Jos joku haluaa mennä armejaan menköön.
Perustuslaissa sanotaan että kaikkien tulee puolustaa maataan.
Minä puolustan maatani Suomeen juuri hyökkääviä Kerubeja vastaan maalaamalla itseni ja perheeni keltaiseksi... ne eivät näe meitä!
Ja ensi vuonna maahamme hyökkää KOMMUNISTEJA... tekeydymme proletariaateiksi (joita herrra paratkoon olemmekin).
Muut saavat puolustaa jotain ihme maata ja omaisuuttaan ja kartanoitaan ja muskeliveneitään just niinkuin haluavat.
ARMEJAAN EI OLE
3
746
Vastaukset 3
- EIIIIIIII
juuuuu eiiiiiiiii
- "sotamies"
Jos sota syttyisi, jokaisen on puolustettava maataan kykyjensä mukaan. Jos oikein tiukka paikka tulisi, sulle lyötäisiin ase kouraan ja sanottaisiin, että harjoitteles vähän tohon tölkkiin niin lähdetään. Siinä sitten ne jolla on enemmän koulutusta saattaa ehkä säilyä vähän kauemmin aikaa hengissä ;)
- jääkäri
Mitäs helvettiä sä sitten nautit suomen itsenäisyydestä..
Mene vittu jonne konggoon missä tommosia paskaperseitä kuunellaan..
Lässyttele sielä paskaas.. ni voi olla jotta on toinen ääni kelossa kun sun pitäs itteäs suojella jollain bambukepillä..
Itsekeskeinen typerys..
Olet saatana syömässä pöydässä mutta et viitsi nähdä vaivaa ruuan tekemiseen saatanan pummi..paska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.501287Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151018- 93977
- 77673
- 37668
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440- 25431
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413