Marraskuussa kannattaako

vielä matkustaa?

Mitäs mieltä olette? Kannattaako marraskuussa vielä lähtä Kyprokselle? Onkohan siellä vielä lämmintä? Mietitään kaverin kanssa jotain lämmintä maata marraskuussa ja tuli Kypros mieleen. Ahdistaa vaan,jos siellä on jo kylmät kelit. Aurinkoa pitäs päästä ottamaan ja rentoutuun,shoppaileen ja bilettämään. Mimmonen hintataso yleensäkin tuolla on? Ruuat ja vaatteet ym?

4

6277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pafos

Kyllä kannattaa. Olemme lähdössä Pafokseen 1.11. Itsekin mietin alussa kohdetta, kun Kanarian saaret ovat tulleet aika tutuiksi viime vuosina talvikautena. Paljon ei ole vaihtoehtoja, jos ei halua/ole aikaa lähteä pidemmälle matkalle. Olen katsonut historiaa ainakin viideltä vuodelta taaksepäin ja lämpötilat Kyproksella juuri tuosta marraskuun alusta puoleen väliin vaihtelevat niin, että lämpötilat vaihtelevat n. 20-30 asteen välillä. Joku vuosi on ollut melkein joka päivä hellettä, toinen vuosi taas ei niin lämmin. Mutta ainahan on se tilanne, että millään tiedä VARMASTI, millaiset ilmat ovat! Mutta on siellä aina lämpimämpää kuin kotona Suomessa! Ja loma on aina loma! Eli itse ainakin ajattelin ottaa riskin...

• kyprokselle

Olen kaksi kertaa ollut Kyproksella marraskuun puolivälissä. Aivan ihanat ilmat, päivälämpötilat
      noin 25 ja kirkas aurinko.
      Päivä pituus on silloin aika lyhyt. Pimeä alkaa tulla jo klo 17 jälkeen. Ja ilta saattaa olla viileä.
      Jokatapauksessa Kypros on Välimeren lämpöisin saari marraskuussa.

• jkasdkas

Marraskuun 11 päivä ollaan lähdössä oman kaveriporukan kans :) lokakuusa Kyproksella on ainaki vielä aivan mahtavat ilimat, että tuskinpa marraskuussakaan tarttee vielä talavikelejä pelätä. Kyproksen hintataso on joissain asioissa/tuotteissa kalliimpi kui Suomesa, ja joisaki taas halavempi. Olen sielä kolome kertaa ollut, mutta en vieläkään oikein osaa hinnoista sanoa, kun ei ole euroja :D Finnmatkojen ja aurinkomatkojen sivujen mukaan hintataso on suunnilleen sama kuin Suomessa. Mutta se täytyy sanoa, että ravintoloissa annokset ovat ehdottomasti hintansa väärtejä! [paljon isompia kuin Suomessa, pitsa maksaa n.6-9 euroa, jokin muu päivällinen n.10-15.]

• mountainlihfeea

En ole marraskuussa Kyproksella ollut, mutta edellä kirjoittavien mukaan näyttää olevan ihan mukavat ilmat :) ja lokakuu on ainakin vielä niin täydellinen ajankohta Kyproksella lomanviettoon [asteet 26-30]

Sen verran täytyy kuitenkin sanoa, että marraskuussa matkustakaa mieluiten Larnacaan, Limassoliin tai Pafokselle; Agia napa ja Protaras ovat lokakuun loputtua melko kuolleita paikkoja esimerkiksi biletykseen. Itse olemme kaveripourkan kanssa lähdössä marraskuussa Pafokselle :)

Hintataso on suunnilleen samaa kuin Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe