ostin KTM 400 SXC;n, vm-99, 1-sylinterisen,
ei sähköstarttia ja nyt sairastelen jalkaa jonka sain kipeäksi heti eka viikon aikana.
Sen opin että crossisaappaat on tärkeät jo tuossa käyntiinpano vaiheessa.
Kyllä kai sen oppii ku aikansa harjoittelee, tympäsee vaan nyt katella pyörää kun ei pysty ajamaan eikä käynnistämään pyörää.
osaako kukaan neuovoa tässä asiassa ?
Painosta ei ainakaan ole kiinni, olen yli 100 -kiloinen, enemmänkin tekniikasta.
Jalka paketissa (KTM 400 SXC )
Käynnistysongelmia
2
1596
Vastaukset
- 250 exc
kannattais varmaankin ennen polkasua hakea "yläkuolokohta" ja vasta sitten polkasta kunnolla. Niin ja rantasandaalit ei oo mitkään ajokelpoiset :-)
- Kotinen
Moro!! Henk kohtaisesti en ymmärrä miten olet saanut jalkasi pakettiin, käynnistettäessä pyörää.
Itselläni oli samanlainen kotari ja se oli yhtä vaivaton potkaista käyntiin kuin mopo. Se on todellakin kiinni tekniikasta ja puolipuristimen käytöstä. Kannattaa opetella potkaisemaan käyntiin istualtaan koska se on todella kevyt käynnistää.
Paranemisia!!!! T:Maza
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81652- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1161143Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63854Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli192790Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42643