Jos yksikin juttu näistä lukuisista "Ufohumanoidijutuista" on totta tällä palstalla, on silloin monen monet totta!. Noh noh, otetaanpas vielä huomioon ettei tämä ole ainoa foorumi jossa on paljon ufojuttuja.
Tää on totta!!!!!!!
5
566
Vastaukset
- Pulsar
No itse uskon siihen mitä olen nähnyt ja kokenut,mutta uskoako toisten 'kokemukset','näyt'on asia erikseen,mutta miksi Ihmiset valehtelisivat,no tietenkin on myös näitä 'rahan'?takia,'Maineen'?takia tekeviä,jotka vievät totuuden saada selville ja uskottavuuden asioista jotka voivat olla hyvinkin selviä,ihmisen luottamus toiseen ihmiseen,kuin 'veljet keskenään'sitä luottamusta ei Ihmisellä ole,koska pelätään että toinen on vaikka psykopaatti tai muuta,ja medioissa luodaan vielä 'kokemuksia'jotka eivät välttämättä pidä paikkaansa,mutta jotka voivat 'manifestua'reaali tapahtumiin,ja sen minkä haluamme nähdä,sen näemme,mutta aina ei olekkaan näin?,on tapahtumia joihin ei ole vaikuttanut välttämättä 'ihmisen oma tietoisuus',taphtumia jotka silti voivat olla epäselviä,joten niitä on vaikea todistaa,jopa valokuvat voivat olla vain 'ajatuskuvia'josta on vaikea sanoa onko totta,ja surullista että ihmiset väärentelevät,vaikka se jonkun mielestä on hauskaa,niin se saa objektiiviset tarkkailijat naurunalaiseksi,ja niin moni luovuttaa.
*Vaikka kieltäisin itseni,en välttämättä voisi hävitä ilmaan,aine aineessa,rakennuttu hiosta aineesta,ajan saatossa,mutta jos sittenkin?* Vasta jos yksikin ufohavainto olisi totta, olisi moni, kyllä. Milloin löydetään se yksikään joka voidaan todistaa konkreetisesti?
Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että kaikki ovat puppua sillä yhdestäkään ei ole konkreettista todistetta.- Pluto
moi,
en tiedä ovatko nää feikkejä vaiko ei mutta
aika tiuhaan tapahtuu tuolla, ja humanoidista
jopa pieni pätkä, pistää miettimään onkohan nää
feikkeijä kaikki(?).
--
http://www.australianufowave.com/archive.html
kts sivun kaksi humnoidi, LOL !
--
http://www.australianufowave.com/
--- Pulsar
Kyse oli kokeesta jossa testattiin mihin Ihmiset uskoo,niin ufo-uskovat,kuin skeptikotkin uskoivat.
Koe kuulemma onnistui yli odotusten,voi noita vekkuleita=).
*Alfa et Omega,kas siinä kysymys?*.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483