Tutankhamon

Porilainen_

Mitään varmaa tietoa ei ole mutta sellainsen käsityksen olen saanut että viikolla 35 pitäisi julkaista uusi sinkku jolla olisi 2 biisiä! "Moottorin pauketta" ja "Lempisin jos voisin" ovat biisien nimet. Molemmat biisit pitäisi löytyä joulumyyntiin ehtivältä "Tutankhamonin arvoitus" -levyltä. Näin olen kuullut ja toivon että tämä myös toteutuu! Jees, vihdoin odotus palkitaan ja uusi Dingolevy ollee taas täyttä totta!
"Moottorin pauketta" menee jotenkin näin: "Putket kuumiksi pärähtää, mittarin viisari värähtää, tahtoisin sut kyytiini, ja sulkea kokonaan syliini. Nyt mennään..... meitä kukaan ei voi pysäyttää, me ollaan vapaita kuin linnut taivaan, sä olet mun, mä olen sun... aininaaaaaan!"

11

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena k

      Porilainen, hae apua.

    • nipan äidin naapuri

      mistä olet kuullut että kyseinen siku julkaistaan?
      entä live levy

    • Fan

      Tjaah, mistähän moinen tieto, kun eilen keikalla yhtye kiisti asian. Jospa Porilainen puhuisit asiaa. Mutta jos sulla on vähän vaikeuksia elämässä, niin se on ymmärrettävää.

      • eve!

        ihan ajatuskin itkettäää jos oikeesti tulis levy nuinkin pian täällä ois sellanen tyttö joka odottaa tuota kuin kuuta nousevaa...NIIN kuin ne nuoret tytöt tuolloin 84-86 vaikka itse nuorempaa vuosimallia.....


    • haudassaan...

      Karseeta vedätystä! Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä luette... ainakaan tältä Suomi24-palstalta...!

      Sinä, joka noi sanat olet virittänyt... joopajoo, ala sanoittamaan lisää vaan ja kyllä joku Neuman Kakkonen on tyytyväinen! ;D LOL

      • !!!

        Siis ei todellakaan lainkaan Nipan oloista tekstiä... Liian kornia! Ja en kyl osais kuvitel Evee, Peksii, Arii ja Erikii soittamas moisia, saatikka laulaas taustoi moisiin... HIH! Tutankhamon saa vedellä voltteja haudassaan:)


    • Neumann4-ever

      Olishan se tosi hienoo, jos Dingolta tulis jo uus levy tän vuoden puolelta, tai ens vuoden puolel.. Mut nooh, ei sitä koskaan tiiä..

      • ei ilmesty

        moista shittiä!
        Miten olisi teemana yleisön vedätys?

        keskittyisitte pojat vaikka nyt niihin perheisiinne ja tyydyttäisitte narsisminne vaikka julkaisemalla levyjä omalla nimellänne? AI ei?? Eikö taida kukaan kiinostua?


      • !!!
        ei ilmesty kirjoitti:

        moista shittiä!
        Miten olisi teemana yleisön vedätys?

        keskittyisitte pojat vaikka nyt niihin perheisiinne ja tyydyttäisitte narsisminne vaikka julkaisemalla levyjä omalla nimellänne? AI ei?? Eikö taida kukaan kiinostua?

        Siis mikä mahtaa taas sinuu tympii? Onko pakko käydä sit lukemas tääl näit juttui, jos noin pali ahistaa? Toivottavasti pojilta tulee uutta matskuu yhdes ja erikseen... Mä sit voi ällö mm. Saija Varjusta, mut en mä käy sen fanisivuil tms. mitään huutelees!! Suomessa toki on sanan vapaus, mut sua nyt näyttää ahdistavan tää Dingo niin pahasti, et mene hyvä ihminen johki muual ihan oman hyvin vointis tähden:)


      • Niin o.
        !!! kirjoitti:

        Siis mikä mahtaa taas sinuu tympii? Onko pakko käydä sit lukemas tääl näit juttui, jos noin pali ahistaa? Toivottavasti pojilta tulee uutta matskuu yhdes ja erikseen... Mä sit voi ällö mm. Saija Varjusta, mut en mä käy sen fanisivuil tms. mitään huutelees!! Suomessa toki on sanan vapaus, mut sua nyt näyttää ahdistavan tää Dingo niin pahasti, et mene hyvä ihminen johki muual ihan oman hyvin vointis tähden:)

        Hei HALOOO!! Eiks nää jutut on tilitetty ennenkin jo.


      • keskustelee keskenään, tai ...
        !!! kirjoitti:

        Siis mikä mahtaa taas sinuu tympii? Onko pakko käydä sit lukemas tääl näit juttui, jos noin pali ahistaa? Toivottavasti pojilta tulee uutta matskuu yhdes ja erikseen... Mä sit voi ällö mm. Saija Varjusta, mut en mä käy sen fanisivuil tms. mitään huutelees!! Suomessa toki on sanan vapaus, mut sua nyt näyttää ahdistavan tää Dingo niin pahasti, et mene hyvä ihminen johki muual ihan oman hyvin vointis tähden:)

        Tuu tuu tupakkarullaa mistäs tiesit tänne tulla. Tulin koska pää pakottaa, sormet päättää kaiken mulla. En saa hommaa loppumaan, kun aloin tänne skriivaamaan. Nyt pussi päässä elää saan ja lätkäfrendit unessa mua kurittaa. Olen kotona piileskelevä P......

        Muistakaa sävel!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe