millä saa pois tumman värin valkosesta paidasta?? kampaaja mokasi, mutta en haluaisi luopua rakkaasta paidastani....
hiusväri vaatteista
5
13139
Vastaukset
- asia*
Eli hiusväriä paidassa.
Jos sinulla on jotain hyvin parfymoitua saippuaa, sappisaippuaa, Fairya, pese sitä tahraa ja sen jälkeen laimennettuun klorite veteen likoamaan.
Auringossa kuivaaminen myös haalistuttaa.
Jos ei auta ompele joku kaunis kuvio päälle.- vain
jos on puuvillapaita, koska tekokuidut kellastuu.
- Burtonin huppari
Itse äsken värjäsin hiukset punaisella värillä, ja valkoiseen burtonin huppariini meni sitä(TODELLA PALJON) ja suihkutin siihen ensin hiuslakkaa, ja sen jälkeen pesin ja hinkkasin sitä fairylla. Lähti kokonaan.. En tiedä miten vaikuttaa jos on pinttynyt tahra, mutta tuo ainakin toimi :) Ja ostin sen hupparin vieläpä eilen!:DD
- Anonyymi
Mutta lähteekö tolla kestoväri kanssa mulla eilen tuli mustaan huppariin väriä, sellaisia läikkiä ja ei muuten oo lähtenyt vaan vedellä😬?
- Wonderful052
Kiitos neuvosta! Värjäsin just kaverin hiukset punaiseksi ja se väri oli tarttunut mun uuteen valkoiseen takkiin. Pelastit sen! Pistin siihen tahraan hiuslakkaa ja se lähti pelkästään sillä ilman fairytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808