Eli tavallisia suomalaisia persjalkoja...
Ruotsin BB:ssä oli sentään kauniita tyttöjä:
http://bb06.bigbrother.se/
Rumia/lihavia tyttöjä
16
3171
Vastaukset
- .................
että asukkaita ei ole valittu ulkonäön perusteella. Ja mikä velvollisuus naisilla olis olla kauniita, kun miehetkin talossa on kuitenkin kaljamahaisia, piereskeleviä juntteja?
- idiootti
Ruotsalaiset on suomalaisia vanhanaikaisempia ja pinnallisempia ihmisiä
Ruotsalaisille naisessa on tärkeintä ulkonäkö
Suomalaiset arvostaa enemmän sisäistä kauneutta- oikein...
tyhmiä ruotsalaisia kananaivoisia blondeja ei kato pirukaan
Saa olla vähän ylipainoa jos on hauska ja sanavalmis tyyppi
- tunnetaan
riehuit keväällä nuorten palstalla
Mallikelpoisia nuoria kaikki tyynni. Vähän kun olisi katsonut jotain "kauniit ja rohkeat" mainosta... Toivottavasti mennään eri linjoilla suomessa.
Ei tämä tosiaan mikään missi/mister kisa ole. Uskoisin että suomesta löytyy vielä kanttia kannattaa ihmistä muiden seikkojen takia kuin pelkästään ulkonäöllisten...- minäpä
kuka nyt haluaa rumia ihmisiä telestä katsoa ja karu totuushan on että seksi myy parhaiten mm. viime Suomen bb. Muutenkin ne parhaat läpän heittäjät on aina miehiä, joten naisten ei tarvi kuin näyttää hyvältä mutta täytyy myöntää ettei Suomessa noin hyvännäköinen nainen voi voittaa, on täällä härmässä niin paljon huono itsetuntoisia naisia valitettavasti!
- ihmettä
sinulla on naisia vastaan? Seurusteletko itse, ja onko tyttöystäväsi Pamela Anderson II? Tietääkö hän että ajattelet naisista (siis myös hänestä) näin?
Etpä näytä itsekään olevan mikään älyn jättiläinen tai verbaalinen lahjakkuus, joten sinun täytyy olla TODELLA hyvännäköinen täyttääksesi omat kriteerisi. Haluaisitko katsella ITSEÄSI BB:ssä? - vastata
ihmettä kirjoitti:
sinulla on naisia vastaan? Seurusteletko itse, ja onko tyttöystäväsi Pamela Anderson II? Tietääkö hän että ajattelet naisista (siis myös hänestä) näin?
Etpä näytä itsekään olevan mikään älyn jättiläinen tai verbaalinen lahjakkuus, joten sinun täytyy olla TODELLA hyvännäköinen täyttääksesi omat kriteerisi. Haluaisitko katsella ITSEÄSI BB:ssä?tohon viimeiseen että en todellakaan haluaisi esiintyä bb:ssä koska olen sika ruma ja siitä hyvin traumatisoitunut eli ymmärrystä hyvät ihmiset jos ajatus maailmani on hieman kieroutunut ja mulla ei ole mitään naisia vastaan
- Tii'a
Joo, eipä ruotsin talossa ollu yhtään ylipainoista. Siitä huomaa, että ne on vaan niin hiton pinnallisia.
Ite en ainakaan jaksais katella "kauniita" TYLSIÄ ihmisiä. Mieluummin kattelen erilaisia persoonallisia ihmisiä, jotka saa nauramaan ja jotka saa vilskettä taloon ;)
Ja siitä myöskin huomaa että suomalaiset tosiaan arvostaa enemmänkin näitä hassuttelijoita, eikä se ulkonäkö ole niin tärkeää. Ei ihmistä saa tuomita ulkonäön perusteella! Koska Perttuhan voitti meidän BB:n ja ei sekään mikään prinssi ole, mut sillä ei oo väliä, koska sillä on niin paljon muuta annettavaa. - tuolla ruotsin
BB:ssähän oli kaikki jotain killihampaita! katsokaapas vaikka :D
- Aniger
Ja hei niitähän oli hirveen monta! Ainakin , en enää ees muista mut enempi kuin 12.
- johtuu näistä
- suomessa sinne ohjelmaan ei haluta alle 25 vuotiaita
- kauniita ei suvaita
- kauniit ja hyväkroppaset on huoria ja ne pitää äänestää pois- aasi
aika hyvä pointti!
- Kika-72
Mahtoi noilla olla stressi kun miettivät jatkuvasti kuka näyttää parhaimmalta ja kuinka voisi olla vetävämpi kuin muut kilpailijat.
Ja nuo rumat kundit sitten heiluivat kukkona tunkiolla... =) Ehkä ruotsissa yritetään hankkia lisää mieskatsojia keinolla millä hyvänsä.
Ehkä tuo voittajatyttö oli ulkonäkönsä lisäksi "hyvä tyyppi" kun ylsi voittoon asti.
Luulisi ettei ruotsissakaan pysty voittamaan pelkkien ulkoisten avujen avulla.. ? - siis...
Siis ihan vaan tarkennuksen vuoksi kyseessä oli Ruotsin ja Norjan yhteinen BB...Jos huomasit, osa kilpailijoista oli kotoisin Norjasta.. =)
- (Kika)
Mutta asia silti sama.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23610043
- 1256816
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486354- 814916
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324570- 393800
- 613294
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283125Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253118Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263053