Haluan itkeä silmäni turvoksiin.

valtameri*

Mun juttu ei todellakaan oo lähelläkään mielenterveys ongelmia, mutta silti kaikista lähinnä.. Onko kenelläkään muulla sellasta "ongelmaa" että tulee tarve vaan itkeä. Mulle tulee tarve aina välillä haluu itkee oikeen kunnolla. Sellanen fiilis et itkee melkein silmät päästä. Haluu vaan itkee kaikken pahanolon pois. Koulussa on iloinen ja pursuu energiaa, mut sitten kotona huutaa ja on v*ttu*ainen. Itkee omassa yksinäisyydessään silmät turvoksiin. Musta tuntuu ettei se oo normaalii tai mä oon ainut joka tekee niin..? onko muita samaa kokeneita? Vastatkaa pliis..

5

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varpu

      Ole onnellinen kun pystyt itkeä ja sitä kautta purkaa itseäsi. (kokemuksen syvällä rintaäänellä voi sanoa, ettei se kaikilta enää onnistu..:(..)
      Tiedätkö mistä sun paha olo johtuu? jos et, sitä kannattaa miettiä. Vaikka itkeminen on luonnollista ja muutenkin hyvä asia, tulee aina mieleen, että onko kaikki hyvin? useintoistuva itkuisuus kun on merkki mm. masennuksesta? Ennen itkin jatkuvasti, useita kertoja päivässä, aamullakin saatoin suoraan sängystä rojahtaa lattialle itkemään, päivän mittaan ehkä kerran, pari ja illalla ennen nukkumaan menoa. Olin masentunut ja olen kai edelleen, mutta enää en osaa itkeä, sen sijaan saan silloin tällöin ahdistuskohtauksia, itken ilman mitään tolkkua, tuntuu kuin tukehtuisin, tärisen, en välttämättä pysy pystyssäkään. Harvoin kuitenkaan enää itken kuten-ihmiset-yleensä-itkevät. Siksi on mielestäni hyvä hyvä että pystyt itkemään pahan olon pois, jos se kerran auttaa..?
      Jakaselemisia sulle ja haleja..:)
      T.Varpu

      • sk

        Mulla on kans niin ainaki tällä hetkellä että oikein odotan iltaa että saan taas itkeä kaiken pahan oloni pois. Olen tosi yksinäinen ja sen takia tuntuu että pikkuhiljaa syrjäytymässä ja siitä johtuen olen tosi masiksessa ainakin nyt tällä hetkellä. Välillä tulee tunne ettei tälläistä yksinäistä elämää jaksa mutta kai se on jotenki yritettävä päivä kerrallaan vain mitä muutakaan pystyy.. ei mitään.
        ilta on ihanaa kun saa itkee oikein kunnolla tätä elämän kurjuutta


    • oscar

      Samanlainen homma,saat varmaaan vastapuolen käymään hetken päästä.Jeesus voittaa´,muista se!!!!

    • minä

      Ole onnellinen, jos vielä osaat itkeä. Se on taito jota ei kannata hukata. Minä olen sen taidon joskus hukannut. Nyt vanhana akkana oikein tuntuu nuo olot joista puhuit, aivan kamalilta, kun ei voi putsata sieluaan itkulla.
      Olen koittanut tavoittaa sen taidon takaisin, mutta vielä se tuo vain tuskaa. Kun itkettää, olen aivan hukassa. Päätä särkee, sydän pakahtuu ja pitää paeta joka paikasta.
      Kun en osaa kotonakaan yksin itkeä, tuo itkuinen olo seuraa muuallekin. Tuossa joku sanoikin, että tulee yksinäinen ja ulkopuolinen olo, mukavassakin seurassa. Eli itke kun siltä tuntuu. Usko, että ei tämä minun vaihtoehtoni ole parempi.

    • Anonyymi

      Mää oon masentunut ja mua haluttava itkeä ihmisten edessä että ne tietäisi kuinka ahdistunut oon. Mutta mää en oo ikinä kertonut kellekkäön että mua ahistaaa ihan sairaan paljon. Mua masentaa ja mää ajattelen koko ajan yhtä tyyppiä kenestä mun kaveri tykkää ja se mun ihastus tykkää myös mun kaverista. Haluaisin itkeä sen mun ihastuksen edessä mutta samalla en halua. Tää tuntuu niin oudolta, oon ollu masentunut jo joulusta asti. Oon aina kavereitten kans ja koulussa ja muualla yleensä se joka nauraa legit joka asialle, mutta henkisesti oon ihan särkynyt ja se ihastus juttu ei todellakaan ole ainut syy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe