen ääntä. Turhat käräjöinnit ja riidat pois.

me kepulitki.

Äänestä

tyyli. Sinulla on jotain vastaan kaupunginvaltuuston puheenjohtajaa. Sen seurauksena kirjoitit näin:

"Sillä tämä nykymeno on aikansa elänyt eli on tehtävä
täyskäännös näiden haapavetisten päättäjien ja kaupungin virkamiesjohdon."

Miksi käyt sitten kaikkien muidenkin poliitikkojen, myös virkamiesten kimppuun. Yritäppä nähdä, että jokainen poliitikko on oma persoonansa. Ja lopeta muutenkin se ilmanaikuinen parjaaminen.

Äänestä

riidanhaastaja itse. Lueppas omia kirjoituksiasi oikein hartaudella ja jatketaan sitten keskustelua, ketkä tässä kunnassa haastaa riitaa. Lue saman tien ne Martin kirjoittamat lehtiset ja Eskon kirjoittamat jutut täältä ja lehdestä. Jatketaan sitten keskustelua, senkin riidanhaastaja.

Äänestä
  • Aloittaja

täällä ei ole yhtään Martin kirjoittamaa kommenttia
    ja minä viis veisaan kirjoittaako täällä Esko.

Äänestä

täällä ei ole yhtään Martin kirjoittamaa kommenttia
    ja minä viis veisaan kirjoittaako täällä Esko.

lentolehtisistä, niistä jota meidän postilaatikkoon aina silloin tällöin olet jakanut

Äänestä

• Aloittaja

Martin kirjoittamista kirjoitti:

lentolehtisistä, niistä jota meidän postilaatikkoon aina silloin tällöin olet jakanut

enään.

Äänestä

enään.

ja ne lehtiset ovat suurin riidan ja katkeruuden kylväjä Haapavedellä! Mikä sinä sitten olet muita arvostelemaan, kun olet niitä ollut jakamassa ja niitä samoja aiheita täällä olet aina toitottamassa ja haukkumassa muita.

Äänestä

• jakanut kirjoitti:

ja ne lehtiset ovat suurin riidan ja katkeruuden kylväjä Haapavedellä! Mikä sinä sitten olet muita arvostelemaan, kun olet niitä ollut jakamassa ja niitä samoja aiheita täällä olet aina toitottamassa ja haukkumassa muita.

tehdä itse täyskäännös eikä olla muilta vaatimassa. Kunhan näytät esimerkkiä ensin itse, voit sitten alkaa puhumaan asiasta uudestaan.

Äänestä

• Aloittaja

Jussin pitäis kirjoitti:

tehdä itse täyskäännös eikä olla muilta vaatimassa. Kunhan näytät esimerkkiä ensin itse, voit sitten alkaa puhumaan asiasta uudestaan.

tosiaan täyskäännöksen ja alkanut levittämään TÄYSALKIOMAISTA politiikkaa Haapavedelle.

Äänestä

• Aloittaja

jakanut kirjoitti:

kirjoitusta niissä lehtisissä ei ole ollut,mutta saat vetää herneen nenuun jos kerran olet niin herkkänahkaanen.

Äänestä

tosiaan täyskäännöksen ja alkanut levittämään TÄYSALKIOMAISTA politiikkaa Haapavedelle.

ja yhteiskuntaa rakentava toiminta. Siihen ei kuulu päättäjien haukkuminen kansainvälisellä foorumilla. Miten selität sitten tuon uusimman aloituksesi, jossa haukut heti päättäjät

Äänestä

• Aloittaja

rakentava kirjoitti:

ja yhteiskuntaa rakentava toiminta. Siihen ei kuulu päättäjien haukkuminen kansainvälisellä foorumilla. Miten selität sitten tuon uusimman aloituksesi, jossa haukut heti päättäjät

joku muu naismainen mies?

Äänestä

kirjoitusta niissä lehtisissä ei ole ollut,mutta saat vetää herneen nenuun jos kerran olet niin herkkänahkaanen.

törkeä kirjoitus jokin aika sitten. Älähän kirjoita historiaa uusiksi. Kyllä me arkistoista se löydetään helposti. Tiedän henkilön, joka on tallettanut kaikki törkykirjoitukset vastaisuuden varalle. Voin käydä siellä tarkistamassa.

Äänestä

joku muu naismainen mies?

yks muu naismainen mies

Äänestä

• Aloittaja

vaan kirjoitti:

yks muu naismainen mies

että ANONYYMI-ANTTI.

Äänestä

• Aloittaja

se yksi kirjoitti:

törkeä kirjoitus jokin aika sitten. Älähän kirjoita historiaa uusiksi. Kyllä me arkistoista se löydetään helposti. Tiedän henkilön, joka on tallettanut kaikki törkykirjoitukset vastaisuuden varalle. Voin käydä siellä tarkistamassa.

sen uusintana?

Äänestä

että ANONYYMI-ANTTI.

niin, Anonyymi-Antti olen tästä lähtien.

Äänestä

sen uusintana?

kirjoituksesi vai minkä? Eikö sinulla ole sitä tallessa. Kysy Martilta, sillä varmasti on

Äänestä

• Aloittaja

sen oman kirjoitti:

kirjoituksesi vai minkä? Eikö sinulla ole sitä tallessa. Kysy Martilta, sillä varmasti on

saa arvostella jos ne vakaumuksensa vastaisia päätöksiä.

Äänestä

saa arvostella jos ne vakaumuksensa vastaisia päätöksiä.

kirjoitut, että yhtään sinun kirjoitusta ei ole ollut lehdissä. Valehtelit

Äänestä

• Aloittaja

aiemmin kirjoitti:

kirjoitut, että yhtään sinun kirjoitusta ei ole ollut lehdissä. Valehtelit

ollut,mutta LENTOLEHTISESSÄ ei ole ollut,eli siinä on selvä ero.

Äänestä

lentolehtisellä ja sanomalehdellä on selvä ero. Yleensä sanomalehdissä on jonkinlainen seula, millaisia juttuja läpi päästää (vaikkakin seula on Pyhäjokiseudussa aika harva). Minäkin muistan kirjoituksesi eikä sellaista olisi seulan läpi kuulunut päästää. Se ei ollut mitenkään fiksu.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi-Antti kirjoitti:

lentolehtisellä ja sanomalehdellä on selvä ero. Yleensä sanomalehdissä on jonkinlainen seula, millaisia juttuja läpi päästää (vaikkakin seula on Pyhäjokiseudussa aika harva). Minäkin muistan kirjoituksesi eikä sellaista olisi seulan läpi kuulunut päästää. Se ei ollut mitenkään fiksu.

siitä Pyhäjokiseudun päätoimittaja Jari Niemelle eli
    ei siis minulle.

Äänestä

kirjoitettiin siitä, että olet osallistunut riidan kylvämiseen myös jakamalla näitä lehtisiä. Mikä olet silloin arvostelemaan muita riitelemisestä?

Äänestä

siitä Pyhäjokiseudun päätoimittaja Jari Niemelle eli
    ei siis minulle.

voinkin huomauttaa, mikä koskee lehden yleistä linjaa, mutta myös sinä itse vastaat omasta kirjoituksestasi.

Äänestä

• Aloittaja

aiemmin.... kirjoitti:

kirjoitettiin siitä, että olet osallistunut riidan kylvämiseen myös jakamalla näitä lehtisiä. Mikä olet silloin arvostelemaan muita riitelemisestä?

syynä ovat NÄKEMYSEROT valtaa pitävän puolueen ja pienryhmien välillä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi-Antti kirjoitti:

voinkin huomauttaa, mikä koskee lehden yleistä linjaa, mutta myös sinä itse vastaat omasta kirjoituksestasi.

ottaa omalle vastuulleen julkaisun.

Äänestä

syynä ovat NÄKEMYSEROT valtaa pitävän puolueen ja pienryhmien välillä.

sen lietsomisessa

Äänestä

ottaa omalle vastuulleen julkaisun.

kuitenkin on päävastuu kirjoituksestaan

Äänestä

• Aloittaja

autat kirjoitti:

sen lietsomisessa

aikoina,sillä olen jättänyt politiikan Kallion Jormalle ja Kalaputaan Eskolle.

Äänestä

aikoina,sillä olen jättänyt politiikan Kallion Jormalle ja Kalaputaan Eskolle.

poliittinen oppi-isänsä ja J.K. ja E.K. edustavat nykyään sinua!

Äänestä

• Anonyymi-Antti kirjoitti:

mitä tämä kirjoitus käsitteli?

