Jos yksikin juttu näistä lukuisista "Ufohumanoidijutuista" on totta tällä palstalla, on silloin monen monet totta!. Noh noh, otetaanpas vielä huomioon ettei tämä ole ainoa foorumi jossa on paljon ufojuttuja.
Tää on totta!!!!!!!
5
533
Vastaukset
- Pulsar
No itse uskon siihen mitä olen nähnyt ja kokenut,mutta uskoako toisten 'kokemukset','näyt'on asia erikseen,mutta miksi Ihmiset valehtelisivat,no tietenkin on myös näitä 'rahan'?takia,'Maineen'?takia tekeviä,jotka vievät totuuden saada selville ja uskottavuuden asioista jotka voivat olla hyvinkin selviä,ihmisen luottamus toiseen ihmiseen,kuin 'veljet keskenään'sitä luottamusta ei Ihmisellä ole,koska pelätään että toinen on vaikka psykopaatti tai muuta,ja medioissa luodaan vielä 'kokemuksia'jotka eivät välttämättä pidä paikkaansa,mutta jotka voivat 'manifestua'reaali tapahtumiin,ja sen minkä haluamme nähdä,sen näemme,mutta aina ei olekkaan näin?,on tapahtumia joihin ei ole vaikuttanut välttämättä 'ihmisen oma tietoisuus',taphtumia jotka silti voivat olla epäselviä,joten niitä on vaikea todistaa,jopa valokuvat voivat olla vain 'ajatuskuvia'josta on vaikea sanoa onko totta,ja surullista että ihmiset väärentelevät,vaikka se jonkun mielestä on hauskaa,niin se saa objektiiviset tarkkailijat naurunalaiseksi,ja niin moni luovuttaa.
*Vaikka kieltäisin itseni,en välttämättä voisi hävitä ilmaan,aine aineessa,rakennuttu hiosta aineesta,ajan saatossa,mutta jos sittenkin?* Vasta jos yksikin ufohavainto olisi totta, olisi moni, kyllä. Milloin löydetään se yksikään joka voidaan todistaa konkreetisesti?
Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että kaikki ovat puppua sillä yhdestäkään ei ole konkreettista todistetta.- Pluto
moi,
en tiedä ovatko nää feikkejä vaiko ei mutta
aika tiuhaan tapahtuu tuolla, ja humanoidista
jopa pieni pätkä, pistää miettimään onkohan nää
feikkeijä kaikki(?).
--
http://www.australianufowave.com/archive.html
kts sivun kaksi humnoidi, LOL !
--
http://www.australianufowave.com/
--- Pulsar
Kyse oli kokeesta jossa testattiin mihin Ihmiset uskoo,niin ufo-uskovat,kuin skeptikotkin uskoivat.
Koe kuulemma onnistui yli odotusten,voi noita vekkuleita=).
*Alfa et Omega,kas siinä kysymys?*.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039