Hei, onks kellään ollu ongelmia AirBagin Spiraalikaapelista.... että se hankaisi ohjauspyörää kääntäessä ja aiheuttaa epämiellyttävän nitinä-äänen ohjaukseen?
Entäs, millaisia iskareita (merkki/malli) suosittelette 180tuhatta ajettuun 1999 avensikseen??? Kiitos :)
AirBag Spiraalikaapeli
4
809
Vastaukset
yli 5v. seuraanneena en ole kuullut moisesta spriraalikaapeliongelmasta. Uutukaisia en tietenkään tyrmää.....
Mitä iskareihin tulee niin laitoin juuri sinun kilometrimäärälläsi alle Monroe Sensatracit (vissiin myydään Reflex nimisenä nykyään) ja olen ollut täysin tyytyväinen valintaani. (Nyt 350tkm mittarissa)
Maksoivat noin 400e pakettina eli arvioisin 80 eteen ja 120 taakse. Hinta siis 2002.- että näin.....
Minun Avensikseen vaihdettiin spiraalikaapeli jo takuuaikana aiheutti ikävän helinän rattia heilutettaessa.Auton vuosimalli 2010.
Helinä loppui siihen mutta alkoi puolen vuoden päästä uudelleen.
Osa maksoi muuten 500 euroa ja työt päälle mulla toki meni takuuseen. - Awe II
Isän 2000 vuosmallin kulkine pitää kans meteliä, mutta ei kuulemma haittaa. Itte ku ajelin pelillä niin pirullisen nitinän se piti!
Iskän peliin laitettiin perus monroet (lue halvimmat mitä saa) ja toimineet 1 1/2 vuotta hyvin. - Jore
Napsahtaa kun ajaa kuoppaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774