olen nainen, en ole käynyt inttiä, joten en väitäkään että tietäisin mitä se on. Ainoastaan juttuja, mitä poikaystäväni on kertonut.
Mutta, ettekö rakkaat äijät voisi tajuta, että jos joskus haluatte naisen vierellenne (ne,keitä ei naiset ja seurustelu kiinnosta, älkää vaivautuko), niin jättäkää nyt ihmeessä toi "hei, mä oon mies, vittu vittu vittu, te ootte vellihousuja"-asenne pois. Minä en naisena halua vellihousua, mutta jos pitää valita oikein machojen macho vai vellihousu, niin sitten se jälkimmäinen.
En myöskään ole feministi, kyllä mies on aina MIES, mutta jättäkää se turha machoilu pois!!!!!!
Pysykää Miehinä. älkää machoina.
Kiitos. Jos nyt edes joku tajusi.
Rakkaudella
Nainen
KAIKKI MIEHET HUOMIO!!!
elikä
3
878
Vastaukset
- supermachoman
Olen samaa mieltä kanssasi, JOS saan laueta sisääsi, tai nielet spermani suikkarilla..
Rojut rööriin siis ;)
[email protected]- .................
Maanpuolustushemmon hengenelämästä...
- Kronikka
...pitää olla oma maailmansa. Naiset, saitte jo presidentin, pitääkö kaikki mennä teidän mielenne mukaan???!
Antakaa vapaus miesten(kin) hullutella ja olla hetki tosi machoja! Ne vellihousutkin!
Ole ennemmin huolissasi nälänhädästä ja sodista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412