Hyundai Huolto Lohjalla

lohjalainen

Hei,

Onko kukaan huollattanut Getziään lohjalla? Onko palvelu asiallista? Entä hinnoittelu?

Onko Erätuli & Rinnet-liikkeellä itsellään valtuutettu huolto liikkeen yhteydessä nykyään, aiemmin muistelisin että jokin toinen liike suoritti huollot (nimeä en enään muista). Nyt Erätuli & Rinnet löytyy ainoana hyundain nettisivuilta.

21

2921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lohja..

en ole tuolla autoani huollattanut, firmahan mainostaa että "kaikki tarkastetut vaihtoautot takuulla tms".. menin koeajamaan tällaista "takuu" autoa, huomautin et auto ei käynnisty eikä hantin ikkuna toimi. myyjä siihen että "joo ei me kato olla noita ehditty tarkistaa ku on niin kiire vahata näitä uusia autoja".. siinä voi miettiä millainen on palvelun luotettavuus..

• huolto lähestyy

mihin minä itse otin yhteyttä. muuta en osaa sanoa, koska en kuitenkaan viitsinyt ajaa sinne asti, asun siis kaukana lohjalta.

• ...

Huolto olisi lohjalla maksanut ja mistä huollosta oli kyse?

• vintsi
        ... kirjoitti:

Huolto olisi lohjalla maksanut ja mistä huollosta oli kyse?

hinta 110-120 mut saattoivat kuvitella et kyseessä olisi ollut se 3 pyttynen. tiedä häntä.

• Paistikas...
        vintsi kirjoitti:

hinta 110-120 mut saattoivat kuvitella et kyseessä olisi ollut se 3 pyttynen. tiedä häntä.

Nelipyttyiseen diesel-Getziin meni 15000km huollossa noin 5,1 litraa öljyä, joten jonkin verran enemmän kuin kolmipyttyiseen. Itse maksoin huollosta suolaiset 180€.

• vintsi
        Paistikas... kirjoitti:

Nelipyttyiseen diesel-Getziin meni 15000km huollossa noin 5,1 litraa öljyä, joten jonkin verran enemmän kuin kolmipyttyiseen. Itse maksoin huollosta suolaiset 180€.

15000 huolto hintaa tulee olemaan 189, eli vielä enenmän joudun maksamaan kuin sinä. kuskin penkin narinasta joudun valittamaan. pakkikaan ei aina tahdo mennä kerrasta päälle, muuten olen tyytyväinen autoon. moottorihan on tosi pirtee, ohitukset sujuu nopsaan.

• Paistikas...
        vintsi kirjoitti:

15000 huolto hintaa tulee olemaan 189, eli vielä enenmän joudun maksamaan kuin sinä. kuskin penkin narinasta joudun valittamaan. pakkikaan ei aina tahdo mennä kerrasta päälle, muuten olen tyytyväinen autoon. moottorihan on tosi pirtee, ohitukset sujuu nopsaan.

Kuinkahan paljon 30000km ja 45000km huollot maksavat, varmasti aika paljon enemmän kuin tämä pieni huolto.

ME-autossa 15000km huolto olisi maksanut 225€, ainakin täällä päijät-hämeen suunnalla.

• pakkohan ne huollot on teettää
        Paistikas... kirjoitti:

Kuinkahan paljon 30000km ja 45000km huollot maksavat, varmasti aika paljon enemmän kuin tämä pieni huolto.

ME-autossa 15000km huolto olisi maksanut 225€, ainakin täällä päijät-hämeen suunnalla.

tulee olemaan satasen kalliimpi noin pyöreesti.

• onhan ne pakko...
        pakkohan ne huollot on teettää kirjoitti:

Mutta tietenkin voi pyrkiä teettämään ne mahdollisimman edulliseen hintaan. Siksi hyvät vihjeet hyvistä hinnoista hyödyttää kaikkia muita kuin ehkä huoltamoyrittäjiä.

• vintsi
        onhan ne pakko... kirjoitti:

Mutta tietenkin voi pyrkiä teettämään ne mahdollisimman edulliseen hintaan. Siksi hyvät vihjeet hyvistä hinnoista hyödyttää kaikkia muita kuin ehkä huoltamoyrittäjiä.

olen tuan pakkohan ne on teettä nicin takana, en vain viitsynyt silloin kirjautua. noissa huoltohinnoissa on turhan paljon ilmaa.

• Huoltettu
        pakkohan ne huollot on teettää kirjoitti:

30000 huolto maksoi 247 euroa täällä Hämeenlinnan
        seurulla,tierän siitä kun teetin ja maksoin laskun. En pitänyt kalliina,koska muihin autoihin joita on ollut ovat maksanneet enemmän.

• 15-45000 km
        Paistikas... kirjoitti:

Kolmeen huoltoon eli 15000-30000-45000 km on mennyt yhteensä n. 470 euroa. Öljyt (Mobil 1 0-40 W) olen ottanut huoltamolta eli ovat mukana hinnoissa. Mielestäni varsin kohtuulliset kustannukset tähän mennessä.

• Nader
        Paistikas... kirjoitti:

Sonata 2,4L 15.000km huolto 70€ ja Getz 30.000km huolto 110€. Öljyt ja tarvikkeet samasta merkkihuollosta.
        Mitään kalliita ole, turha provoilla.

• suomea
        Nader kirjoitti:

Sonata 2,4L 15.000km huolto 70€ ja Getz 30.000km huolto 110€. Öljyt ja tarvikkeet samasta merkkihuollosta.

nämä edellä mainitut hinnat ovat?

• Nader
        suomea kirjoitti:

Ovat Tampereen naapurikunnasta. Löytyy siis Hyundain sivuilta listalta.
        Asiallista ja kokemusta omaavaa palvelua.

• huolettu
        suomea kirjoitti:

Hämeenlinnan,likellä Janakkalan Turengissa.

• 15-45000
        suomea kirjoitti:

Etelä-Savossa olen Sonataani huollattanut.

• 2005 sonata
        Nader kirjoitti:

Kun työtunti on aika yleisesti n 60:ä: minulla maksoi meinaan pelkät työt tuon verran ja tarvikkeet päälle eli yhteensä 208 eceä Helsingin seudulla.

• ....
        2005 sonata kirjoitti:

Kun työtunti on aika yleisesti n 60:ä: minulla maksoi meinaan pelkät työt tuon verran ja tarvikkeet päälle eli yhteensä 208 eceä Helsingin seudulla.

Onk ketään huollattanut autoaan tammisaaressa? Kokemuksia? Hintoja?

• Nader
        2005 sonata kirjoitti:

Vein auton klo 8:00 ja ennen klo 9:ää lähdin ajelemaan takaisin. En seurannut työvaiheita vieressä vaan kävin kahvilla.

• Nader
        Nader kirjoitti:

Se on nyt teetetty ja hinta oli 130€.
        On tietty paljon rahaa, mutta maksaa kai se suunnilleen tätä luokkaa muillakin merkeillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2335
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1374
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1106
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      1082
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      176
      1035
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      98
      963
    7. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      950
    8. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      903
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      853
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      843
    Aihe