Tutankhamon

Porilainen_

Mitään varmaa tietoa ei ole mutta sellainsen käsityksen olen saanut että viikolla 35 pitäisi julkaista uusi sinkku jolla olisi 2 biisiä! "Moottorin pauketta" ja "Lempisin jos voisin" ovat biisien nimet. Molemmat biisit pitäisi löytyä joulumyyntiin ehtivältä "Tutankhamonin arvoitus" -levyltä. Näin olen kuullut ja toivon että tämä myös toteutuu! Jees, vihdoin odotus palkitaan ja uusi Dingolevy ollee taas täyttä totta!
"Moottorin pauketta" menee jotenkin näin: "Putket kuumiksi pärähtää, mittarin viisari värähtää, tahtoisin sut kyytiini, ja sulkea kokonaan syliini. Nyt mennään..... meitä kukaan ei voi pysäyttää, me ollaan vapaita kuin linnut taivaan, sä olet mun, mä olen sun... aininaaaaaan!"

11

1034

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena k

Porilainen, hae apua.

• nipan äidin naapuri

mistä olet kuullut että kyseinen siku julkaistaan?
      entä live levy

• Fan

Tjaah, mistähän moinen tieto, kun eilen keikalla yhtye kiisti asian. Jospa Porilainen puhuisit asiaa. Mutta jos sulla on vähän vaikeuksia elämässä, niin se on ymmärrettävää.

• eve!

ihan ajatuskin itkettäää jos oikeesti tulis levy nuinkin pian täällä ois sellanen tyttö joka odottaa tuota kuin kuuta nousevaa...NIIN kuin ne nuoret tytöt tuolloin 84-86 vaikka itse nuorempaa vuosimallia.....

• haudassaan...

Karseeta vedätystä! Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä luette... ainakaan tältä Suomi24-palstalta...!

Sinä, joka noi sanat olet virittänyt... joopajoo, ala sanoittamaan lisää vaan ja kyllä joku Neuman Kakkonen on tyytyväinen! ;D LOL

• !!!

Siis ei todellakaan lainkaan Nipan oloista tekstiä... Liian kornia! Ja en kyl osais kuvitel Evee, Peksii, Arii ja Erikii soittamas moisia, saatikka laulaas taustoi moisiin... HIH! Tutankhamon saa vedellä voltteja haudassaan:)

• Neumann4-ever

Olishan se tosi hienoo, jos Dingolta tulis jo uus levy tän vuoden puolelta, tai ens vuoden puolel.. Mut nooh, ei sitä koskaan tiiä..

• ei ilmesty

moista shittiä!
        Miten olisi teemana yleisön vedätys?

keskittyisitte pojat vaikka nyt niihin perheisiinne ja tyydyttäisitte narsisminne vaikka julkaisemalla levyjä omalla nimellänne? AI ei?? Eikö taida kukaan kiinostua?

• !!!
        ei ilmesty kirjoitti:

moista shittiä!
        Miten olisi teemana yleisön vedätys?

keskittyisitte pojat vaikka nyt niihin perheisiinne ja tyydyttäisitte narsisminne vaikka julkaisemalla levyjä omalla nimellänne? AI ei?? Eikö taida kukaan kiinostua?

Siis mikä mahtaa taas sinuu tympii? Onko pakko käydä sit lukemas tääl näit juttui, jos noin pali ahistaa? Toivottavasti pojilta tulee uutta matskuu yhdes ja erikseen... Mä sit voi ällö mm. Saija Varjusta, mut en mä käy sen fanisivuil tms. mitään huutelees!! Suomessa toki on sanan vapaus, mut sua nyt näyttää ahdistavan tää Dingo niin pahasti, et mene hyvä ihminen johki muual ihan oman hyvin vointis tähden:)

• Niin o.
        !!! kirjoitti:

Siis mikä mahtaa taas sinuu tympii? Onko pakko käydä sit lukemas tääl näit juttui, jos noin pali ahistaa? Toivottavasti pojilta tulee uutta matskuu yhdes ja erikseen... Mä sit voi ällö mm. Saija Varjusta, mut en mä käy sen fanisivuil tms. mitään huutelees!! Suomessa toki on sanan vapaus, mut sua nyt näyttää ahdistavan tää Dingo niin pahasti, et mene hyvä ihminen johki muual ihan oman hyvin vointis tähden:)

Hei HALOOO!! Eiks nää jutut on tilitetty ennenkin jo.

• keskustelee keskenään, tai ...
        !!! kirjoitti:

Tuu tuu tupakkarullaa mistäs tiesit tänne tulla. Tulin koska pää pakottaa, sormet päättää kaiken mulla. En saa hommaa loppumaan, kun aloin tänne skriivaamaan. Nyt pussi päässä elää saan ja lätkäfrendit unessa mua kurittaa. Olen kotona piileskelevä P......

Muistakaa sävel!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1285
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    5. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      654
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      545
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      463
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      460
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      114
      449
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      435
    17. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      82
      427
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      30
      419
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42