Mitään varmaa tietoa ei ole mutta sellainsen käsityksen olen saanut että viikolla 35 pitäisi julkaista uusi sinkku jolla olisi 2 biisiä! "Moottorin pauketta" ja "Lempisin jos voisin" ovat biisien nimet. Molemmat biisit pitäisi löytyä joulumyyntiin ehtivältä "Tutankhamonin arvoitus" -levyltä. Näin olen kuullut ja toivon että tämä myös toteutuu! Jees, vihdoin odotus palkitaan ja uusi Dingolevy ollee taas täyttä totta!
"Moottorin pauketta" menee jotenkin näin: "Putket kuumiksi pärähtää, mittarin viisari värähtää, tahtoisin sut kyytiini, ja sulkea kokonaan syliini. Nyt mennään..... meitä kukaan ei voi pysäyttää, me ollaan vapaita kuin linnut taivaan, sä olet mun, mä olen sun... aininaaaaaan!"
Tutankhamon
11
960
Vastaukset
- pena k
Porilainen, hae apua.
- nipan äidin naapuri
mistä olet kuullut että kyseinen siku julkaistaan?
entä live levy - Fan
Tjaah, mistähän moinen tieto, kun eilen keikalla yhtye kiisti asian. Jospa Porilainen puhuisit asiaa. Mutta jos sulla on vähän vaikeuksia elämässä, niin se on ymmärrettävää.
- eve!
ihan ajatuskin itkettäää jos oikeesti tulis levy nuinkin pian täällä ois sellanen tyttö joka odottaa tuota kuin kuuta nousevaa...NIIN kuin ne nuoret tytöt tuolloin 84-86 vaikka itse nuorempaa vuosimallia.....
- haudassaan...
Karseeta vedätystä! Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä luette... ainakaan tältä Suomi24-palstalta...!
Sinä, joka noi sanat olet virittänyt... joopajoo, ala sanoittamaan lisää vaan ja kyllä joku Neuman Kakkonen on tyytyväinen! ;D LOL- !!!
Siis ei todellakaan lainkaan Nipan oloista tekstiä... Liian kornia! Ja en kyl osais kuvitel Evee, Peksii, Arii ja Erikii soittamas moisia, saatikka laulaas taustoi moisiin... HIH! Tutankhamon saa vedellä voltteja haudassaan:)
- Neumann4-ever
Olishan se tosi hienoo, jos Dingolta tulis jo uus levy tän vuoden puolelta, tai ens vuoden puolel.. Mut nooh, ei sitä koskaan tiiä..
- ei ilmesty
moista shittiä!
Miten olisi teemana yleisön vedätys?
keskittyisitte pojat vaikka nyt niihin perheisiinne ja tyydyttäisitte narsisminne vaikka julkaisemalla levyjä omalla nimellänne? AI ei?? Eikö taida kukaan kiinostua? - !!!
ei ilmesty kirjoitti:
moista shittiä!
Miten olisi teemana yleisön vedätys?
keskittyisitte pojat vaikka nyt niihin perheisiinne ja tyydyttäisitte narsisminne vaikka julkaisemalla levyjä omalla nimellänne? AI ei?? Eikö taida kukaan kiinostua?Siis mikä mahtaa taas sinuu tympii? Onko pakko käydä sit lukemas tääl näit juttui, jos noin pali ahistaa? Toivottavasti pojilta tulee uutta matskuu yhdes ja erikseen... Mä sit voi ällö mm. Saija Varjusta, mut en mä käy sen fanisivuil tms. mitään huutelees!! Suomessa toki on sanan vapaus, mut sua nyt näyttää ahdistavan tää Dingo niin pahasti, et mene hyvä ihminen johki muual ihan oman hyvin vointis tähden:)
- Niin o.
!!! kirjoitti:
Siis mikä mahtaa taas sinuu tympii? Onko pakko käydä sit lukemas tääl näit juttui, jos noin pali ahistaa? Toivottavasti pojilta tulee uutta matskuu yhdes ja erikseen... Mä sit voi ällö mm. Saija Varjusta, mut en mä käy sen fanisivuil tms. mitään huutelees!! Suomessa toki on sanan vapaus, mut sua nyt näyttää ahdistavan tää Dingo niin pahasti, et mene hyvä ihminen johki muual ihan oman hyvin vointis tähden:)
Hei HALOOO!! Eiks nää jutut on tilitetty ennenkin jo.
- keskustelee keskenään, tai ...
!!! kirjoitti:
Siis mikä mahtaa taas sinuu tympii? Onko pakko käydä sit lukemas tääl näit juttui, jos noin pali ahistaa? Toivottavasti pojilta tulee uutta matskuu yhdes ja erikseen... Mä sit voi ällö mm. Saija Varjusta, mut en mä käy sen fanisivuil tms. mitään huutelees!! Suomessa toki on sanan vapaus, mut sua nyt näyttää ahdistavan tää Dingo niin pahasti, et mene hyvä ihminen johki muual ihan oman hyvin vointis tähden:)
Tuu tuu tupakkarullaa mistäs tiesit tänne tulla. Tulin koska pää pakottaa, sormet päättää kaiken mulla. En saa hommaa loppumaan, kun aloin tänne skriivaamaan. Nyt pussi päässä elää saan ja lätkäfrendit unessa mua kurittaa. Olen kotona piileskelevä P......
Muistakaa sävel!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019