Mihis se aamullinen säästä ja ukkosesta-keskustelu häippäs, vai joko meni taas rähinäksi?
säästä puhuminen
8
1101
Vastaukset
- Remuelkku
pilasivat taas kerran asiallisen keskustelun.
Kyllä pitäisi taas Badin ja Bythonin mennä nurkkaan häpeämään, niin sekopäistä olivat heidän juttunsa.
Johan siellä nurkassa kyyhöttää Olavi, Ville ja ironmokamikes joten eiköhän sinne vielä nuo kyseiset kaksi kurttunaamaa mahdu?
- taas hiki
Miten kauan tälläset hellekelit jatkuu? Ei jaksa
enää päivääkään ja vielä se savukin vaan haisee!- justiina
No sehän tässä potuttaa,kun helle vaan jatkuu, eikä voi ketään edes syyttää siitä. Ei hallitusta eikä sosiaalivirkailijoitakaan...
- bee...
justiina kirjoitti:
No sehän tässä potuttaa,kun helle vaan jatkuu, eikä voi ketään edes syyttää siitä. Ei hallitusta eikä sosiaalivirkailijoitakaan...
Entäs jos kirjoittais Itä-savoon tekstiviestipalstalle urputuksen säästä;)
- Näy kelpaavan
bee... kirjoitti:
Minkäänlainen sää. Pitää kuitenkin muistaa se, että pian on taas talvi edess. 20-30 astetta pakkasta, luulen että monikin ajattelee tulisipa kesä. Kesällä valitetaan huh huh kun on helle. Mikään ei tunnu kelpaavan. Reiluun kuukauteen ei ole satannut, eilen satoi. Jo joku valitti..aina sataa.
- justiina
bee... kirjoitti:
Voishan kirjoittaakin, mut kyllähän tämä helle käy todella sydänvaivaisten terveyden päälle. Mutta eiköhän tuo kohta helpota ja pakkaset paukkuu taasen mukavasti. Mulle kyllä käy kaikki ilmat, satoi tai paistoi, oli kylmä tai kuuma. Mut kaikille ei käy, se on muistettava...
- AIKAA
justiina kirjoitti:
Voishan kirjoittaakin, mut kyllähän tämä helle käy todella sydänvaivaisten terveyden päälle. Mutta eiköhän tuo kohta helpota ja pakkaset paukkuu taasen mukavasti. Mulle kyllä käy kaikki ilmat, satoi tai paistoi, oli kylmä tai kuuma. Mut kaikille ei käy, se on muistettava...
Mikä pakko se on hirveistä heltaistä tai paukkupakkasista tykätä?
Ne käy terveydelle, eikä se ole turhaa valittamista!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45599Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502