Äänestä

• virkistämiseksi, kirjoitti:

mitä tämä kirjoitus käsitteli?

...jäteasiassa. Arvosteli mielensä muuttaneita valtuutettuja ja siihen hänellä on oikeus. Hän kirjoitti kuitenkin poliitikoista sellaisia väitteitä, jotka eivät kestä päivänvaloa. Poliitikot itse ovat sanoneet väitteiden olevan täysin perättömiä, mutta ovat antaneet asian ilmeisesti olla.

Äänestä

• Aloittaja

siis heidän kirjoitti:

edustaa minua tai olla edustamatta,sillä kummastakaan ei ole mitään hyötyä minulle.

Äänestä

• siis heidän kirjoitti:

vain oman hyödyn tavottelija, siltihän ei saa juttuilleen kannatusta.

Äänestä

• Aloittaja

siis heidän kirjoitti:

olla puoluesidonnainen,kun ei saa ajatella omilla aivoilla,vaan kaverit ajattelee puolestasi.

Äänestä

• siis heidän kirjoitti:

itsellesi hyötyä, lähimmäiset joutuu kärsimään tuommosesta omanedun tavottelusta.

Äänestä

• Aloittaja

siis heidän kirjoitti:

on väärä.

Äänestä

• siis heidän kirjoitti:

että siitä politiikasta ei ollut sulle mitään hyötyä, tavottelet vai omaa hyötyä.

Äänestä

• Aloittaja

siis heidän kirjoitti:

että olisi hyötyä kaikille kaupunkilaisille,silloin siitä on oman edun tavoittelu kaukana.

Äänestä

• siis heidän kirjoitti:

ensin sanot että et saanut hyötyä,nyt sitten toisinpäin, ompa hyvä kun jätät politikoinnin on se sulla niin sekavaa.

Äänestä

• Aloittaja

siis heidän kirjoitti:

sekoilet kokoajan.

Äänestä

• siis heidän kirjoitti:

jätät sen politiikan.

Äänestä

• Aloittaja

siis heidän kirjoitti:

olekkin kun yksi jumalan mieliharmi jää politiikasta pois.

Äänestä

reppanaa vastaan puheenjohtajakin jo kävelee. Eikö silloin olisi jo viisainta katsoa itteänsä peilistä. En kyllä itsekkään viihtis tuollaista parjaajaa vilastakkaa, joka noin lapsellisia aloituksia tekee.

Äänestä
  • En tuolle pyöräilevälle pölvästille nosta kuin etusormee. Liikaa aikaa jollaki kehittää omaa agressioo ja purkaa sitä tänne. Sais laitaa julkisen anteeks pyynnön esim. uskovaisilta ja joiltai yrittäjiltä paikallis lehteen. Onkhan eläkkeen pienuus yks syy noihi patoutumii ?

Äänestä

• Aloittaja

Yksi monista nähnyt kirjoitti:

En tuolle pyöräilevälle pölvästille nosta kuin etusormee. Liikaa aikaa jollaki kehittää omaa agressioo ja purkaa sitä tänne. Sais laitaa julkisen anteeks pyynnön esim. uskovaisilta ja joiltai yrittäjiltä paikallis lehteen. Onkhan eläkkeen pienuus yks syy noihi patoutumii ?

sinulle vain keskisormea.

Äänestä

sinulle vain keskisormea.

mut? Taitaa pähkinän kokoiset aivos vähän käydä ylikierroksilla :D

Äänestä

• Aloittaja

edellinen kirjoitti:

mut? Taitaa pähkinän kokoiset aivos vähän käydä ylikierroksilla :D

torvelot näköö jo kaukaa.

Äänestä

torvelot näköö jo kaukaa.

hullu hullun tuntee :D

Äänestä

• Aloittaja

edellinen kirjoitti:

hullu hullun tuntee :D

muuta viserrä.

Äänestä

muuta viserrä.

kaksi viimeistä aloittamaasi ketjua kokonaan kaikkine kommentteineen. Katso sitten peiliin. No mitä näit? Toivottavasti sen luuserin, jollaisena suurin osa näkyy sinua pitävän.

Haapaveden kehittyminen alkaa siitä, että myyt tietokoneesi pois, jolloin riidan kylväminen loppuu. Aamuyöt voit tehdä vaikka paperille suunnitelmia, mitä seuraavaksi suunnittelet suunnittelevasi pihan siistimiseksi. Kyllä siinä aika kuluu...

Äänestä

• Aloittaja

huolella kirjoitti:

kaksi viimeistä aloittamaasi ketjua kokonaan kaikkine kommentteineen. Katso sitten peiliin. No mitä näit? Toivottavasti sen luuserin, jollaisena suurin osa näkyy sinua pitävän.

Haapaveden kehittyminen alkaa siitä, että myyt tietokoneesi pois, jolloin riidan kylväminen loppuu. Aamuyöt voit tehdä vaikka paperille suunnitelmia, mitä seuraavaksi suunnittelet suunnittelevasi pihan siistimiseksi. Kyllä siinä aika kuluu...

penkissä olipa se sitten tietokoneen ääressä tai polkupyörän päällä,niin aina sama juttu.
    Ja riidan kylväminen loppuu siihen,kun lopetan tähän paikkaan poliittisen urani,jota en ole edes vielä aloittanutkaan

Äänestä

penkissä olipa se sitten tietokoneen ääressä tai polkupyörän päällä,niin aina sama juttu.
    Ja riidan kylväminen loppuu siihen,kun lopetan tähän paikkaan poliittisen urani,jota en ole edes vielä aloittanutkaan

ilman riitelyä yhteistyössä muiden kanssa, sillälailla saa monta hyvää asiaa aikaan.

Äänestä

• Aloittaja

voi tehdä kirjoitti:

ilman riitelyä yhteistyössä muiden kanssa, sillälailla saa monta hyvää asiaa aikaan.

sain poliittiset kahvit ABC:llä.

Äänestä

sain poliittiset kahvit ABC:llä.

ne.

Äänestä

• Aloittaja

ite maksaa kirjoitti:

ne.

sille voin kun keskustan valtuutettu halus maksaa ja
    saipahan santsikupin sitten 50 centillä.

Äänestä

sille voin kun keskustan valtuutettu halus maksaa ja
    saipahan santsikupin sitten 50 centillä.

reiluja vaikka olet jatkuvasti haukkunut niitä keskustalaisia.

Äänestä

• Aloittaja

on sitten kirjoitti:

reiluja vaikka olet jatkuvasti haukkunut niitä keskustalaisia.

riitele,vaan asiat ne riitelee.

Äänestä

riitele,vaan asiat ne riitelee.

asiat sitten.

Äänestä

• Aloittaja

sano ne kirjoitti:

asiat sitten.

mistään asioista puhuttu,vaan asian vierestä tai ei
    mistään asiasta ollenkaan

Äänestä

sinä uskalla suoraan sanoa keskustalaisille, täällä vain räksytät.

Äänestä

• Aloittaja

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

se on maailman kaunehin kukka.

Äänestä

että ussanopea on syrjitty?

Äänestä

jussi pussi puuta nussi

Äänestä
  • Aloittaja

runo.Lyhyestä virsi kaunis.

Äänestä

Poistappa tämä aloitukses!

Äänestä
  • öldfkgäkgöfdpreokpreg

Äänestä

• rrirjgfdj9fdpo kirjoitti:

öldfkgäkgöfdpreokpreg

vittu mikä pelle tämäki wcpönttö-j on...

Äänestä

• hohohohooho kirjoitti:

vittu mikä pelle tämäki wcpönttö-j on...

rehellinen ja rikas.

Äänestä

• Vattulan kylästä kirjoitti:

rehellinen ja rikas.

haju ja kyky.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

Haapavettä parempaan ja ihmisläheisempään suuntaan.
Sillä tämä nykymeno on aikansa elänyt eli on tehtävä
täyskäännös näiden haapavetisten päättäjien ja kaupungin virkamiesjohdon.Nokka pystyssä käveleminen
ei auta mitään.Ja tuo lause tarkoittaa valtuuston puheenjohtajaa joka kävelee vastaan niinkuin suurempikin PATRUUNA.Ei PILVILINNAT mitään auta,
sillä nyt vaaditaan tekoja sekä järkeä kaupungin tasapuolisessa kehittämisessä.Valtuusto on tämän kuluneen vajaan kahden vuoden aikana käyttänyt aikansa vain turhanpäiväiseen riitelyyn,mutta omapahan on LEHMÄ ojassa,kun riitely pääasia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu