Junior täytti justiin 7v.eli lähti kouluun justiin.Nyt pitäisi kehitellä joku hyvä harrastus,ettei kundi mene hunningolle.Tässä kylässä on aivan liikaa varoittavia esimerkkejä.Itse olen määrätyllä tavalla liikuntarajoitteinen,mutta tulevaisuuden toivo kyllä mennä vilistää mahanalus jalkoja täynnä...Eli aktiviteetissa löytyisi kyllä,mutta en oikein tiedä,mihin ja kenelle pitäisi ottaa yhteyttä,että saisi kundin tarpeeksi ajoissa hyvän harrastuksen piiriin.Olisi kiva,jos joku vastaisi täällä tavalla,tai toisella,niin saisi langan päästä kiinni...
Onko Lahdessa partiotoimintaa ??
5
785
Vastaukset
- partiolainen lapista
www.partio.fi/partiopiirit.php ja tuolta oma piiri ja sieltä löytyy lippukuntia.
- pieni.
lisäys.että kannattaa tarkistaa että kyseessä on poikalippukunta...:)
partio on hyvä ja monipuolinen harrastus! - mie__
pieni. kirjoitti:
lisäys.että kannattaa tarkistaa että kyseessä on poikalippukunta...:)
partio on hyvä ja monipuolinen harrastus!Ilmeisesti tarkoitit välttämään tyttölippukuntia, sillä kyllä ne sekalippukunnat - joita kuitenkin valtaosa Suomen lippukunnista on, ovat yhtä hyviä kuin pelkät poikalippukunnatkin.. :)
- sinilintu
Lahdessa on useitakin lippukuntia, pari sekalippukuntaa (eli pojat ja tytöt samassa) ja sitten useita poikalippukuntia ja tyttölippukuntia. Enemmän tietoa saa Salpausselän Partiolaisten nettisivuilta http://www.sapa.partio.fi, mutta parhaiten pääsee mukaan ensi maanantaina 28.8 pidettävissä syyskauden avajaisissa. Avajaiset pidetään Karirannan kesäteatterilla klo 18.00. Siellä on kaikenlaista mukavaa ohjelmaa ja lopuksi on mahdollisuus ilmoittautua johonkin lippukuntaan. Tervetuloa!
- partiolainen vm.-70
Itse olen aina ollut sekalippukunnassa ja varsinkin tänä päivänä uskoisin sen olevan ehkä jopa parempi vaihtoehto kuin tyttö- tai poikalippukunta. Varsinkin murkkuiässä on erityisen tärkeää, että myös vastakkaisen sukupuolen edustajia on toiminnassa mukana, jolloin sitä ei niin helposti tarvitse lähteä hakemaan seuraa esim. Lahden torilta viikonloppuisin, vaan voi viettä aikaa vastakkaisen sukupuolen edustajien seurassa moninaisten leirien ja kurssien merkeissä. Ennenkaikkea myös valvotuissa oloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307