Haapavettä parempaan ja ihmisläheisempään suuntaan.
Sillä tämä nykymeno on aikansa elänyt eli on tehtävä
täyskäännös näiden haapavetisten päättäjien ja kaupungin virkamiesjohdon.Nokka pystyssä käveleminen
ei auta mitään.Ja tuo lause tarkoittaa valtuuston puheenjohtajaa joka kävelee vastaan niinkuin suurempikin PATRUUNA.Ei PILVILINNAT mitään auta,
sillä nyt vaaditaan tekoja sekä järkeä kaupungin tasapuolisessa kehittämisessä.Valtuusto on tämän kuluneen vajaan kahden vuoden aikana käyttänyt aikansa vain turhanpäiväiseen riitelyyn,mutta omapahan on LEHMÄ ojassa,kun riitely pääasia.
Sillä tämä nykymeno on aikansa elänyt eli on tehtävä
täyskäännös näiden haapavetisten päättäjien ja kaupungin virkamiesjohdon.Nokka pystyssä käveleminen
ei auta mitään.Ja tuo lause tarkoittaa valtuuston puheenjohtajaa joka kävelee vastaan niinkuin suurempikin PATRUUNA.Ei PILVILINNAT mitään auta,
sillä nyt vaaditaan tekoja sekä järkeä kaupungin tasapuolisessa kehittämisessä.Valtuusto on tämän kuluneen vajaan kahden vuoden aikana käyttänyt aikansa vain turhanpäiväiseen riitelyyn,mutta omapahan on LEHMÄ ojassa,kun riitely pääasia.
Vastaukset 94
Vanhimmat
riitelee? Eiköhän ne riitelijät löydy muutamista kokoomuksen, vasemmiston ja sitoutumattomien riveistä. Niistä kitisijöistä.
on vielä etääntynyt tavallisista kaupunkilaisista.
Keskustasta on tullut Haapaveden kitiijä porukka,
joka on jatkuvissa kahnauksissa kaupunkilaisten kanssa.
niin päin, että muutama kitisijä-sitoutumaton haluaa riidellä asiasta kuin asiasta keskustan kanssa. Mielestäni keskusta ei riitauta JOKAISTA asiaa, sen tekee joukko sitoutumattomia. Että näin. Parhaiten kehität Haapavettä pitämällä pienempää suuta ja puhaltamalla yhteen hiileen, sitä yksimielisyyttä nyt tarvitsemme. Jatkuva kitinänne on jo vanhanaikaista.
välillä kahteen ja jopa useampaankin hiileen yhtäaikaa.
Itku pitkästä ilosta. (Turhaan jatkat seuraavaksi vanhan sanonnan loppua, olet kirjoittanut jo tarpeeksi p****juttuja.)
pieruja tuntuu kuuluvan.
häiriköi valtuustossa.
Siitä on kuukauden vanha näytös vielä tuoreessa muistissa.
kato peiliin ja äkkiä.
komee mieshän sieltä näkyy.
Ideoita minulla on,mutta niitä ei näytetä näille Haapaveden nykyisille päättäjille,vaan ne säästetään
tulevaisuutta ja parempaa ajankohtaa varten.
se saunasi ympärys kondikseen! Ne rojut piiloon siitä ja siisti se paikka, ettei oo ku pommin jäliltä!
kehitellä ideoita jolla saadaan Haapavedelle töitä ja tuo sinun esiin tuoma homma ei lisää työpaikkoja
Haapavedellä.Mitkä rojut siitä pitää saada piiloon?
Ei siinä mitään rojua ole,vaan polttopuukasat ovat siistissä järjestyksessä liiterin takana.
kun otat työntekijöitä pihallesi töihin.
reviirini enkä tarvitse ketään maleksimaan rahan edestä pihalleni.Hoidan pihan siivouksen yksin ja se
on ensi kesänä aivan erinäköinen,mitä se tällä hetkellä on.
että se on tämän kuun lopussa ihan eri näköinen vai pitikö se olla jo viimekuun lopussa
sitten setälle kiltisti töihin ja ilman palkka,sillä
talkoolaisia minä otan töihin.
homman itse. Ei ole tainnut tapahtua mitään
tullut leviteltyä saunan ympärille pelkällä lapiolla
70 kuutiota täytemaata ja lisää levittäisin kun saisin nostoapua tuo porraselementin nostoon.
jossa pyydät apua elementin nostoon. Luulis, että ainakin Esko, Sakke, heko heko ja muutama muu tulis kaveriksi. Lässy ei taida enää tulla, enkä minä, koska olet ollut meille niin ärsyttävä viimeaikoina. VAIKKA PELASTIMME SINUT NIIDEN ROISTOJEN KYNSISTÄ! Lonely taitaa olla liian kaukana.
Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty, jo yli 50 vuotta...
minä kenekään elementtejä nostelleen talakkoilla perkele nostelkoon itte elementissään.
näläkäpalakalla.
suunnitellaan.
muttta ku asun eteläsuomessa, niin ei pysty. Ehkä kesälomilla sitte.
Mutta jatka vain samaa rataa, kyllä nyt tarvitaan kaupungissa kehittäjää ja järjen ääntä. Turhat käräjöinnit ja riidat pois.
me kepulitki.
tyyli. Sinulla on jotain vastaan kaupunginvaltuuston puheenjohtajaa. Sen seurauksena kirjoitit näin:
"Sillä tämä nykymeno on aikansa elänyt eli on tehtävä
täyskäännös näiden haapavetisten päättäjien ja kaupungin virkamiesjohdon."
Miksi käyt sitten kaikkien muidenkin poliitikkojen, myös virkamiesten kimppuun. Yritäppä nähdä, että jokainen poliitikko on oma persoonansa. Ja lopeta muutenkin se ilmanaikuinen parjaaminen.
riidanhaastaja itse. Lueppas omia kirjoituksiasi oikein hartaudella ja jatketaan sitten keskustelua, ketkä tässä kunnassa haastaa riitaa. Lue saman tien ne Martin kirjoittamat lehtiset ja Eskon kirjoittamat jutut täältä ja lehdestä. Jatketaan sitten keskustelua, senkin riidanhaastaja.
täällä ei ole yhtään Martin kirjoittamaa kommenttia
ja minä viis veisaan kirjoittaako täällä Esko.
lentolehtisistä, niistä jota meidän postilaatikkoon aina silloin tällöin olet jakanut
enään.
ja ne lehtiset ovat suurin riidan ja katkeruuden kylväjä Haapavedellä! Mikä sinä sitten olet muita arvostelemaan, kun olet niitä ollut jakamassa ja niitä samoja aiheita täällä olet aina toitottamassa ja haukkumassa muita.
tehdä itse täyskäännös eikä olla muilta vaatimassa. Kunhan näytät esimerkkiä ensin itse, voit sitten alkaa puhumaan asiasta uudestaan.
tosiaan täyskäännöksen ja alkanut levittämään TÄYSALKIOMAISTA politiikkaa Haapavedelle.
kirjoitusta niissä lehtisissä ei ole ollut,mutta saat vetää herneen nenuun jos kerran olet niin herkkänahkaanen.
ja yhteiskuntaa rakentava toiminta. Siihen ei kuulu päättäjien haukkuminen kansainvälisellä foorumilla. Miten selität sitten tuon uusimman aloituksesi, jossa haukut heti päättäjät
joku muu naismainen mies?
törkeä kirjoitus jokin aika sitten. Älähän kirjoita historiaa uusiksi. Kyllä me arkistoista se löydetään helposti. Tiedän henkilön, joka on tallettanut kaikki törkykirjoitukset vastaisuuden varalle. Voin käydä siellä tarkistamassa.
yks muu naismainen mies
että ANONYYMI-ANTTI.
sen uusintana?
niin, Anonyymi-Antti olen tästä lähtien.
kirjoituksesi vai minkä? Eikö sinulla ole sitä tallessa. Kysy Martilta, sillä varmasti on
saa arvostella jos ne vakaumuksensa vastaisia päätöksiä.
kirjoitut, että yhtään sinun kirjoitusta ei ole ollut lehdissä. Valehtelit
ollut,mutta LENTOLEHTISESSÄ ei ole ollut,eli siinä on selvä ero.
lentolehtisellä ja sanomalehdellä on selvä ero. Yleensä sanomalehdissä on jonkinlainen seula, millaisia juttuja läpi päästää (vaikkakin seula on Pyhäjokiseudussa aika harva). Minäkin muistan kirjoituksesi eikä sellaista olisi seulan läpi kuulunut päästää. Se ei ollut mitenkään fiksu.
siitä Pyhäjokiseudun päätoimittaja Jari Niemelle eli
ei siis minulle.
kirjoitettiin siitä, että olet osallistunut riidan kylvämiseen myös jakamalla näitä lehtisiä. Mikä olet silloin arvostelemaan muita riitelemisestä?
voinkin huomauttaa, mikä koskee lehden yleistä linjaa, mutta myös sinä itse vastaat omasta kirjoituksestasi.
syynä ovat NÄKEMYSEROT valtaa pitävän puolueen ja pienryhmien välillä.
ottaa omalle vastuulleen julkaisun.
sen lietsomisessa
kuitenkin on päävastuu kirjoituksestaan
aikoina,sillä olen jättänyt politiikan Kallion Jormalle ja Kalaputaan Eskolle.
poliittinen oppi-isänsä ja J.K. ja E.K. edustavat nykyään sinua!
mitä tämä kirjoitus käsitteli?
...jäteasiassa. Arvosteli mielensä muuttaneita valtuutettuja ja siihen hänellä on oikeus. Hän kirjoitti kuitenkin poliitikoista sellaisia väitteitä, jotka eivät kestä päivänvaloa. Poliitikot itse ovat sanoneet väitteiden olevan täysin perättömiä, mutta ovat antaneet asian ilmeisesti olla.
edustaa minua tai olla edustamatta,sillä kummastakaan ei ole mitään hyötyä minulle.
vain oman hyödyn tavottelija, siltihän ei saa juttuilleen kannatusta.
olla puoluesidonnainen,kun ei saa ajatella omilla aivoilla,vaan kaverit ajattelee puolestasi.
itsellesi hyötyä, lähimmäiset joutuu kärsimään tuommosesta omanedun tavottelusta.
on väärä.
että siitä politiikasta ei ollut sulle mitään hyötyä, tavottelet vai omaa hyötyä.
että olisi hyötyä kaikille kaupunkilaisille,silloin siitä on oman edun tavoittelu kaukana.
ensin sanot että et saanut hyötyä,nyt sitten toisinpäin, ompa hyvä kun jätät politikoinnin on se sulla niin sekavaa.
sekoilet kokoajan.
jätät sen politiikan.
olekkin kun yksi jumalan mieliharmi jää politiikasta pois.
reppanaa vastaan puheenjohtajakin jo kävelee. Eikö silloin olisi jo viisainta katsoa itteänsä peilistä. En kyllä itsekkään viihtis tuollaista parjaajaa vilastakkaa, joka noin lapsellisia aloituksia tekee.
En tuolle pyöräilevälle pölvästille nosta kuin etusormee. Liikaa aikaa jollaki kehittää omaa agressioo ja purkaa sitä tänne. Sais laitaa julkisen anteeks pyynnön esim. uskovaisilta ja joiltai yrittäjiltä paikallis lehteen. Onkhan eläkkeen pienuus yks syy noihi patoutumii ?
sinulle vain keskisormea.
mut? Taitaa pähkinän kokoiset aivos vähän käydä ylikierroksilla :D
torvelot näköö jo kaukaa.
hullu hullun tuntee :D
muuta viserrä.
kaksi viimeistä aloittamaasi ketjua kokonaan kaikkine kommentteineen. Katso sitten peiliin. No mitä näit? Toivottavasti sen luuserin, jollaisena suurin osa näkyy sinua pitävän.
Haapaveden kehittyminen alkaa siitä, että myyt tietokoneesi pois, jolloin riidan kylväminen loppuu. Aamuyöt voit tehdä vaikka paperille suunnitelmia, mitä seuraavaksi suunnittelet suunnittelevasi pihan siistimiseksi. Kyllä siinä aika kuluu...
penkissä olipa se sitten tietokoneen ääressä tai polkupyörän päällä,niin aina sama juttu.
Ja riidan kylväminen loppuu siihen,kun lopetan tähän paikkaan poliittisen urani,jota en ole edes vielä aloittanutkaan
ilman riitelyä yhteistyössä muiden kanssa, sillälailla saa monta hyvää asiaa aikaan.
sain poliittiset kahvit ABC:llä.
ne.
sille voin kun keskustan valtuutettu halus maksaa ja
saipahan santsikupin sitten 50 centillä.
reiluja vaikka olet jatkuvasti haukkunut niitä keskustalaisia.
riitele,vaan asiat ne riitelee.
asiat sitten.
mistään asioista puhuttu,vaan asian vierestä tai ei
mistään asiasta ollenkaan
sinä uskalla suoraan sanoa keskustalaisille, täällä vain räksytät.
se on maailman kaunehin kukka.
että ussanopea on syrjitty?
jussi pussi puuta nussi
runo.Lyhyestä virsi kaunis.
Poistappa tämä aloitukses!
öldfkgäkgöfdpreokpreg
vittu mikä pelle tämäki wcpönttö-j on...
rehellinen ja rikas.
haju ja kyky.