thunderbirdin varmuuskopiointi

Voiko joku neuvoa millä saan vastaanotetuista ja lähetetyistä Mozilla Thunderbird- sähköposteista varmuuskopiot? Samoin osoitteista. Jos asennan Windowsin uudestaan tahtoisin säästää postini.

heloptic

7

2297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee näin

Ensin Windowsin Resurssienhallinnalla käytä Etsi-toimintoa ja etsi tiedosto nimeltä Inbox (ilman tiedostopäätettä). Kun se löytyy niin katso missä kansiossa se sijaitsee ja laita kansion polku muistiin, vaikka Muistiolla tiedostoon.

Sitten vaan kopioit kyseisen kansion talteen, vaikka cd:lle tai USB-muistitikulle

• kiitoksia!!

• tee näin
        heloptic kirjoitti:

kiitoksia!!

Kiva että sain olla avuksi. :)

• Ramppa

Mites tuo sitten reagoi, kun koneella on valmiiksi käyttämätön Outlook Express.
        Minä varmuuskopioisin seuraavan kansion.

Oma tietokone - "levyasema, jolla windows" -documents and settings - "käyttäjä" - application data - thunderbird

• kaikilla ei ole
        Ramppa kirjoitti:

Mites tuo sitten reagoi, kun koneella on valmiiksi käyttämätön Outlook Express.
        Minä varmuuskopioisin seuraavan kansion.

Oma tietokone - "levyasema, jolla windows" -documents and settings - "käyttäjä" - application data - thunderbird

samassa paikassa nuo tiedostot, esim. profilemanagerilla voidaan asettaa postikansio ihan miksi itse haluaa.

Mulla noi postikansiot esmes ei ole tuossa oletushakemistossa vaan olen itse määritellyt mihin profiilit ja postit tallennetaan ja se ei ole Windows-kansion alla vaan ihan muualla.

Ja outlook expressin ei pitäisi vaikuttaa mitenkään asiaan. Tosin kun se on kerran käyttämätön niin sen voisit kyllä poistaa kokonaan koneelta, turhana.

• Hakemallakaan

Yritin etsiä monellakin tapaa, kuten mainitsemallasi, mutta ei vaan löytynyt. Onko uudemmissa systeemeissä eriniminen kansio tai joku hakuasetusko siellä mättää?
        :-)

• rarkalainen

Miksi te annatte ihan paska tietoa, onko teillä tietokonetta ollenkaa. Tee vaikka niin että etsi koneeltasi kansio Mail, se on kyllä mitä ilmeisemmin Document and Setting\Omakansionimesi\Application Data\Thunderbird\Profiles\sitten jokin ihme sekasotkukansionnimi\ja tuo Mail . Mail kansion sisällä on sitten kaikki tilit mitä olet luonut, niin tulleet viestit, lähetetet jne. Tuon Mail kansion vaihdat uudelleen asennuksen jälkeen siihen samannimiseen kansioon jonka uusi Thunderbird asennus luo. Tämä juttu käsittelee siis Windows asennusta ja XP:tä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe