Mitäs mieltä olette? Kannattaako marraskuussa vielä lähtä Kyprokselle? Onkohan siellä vielä lämmintä? Mietitään kaverin kanssa jotain lämmintä maata marraskuussa ja tuli Kypros mieleen. Ahdistaa vaan,jos siellä on jo kylmät kelit. Aurinkoa pitäs päästä ottamaan ja rentoutuun,shoppaileen ja bilettämään. Mimmonen hintataso yleensäkin tuolla on? Ruuat ja vaatteet ym?
Marraskuussa kannattaako
4
6132
Vastaukset
- Pafos
Kyllä kannattaa. Olemme lähdössä Pafokseen 1.11. Itsekin mietin alussa kohdetta, kun Kanarian saaret ovat tulleet aika tutuiksi viime vuosina talvikautena. Paljon ei ole vaihtoehtoja, jos ei halua/ole aikaa lähteä pidemmälle matkalle. Olen katsonut historiaa ainakin viideltä vuodelta taaksepäin ja lämpötilat Kyproksella juuri tuosta marraskuun alusta puoleen väliin vaihtelevat niin, että lämpötilat vaihtelevat n. 20-30 asteen välillä. Joku vuosi on ollut melkein joka päivä hellettä, toinen vuosi taas ei niin lämmin. Mutta ainahan on se tilanne, että millään tiedä VARMASTI, millaiset ilmat ovat! Mutta on siellä aina lämpimämpää kuin kotona Suomessa! Ja loma on aina loma! Eli itse ainakin ajattelin ottaa riskin...
- kyprokselle
Olen kaksi kertaa ollut Kyproksella marraskuun puolivälissä. Aivan ihanat ilmat, päivälämpötilat
noin 25 ja kirkas aurinko.
Päivä pituus on silloin aika lyhyt. Pimeä alkaa tulla jo klo 17 jälkeen. Ja ilta saattaa olla viileä.
Jokatapauksessa Kypros on Välimeren lämpöisin saari marraskuussa. - jkasdkas
Marraskuun 11 päivä ollaan lähdössä oman kaveriporukan kans :) lokakuusa Kyproksella on ainaki vielä aivan mahtavat ilimat, että tuskinpa marraskuussakaan tarttee vielä talavikelejä pelätä. Kyproksen hintataso on joissain asioissa/tuotteissa kalliimpi kui Suomesa, ja joisaki taas halavempi. Olen sielä kolome kertaa ollut, mutta en vieläkään oikein osaa hinnoista sanoa, kun ei ole euroja :D Finnmatkojen ja aurinkomatkojen sivujen mukaan hintataso on suunnilleen sama kuin Suomessa. Mutta se täytyy sanoa, että ravintoloissa annokset ovat ehdottomasti hintansa väärtejä! [paljon isompia kuin Suomessa, pitsa maksaa n.6-9 euroa, jokin muu päivällinen n.10-15.]
- mountainlihfeea
En ole marraskuussa Kyproksella ollut, mutta edellä kirjoittavien mukaan näyttää olevan ihan mukavat ilmat :) ja lokakuu on ainakin vielä niin täydellinen ajankohta Kyproksella lomanviettoon [asteet 26-30]
Sen verran täytyy kuitenkin sanoa, että marraskuussa matkustakaa mieluiten Larnacaan, Limassoliin tai Pafokselle; Agia napa ja Protaras ovat lokakuun loputtua melko kuolleita paikkoja esimerkiksi biletykseen. Itse olemme kaveripourkan kanssa lähdössä marraskuussa Pafokselle :)
Hintataso on suunnilleen samaa kuin Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849