Suositelkaa hyvää lääkäriä

-S-

Suositelkaa hyvää, mielellään keliakiaan erikoistunutta lääkäriä.
Olen loputtoman kyllästynyt tämän maalaiskylän lääkäri"palveluihin".

Kiitos :-)

16

4424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saisi olla?

      Kemistä tulee kovasti matkaa Helsinkiin ;)

      • -S-

        Asun Keski-Suomessa, joten Jyväskylän ja Tampereen seutu sopisivat parhaiten.
        Mutta olen valmis reissaamaan kauemmaksikin kunhan saan itseni kuntoon.


      • tutki
        -S- kirjoitti:

        Asun Keski-Suomessa, joten Jyväskylän ja Tampereen seutu sopisivat parhaiten.
        Mutta olen valmis reissaamaan kauemmaksikin kunhan saan itseni kuntoon.

        Turussa keliakiaan erikoistunut gastroenterologi, taisi olla jopa muutaman vuoden takainen vuoden keliakiatutkija ja tuntui oikein pätevältä ja kaiken lisäksi erittäin mukava lääkäri.En kyllä tiedä pitääkö yksityisvastaanottoa.


      • Keli
        tutki kirjoitti:

        Turussa keliakiaan erikoistunut gastroenterologi, taisi olla jopa muutaman vuoden takainen vuoden keliakiatutkija ja tuntui oikein pätevältä ja kaiken lisäksi erittäin mukava lääkäri.En kyllä tiedä pitääkö yksityisvastaanottoa.

        Ja mikähän tämän turkulaisen lääkärin nimi on jos vaikka haluaisi käydä vastaanotollaan?


      • en tiedä
        Keli kirjoitti:

        Ja mikähän tämän turkulaisen lääkärin nimi on jos vaikka haluaisi käydä vastaanotollaan?

        pitääkö yksityisvastaanottoa, kun itse kävin tutkimuksissa TYKS:ssa, mutta lääkäri oli Hannu Lähteenoja.


    • suositus:

      Tampereelta Pekka Pikkarainen, tekee yksityisvastaanottoa. Todella kokenut lääkäri, myös Taysin sisätautien ylilääkärikin ja dosenttikin näyttää olevan. Se mies tietää.
      Jos siis saa nimeltä mainostaa, olen käynyt hänen vastaanotollaan. (ja myös monella muulla.........)

      • Nimetön

        olisin iloinen, jos joku voisi kertoa hyvän asiantuntijalääkärin täältä Helsingistä. Olen vasta saanut diagnoosin ja tuntuu, että lääkäriltä saa vain yksioikoisen neuvon; kotimaiset viljat vaan jätät pois. Ei paljon naurata. Apuva -auttakaa siis kohtalotoverit!


      • ensin
        Nimetön kirjoitti:

        olisin iloinen, jos joku voisi kertoa hyvän asiantuntijalääkärin täältä Helsingistä. Olen vasta saanut diagnoosin ja tuntuu, että lääkäriltä saa vain yksioikoisen neuvon; kotimaiset viljat vaan jätät pois. Ei paljon naurata. Apuva -auttakaa siis kohtalotoverit!

        aika ravitsemusterapeutille, sieltä kuulet tärkeää asiaa paljon. lääkärillä ei ehkä ole aikaa jatkoneuvoihin..


      • uudelle keliaakikolle
        ensin kirjoitti:

        aika ravitsemusterapeutille, sieltä kuulet tärkeää asiaa paljon. lääkärillä ei ehkä ole aikaa jatkoneuvoihin..

        täytyy antaa mahdolisuus päästä ravitsemusterapeutille diagnoosin toteamisen jälkeen, joten ei sitä aikaa tarvi etukäteen varailla.


      • due
        ensin kirjoitti:

        aika ravitsemusterapeutille, sieltä kuulet tärkeää asiaa paljon. lääkärillä ei ehkä ole aikaa jatkoneuvoihin..

        olen käynyt ravintoteraupeutilla ja saanut ruokavaliolistaukset. Ravintoterapeutti ei ole kuitenkaan lääkäri ja sairaudestahan tässä on kyse. Lähinnä kohdallani oli ketju labra/verikoe, gastroskopia (patologin lausunto ja kokeen suorittanut erikoislääkäri)ja työterveyslääkäri kertoi lopullisen lausunnon ja antoi keliakialiiton monisteet käteen.

        Erilaisten sirpaleisten latinankielisten termien keskellä ihminen kokonaisuutena hukkuu. Mitä tämä sairaus oikeaseti merkitsee? Mitä muita oireita minulla voi olla tähän sairauteen liittyen -ihottumat ja hiustenlähtö? Kuinka pitkälle hermovauriot ovat kohdallani edenneet ja miten suuri vaurio ohutsuolessa ja vatsalaukussa jo on? Toivoisin, että lääkäri voisi tulkita tulokset ja keskustella kanssani.

        Ehkä muiden on ollut helpompi listata oireensa ja hamottaa taudinkuvansa minua helpommin. Itse koen lähinnä epätietoisuutta ja haluaisin kovasti keskustella lääkärin kanssa, joka tuntisi sairautta vähän paremmin.


      • -S-
        due kirjoitti:

        olen käynyt ravintoteraupeutilla ja saanut ruokavaliolistaukset. Ravintoterapeutti ei ole kuitenkaan lääkäri ja sairaudestahan tässä on kyse. Lähinnä kohdallani oli ketju labra/verikoe, gastroskopia (patologin lausunto ja kokeen suorittanut erikoislääkäri)ja työterveyslääkäri kertoi lopullisen lausunnon ja antoi keliakialiiton monisteet käteen.

        Erilaisten sirpaleisten latinankielisten termien keskellä ihminen kokonaisuutena hukkuu. Mitä tämä sairaus oikeaseti merkitsee? Mitä muita oireita minulla voi olla tähän sairauteen liittyen -ihottumat ja hiustenlähtö? Kuinka pitkälle hermovauriot ovat kohdallani edenneet ja miten suuri vaurio ohutsuolessa ja vatsalaukussa jo on? Toivoisin, että lääkäri voisi tulkita tulokset ja keskustella kanssani.

        Ehkä muiden on ollut helpompi listata oireensa ja hamottaa taudinkuvansa minua helpommin. Itse koen lähinnä epätietoisuutta ja haluaisin kovasti keskustella lääkärin kanssa, joka tuntisi sairautta vähän paremmin.

        kuin sinulla Due.
        Siksipä minäkin lääkäriä täältä haen :)


    • leijoonatar

      Hannu Lähteenoja tyks

      • tervfe

        se ei osaa mitään..kerran kävin enkä toiste mene


    • keliaakikko

      Haluan suositella Heimo Nurmea,Tyks:ystävällinen,sympaattinen gastroenterologi,joka tuntuu tekevän työtään inhimillisesti ihmistä ajatellen.

    • mika eläkeläinen

      Minä suosittelen kehonrakentaja valmentajaa. Se on noin 30/kk 1 käynti. Sitten käyt 4, tai 5 käyntiä se riittänee
      SILLOIN SULLA ON RUOKAVALIO, JOKA ON TEHTY SEN MUKAAN, MISTÄ SINÄ HYÖDYT.
      Sama laihduttajille ja kaikille, jolla on syömisongelmia. Minä olen itse entinen ohjaaja, enkä enää tee ruokavalioita enkä muutakaan, mutta Kokkonen pitää Turussa Rva Jutta Kolu candeliinin ja Tri Kolun tiloissa kauppiaskadulla tällaista palvelua. En ole käynyt, mutta sieltä saa varmaan tuoretta tietoa Edellä mainittu Lähteenoja on erittäin kiireinen. Hänellä on vastaanotto Turussa ja Lontoossa, lisäksi hän toimii iltaisin hammaslääkärinä Turussa ollessaan T mika!

    • 6+6

      Olli Sovijärvi Helsinki

      Taija Somppi Tampere

      Antti Heikkilä Helsinki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe