Siwa

Ksnk

Tais olla myyjä tänään pahalla tuulella, mutta siihen loppui minun asiontini siinä kaupassa. Onko muilla huonoja kokemuksia siellä asioimisesta.

62

4892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BruceS.

      Mulle jos alkaa jokin kassaneiti osoittaa mieltään aiheetta, niin varmasti palautan sen leijailemasta!

      • Ksnk

        Kyllä mä siinä kirosanan päästin ja lähdin menee, mut aina tulee jälkiviisaus mitä olis voinu pamauttaa takaisin.


    • tuo.

      kassaneiti se entinen siivousalan ammattilainen?
      Silmälasipäinen, vaaleahko pitkähiuksinen?

    • loppui siinä vaiheessa

      kun se homppeli tuli takaisin. Se se vasta ärsyttävä onkin! Osaa kyllä varmaan työnsä, mutta jos ei naama miellytä niin käytös onkin sitten sen mukaista!
      Olis jäänyt sinne uudempaan valintataloon vaan.

      • kuulema

        kun ei pidetty tyypistä sielläkään alueella.Ja sielläpäin asuu näitä rahakkaampia asiakkaita joilla varaa valita missä käy.
        Kirkolla kun asuu kunnan vuokralaisia niin heillä ei varaa lähteä merta edemmäs kalaan ja joutuvat tyytymään siihen homppeliin.
        Onneksi minä pääsiin siintä asiakaspiiristä pois.Se kun haukkui kaikki alle 20v ja yli 40v,naiset,heterot ja kaikki muut joihin hänellä ei ollut mahdollisuutta..yhden vanhuksen toitotti kuolemaan kun laski kolikoita..huoh!


      • että olisi ollut opettamassa
        kuulema kirjoitti:

        kun ei pidetty tyypistä sielläkään alueella.Ja sielläpäin asuu näitä rahakkaampia asiakkaita joilla varaa valita missä käy.
        Kirkolla kun asuu kunnan vuokralaisia niin heillä ei varaa lähteä merta edemmäs kalaan ja joutuvat tyytymään siihen homppeliin.
        Onneksi minä pääsiin siintä asiakaspiiristä pois.Se kun haukkui kaikki alle 20v ja yli 40v,naiset,heterot ja kaikki muut joihin hänellä ei ollut mahdollisuutta..yhden vanhuksen toitotti kuolemaan kun laski kolikoita..huoh!

        siellä Valintatalossa näitä työntekijöitä Siwa-Valintatalon tyyliin, kun sehän oli aikasemmin ruokavarasto. Kun sieltä Valintatalosta se eräs älyttömän mukava nainen oli Siwassa samaan aikaan töissä, että ne olis vaihtaneet paikkaa hetkeksi?


    • Vakinainen puistomaalta

      Tänään oli kassalla sellainen vaalea ihana olento. Pyörryttää vieläkin, käyttäytyi ihanasti ja oli muutenkin... himottava.

      • vanhaahdistelija

        Ei se tollaselle kaljamahalla ikinä anna. Herää todellisuuteen.


    • joiku82

      minusta siwassa saa taas hyvää palvelua.vaikka siwan jari on...

    • Kyllä on

      Se poika joka työskentelee ko paikassa, on todella epämiellyttävä ja ärsyttävä. Samoin se vanhahko tummahiuksinen nainen myös hieman töykeä.Kaikki muut myyjät ovat olleet ihan O.K, paitsi juuri nämä kaksi....
      Jätän menemättä kyseiseen kauppaaan, mikäli jompi kumpi on kassalla!

    • Sipatin

      Irma-myyjä on klassikko. Ollut siellä jo Anttilan ajoista asti ja vittumainen vailla vertaa!! Oikea paskapää!!

      • Entinen kuusaalainen

        Kuusaan jo lopetetuussa muovikaupassa oli legendaariset kyttääjämyyjät. Seurasivat aina metrin päässä asiakasta.

        Toinen legendaarinen huonon palvelun paikka oli uimahallin kahvio.


      • lyötti
        Entinen kuusaalainen kirjoitti:

        Kuusaan jo lopetetuussa muovikaupassa oli legendaariset kyttääjämyyjät. Seurasivat aina metrin päässä asiakasta.

        Toinen legendaarinen huonon palvelun paikka oli uimahallin kahvio.

        mikä kauppa oletko koskaan käynyt ko paikkas minä olen tiedän mikä on palvelua mikä vit......


      • teksti
        lyötti kirjoitti:

        mikä kauppa oletko koskaan käynyt ko paikkas minä olen tiedän mikä on palvelua mikä vit......

        Opettelehan kirjoittamaan. (jos olet jo koulussa?)


      • k2,4
        lyötti kirjoitti:

        mikä kauppa oletko koskaan käynyt ko paikkas minä olen tiedän mikä on palvelua mikä vit......

        Mikä kauppa? Oletko koskaan käynyt ko.paikassa? Minä olen, tiedän mikä on palvelua, mikä vit..


      • ex-kuusaalainentoo
        Entinen kuusaalainen kirjoitti:

        Kuusaan jo lopetetuussa muovikaupassa oli legendaariset kyttääjämyyjät. Seurasivat aina metrin päässä asiakasta.

        Toinen legendaarinen huonon palvelun paikka oli uimahallin kahvio.

        Totta puhut, muistan pikku skidinä kun mentiin ostamaan koottavia lentokoneita tai sotaukkoja niin myyjä tosiaan vahtasi koko ajan, siksi "unelmoimmekin" Kouvolan olisko ollut Muoviebox-kaupasta....ikää oli jotain 10v


    • myyjättäristä

      vielä. Kävin Siwassa juhannusaatto-aamuna, ja siellä oli kassalla nuorehko vaalea tyttö. Toivotti kohteliaasti Hyvää Juhannusta. Sain iloisen mielen kun jossain vielä saa hyvää palvelua. Se tyttö takaisin töihin sen tumman vanhan naisen tai Jarin tilalle, niin olisi mukavampi asioida Siwassa.

      • Ksnk

        Oli tämä venhempi henkilö. Todella huonoa käyttäytymistä.
        Muut ovat olleet todella mukavia.Mun puolesta saa olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan mikä hyvänsä, ei se minua kiinnosta eikä häiritse. Hyvä ja mukava palvelu on se mitä kaupalta haluan.
        Tietääkö kukaan onko kaupan asiakaspalvelijoilla vaitiolovelvollisuus asiakkaista? Luulis olevan..Usein kuulee, että:"..tää on sellain ja sellain.."


      • tuossa puljussa
        Ksnk kirjoitti:

        Oli tämä venhempi henkilö. Todella huonoa käyttäytymistä.
        Muut ovat olleet todella mukavia.Mun puolesta saa olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan mikä hyvänsä, ei se minua kiinnosta eikä häiritse. Hyvä ja mukava palvelu on se mitä kaupalta haluan.
        Tietääkö kukaan onko kaupan asiakaspalvelijoilla vaitiolovelvollisuus asiakkaista? Luulis olevan..Usein kuulee, että:"..tää on sellain ja sellain.."

        toimi mikään salassapito.Maikku ainakin juoruaa kaikista ja paras oli kun kerran huusi kaupan toiselta puolelta yhdelle rouvalle todella henk.koht asioita.Ja Jari todellakin haukkuu kaikki,viimeistään selän takana.Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä.Mutta luonteella on ja ihmettelen suuresti miten ihmeessä tämä tyyppi on vielä töissä.Monesti on tehty valitus isoimmalle pomolle!
        Pari vuotta sitten siellä oli mukaviakin työntekijöitä,enää siellä ei voi käydä.Työntekijät muuten vaihtuu aika usein,missä vika?

        Oli tämä venhempi henkilö. Todella huonoa käyttäytymistä.
        Muut ovat olleet todella mukavia.Mun puolesta saa olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan mikä hyvänsä, ei se minua kiinnosta eikä häiritse. Hyvä ja mukava palvelu on se mitä kaupalta haluan.
        Tietääkö kukaan onko kaupan asiakaspalvelijoilla vaitiolovelvollisuus asiakkaista? Luulis olevan..Usein kuulee, että:"..tää on sellain ja sellain.."    


      • syy siihen__
        tuossa puljussa kirjoitti:

        toimi mikään salassapito.Maikku ainakin juoruaa kaikista ja paras oli kun kerran huusi kaupan toiselta puolelta yhdelle rouvalle todella henk.koht asioita.Ja Jari todellakin haukkuu kaikki,viimeistään selän takana.Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä.Mutta luonteella on ja ihmettelen suuresti miten ihmeessä tämä tyyppi on vielä töissä.Monesti on tehty valitus isoimmalle pomolle!
        Pari vuotta sitten siellä oli mukaviakin työntekijöitä,enää siellä ei voi käydä.Työntekijät muuten vaihtuu aika usein,missä vika?

        Oli tämä venhempi henkilö. Todella huonoa käyttäytymistä.
        Muut ovat olleet todella mukavia.Mun puolesta saa olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan mikä hyvänsä, ei se minua kiinnosta eikä häiritse. Hyvä ja mukava palvelu on se mitä kaupalta haluan.
        Tietääkö kukaan onko kaupan asiakaspalvelijoilla vaitiolovelvollisuus asiakkaista? Luulis olevan..Usein kuulee, että:"..tää on sellain ja sellain.."    

        Niin työntekijät kaupoissa vaihtuu koska kaupan kassalle maksetaan aivan järjettömän pientä palkkaa, niitä hommia tehdään useimmiten vain lyhytaikaisesti, esim. opiskelun ohella tms.


      • fiksu ja
        tuossa puljussa kirjoitti:

        toimi mikään salassapito.Maikku ainakin juoruaa kaikista ja paras oli kun kerran huusi kaupan toiselta puolelta yhdelle rouvalle todella henk.koht asioita.Ja Jari todellakin haukkuu kaikki,viimeistään selän takana.Seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä.Mutta luonteella on ja ihmettelen suuresti miten ihmeessä tämä tyyppi on vielä töissä.Monesti on tehty valitus isoimmalle pomolle!
        Pari vuotta sitten siellä oli mukaviakin työntekijöitä,enää siellä ei voi käydä.Työntekijät muuten vaihtuu aika usein,missä vika?

        Oli tämä venhempi henkilö. Todella huonoa käyttäytymistä.
        Muut ovat olleet todella mukavia.Mun puolesta saa olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan mikä hyvänsä, ei se minua kiinnosta eikä häiritse. Hyvä ja mukava palvelu on se mitä kaupalta haluan.
        Tietääkö kukaan onko kaupan asiakaspalvelijoilla vaitiolovelvollisuus asiakkaista? Luulis olevan..Usein kuulee, että:"..tää on sellain ja sellain.."    

        laatisi adressin näistä työntekijöistä, niin lähetetään yhdessä nimilistaa tradekalle näistä töykeistä myyjistä? Allekirjoitan HETI, jos joku laatisi sen....


    • homotonkehareita

      Taas se homokeisari siwassa. Haukkuu asiakkaitaan vaikka itellään taatustu kaikki sukupuolitaudit - panevathan homot paljaalla yms mitä muita perseenuolentaleikkejä...

      Rumilus koko äijjä....

      • iprpri

        Laita palautetta Tradekalle Tässä linkki https://www.tradeka.fi/asiaa-meille


      • likasenperseennuolija

        sä et oo kaunis ees homojen asteikoilla.


    • syötuttipulloa

      eihän kuusaalla kauniita olekaan, koska kauniit muuttivat jo pois.

      • miesmekkopäällä

        sä et oo kaunis edes homoksi.


      • hahhahhoo
        miesmekkopäällä kirjoitti:

        sä et oo kaunis edes homoksi.

        missäs kuusaalla kauniita edes on muijissa. ei missään.
        voin sanoa päin naamaakin jos et muuten usko.
        puristele finnit vaan loppuun ja kato peiliin.


    • isopetoviili

      ".ikää oli jotain 10v"

      kunpa olisit ollut siellä silloin kun minä hain atrian makkaraa, olisin voinut ehdottaa illanviettoa..

    • ioenmvda

      Laittakaa Tradekalle palautetta palautelomakkeella ko. ketjulle. Löytyy aika helposti tuo.

      • oikeaanosoitteeseen

        Ei taida paljon auttaa jos Tradekalle laittaa, laita Suomen Lähikaupalle.


    • ripnafaf
      • oikeaanosoitteeseen

        Ei Tradekalla ole tekemistä Siwan kanssa, ota selvää mihin pitää palaute antaa.
        Suomen Lähikauppa Oy:n sivuille.


    • opwejgka

      Keräilymerkkejä jaetaan myös naaman mukaan, eli jos ostoksista puuttuu vaiks 20 senttiä niin tarraahan ei saa vaan ostattavat jotakin ylimääräistä että se kämänen kymppi varmasti tulee käytettyä. Ja kun heillä ei ole tuotetta joka maksaisi juuri sen 20 senttiä...
      Jos seuraavalla kerralla ostokset maksavat 15-16 euroa niin saat taas vain yhden tarran.. Minusta tuossa voisi käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä (mikäli sitä löytyy) eli jos kympistä puuttuu 10 tai 20 senttiä, niin antaisivat silti sen tarran koska seuraavalla kerralla ostosten summa saattaa olla reilusti yli 10 euroa.
      Ystäville ja sukulaisille kyllä jaetaan keräilymerkkejä avokätisesti, mutta ei muille. Todistettu on tämäkin tapahtuma.

    • peruskuuusaalaisii

      pikkulapsi itkee piilosta..ruikuti ruikuti

      • niellytmonetlastit

        Oho vanha aids homo Jari tuli bileisii mukaa! Oisin sanonu päin naamaa mut pääs nyki ja täriset kun kana. Kato taakses kun kävelet tuolla pappa....


      • mitäsitäturhia
        niellytmonetlastit kirjoitti:

        Oho vanha aids homo Jari tuli bileisii mukaa! Oisin sanonu päin naamaa mut pääs nyki ja täriset kun kana. Kato taakses kun kävelet tuolla pappa....

        ei tarvi katella taakse muutaman teinin takia.


    • ÄänestäJaloillasi

      Mylsän Siwassa on mukavat myyjät:)

      • missävika

        Totta. Kertaakaan en ole saanut siellä asioidessani huonoa palvelua. Kuusaan siwassa toisinaan on kaheleita palkattuna.


    • astettakovempitaas

      no kuusaan siwahan palvelee kuusaahomoja....
      kuusaalla ei heteroa edes ole olemassa.

    • nistinistinistihahhah

      täytyyhän homojen kylässä homokauppakin olla

      • homomiehet

        Nistit nuolee toistensa peräreikiä ja maksaa velat suihinotolla.

        Pillua nähneetkään.


      • eitarvimaksella
        homomiehet kirjoitti:

        Nistit nuolee toistensa peräreikiä ja maksaa velat suihinotolla.

        Pillua nähneetkään.

        ai ei ole nistit pillua nähneet?
        siitähän sinä voit ottaa selvää, tuo vaikka oma huorasi, niin minä lupaan katsoa
        tilanteen miltä näyttää siellä pikkuhousujen alla.
        Yleensä ei hyvältä, nisteillehän ne kaikki vittuaan jakelee, sinunkin omasi vaikket sitä tiennytkään.
        no nyt tiedät. minua on turha yrittää vetää turpaan.


      • pelleeeee

        valehtele vaa lisää pummi :D nistit panee korkeintaa sisäsiitoksen tuotoksina tulleita sakkoliha 15 vuotiaita teinilissuja.


    • thetuomola

      eli homo-vetuli ja kuisaanmäki jossa ss-lekurit raiskaa vanhuksia..

    • olisitvaantoteuttanu

      "Oisin sanonu päin naamaa mut pääs nyki ja täriset kun kana. Kato taakses kun kävelet tuolla pappa...."

      katso sinä eteen kun siwaan ensikerralla tulet urpo ja katso myös että kännyssä lukee 112 selvin numeroin niin sitä nopeammin sua keräillään kokoon jos se vielä mahdollista on. älä nyt huutele siellä kuusaan lörppäsuu ettei tule vielä isän kädestä.

      • homotluonnonoikkuja

        Älä vittu vanha homo naurata :DDD sä oot heikko paska joka ei pysty mihinkää. Homot ON NEITEJÄ.

        "voi ei kynsi katkes nyyh"

        Käyvät sotaa suullaan vitun luonnonoikut.


      • Hehehehee

        Jari susta ei ainakaan tule koskaan isää, joten et voi isän kädestä antaa.

        Vai onko peräreän nuolijoilla adoptio-oikeus?


    • muistanytvaan

      "Sain iloisen mielen kun jossain vielä saa hyvää palvelua. Se tyttö takaisin töihin sen tumman vanhan naisen tai Jarin tilalle, niin olisi mukavampi asioida Siwassa."

      vanhat ulos työttömyyteen ja uudet tilalle?
      muista sitten vanhoina päivinä mitä sanoit jos jaksat silloin esittää yhtä nöyrää.
      muista myös että mitä nuorempi töissä, sitä enemmän riskiä ettet saa oikeaa
      summaaa takaisin ostoksistasi.

      • vanhahomooo

        et ole käyny Jarin aikana kaupassa? kuuntele sen länkytystä nii iteki haluat potkut sille.


    • huijdfghjklkjhg

      Olen miettinyt onko jalkapallo edes heteroille tarkoitettu laji.

      Kun näitä pallon jahtaajia olen seurannut, niin saleilla läpsyttelevät toistensa reisiä ja hierovat toisiaan. Joukkueillaan monta kertaa kaudessa saunailta jossa iso määrä miehiä alasti ähkii pienessä tilassa.

      Monesti näkee NAHKAkuulan jahtaajan tuolla ihmisten ilmoilla, niin heti ensimmäisenä ottavat miehen kiikariinsa. Katselevat toisia miehiä pitkään intohimoisesti.

      Kentällä kaatuilevat pienestä kosketuksesta, lakkaavat hiuksiaan ja itkevät tuomareille kuin pikkutytöt.

      Kokonsa puolestakin ovat naisten mitoissa. Laihoija ruipeloita joilla ei ole lihaa missään=nainen.

      Kuulostaako tämä heterolta? Ei minustakaan.

    • onhannoitakomeroita

      kyllä miehestä kookkaan tekee rasva lihas, vaan ei pelkkä lihas.
      hetero ei ole ainakaan luinen ja lihaksikas

    • voikotaasheterotkäydä

      Onko Homo-Jari vielä töissä?

    • Kausalalainen

      Onks tääl ketää muijjii kausalast?

      • TapioRitari

        Ei ole. Kuusaan homoja on vain.


    • Dldllddke

      Siellähä se jarppa taas on. Ei ainakaa uskalla heteroille päin naamaa enää vittuilla.

    • Dldllddke

      Siellähän se jarppa taas on.

    • siwakoomarket

      miksi et mene sanomaan mitä täällä häntä pilkkaat?
      tee jotain, mene sanomaan?

      vai onko se turvallisempaa vittuilla sen läppärin äärellä ja purkaa pahaa oloaan?

      paremissa töissä jari on mitä sinä paskatyöläinen runkkari olet
      laita haalarit päälle ja mene paskaduuniisi
      amiksestahan sinne pääsit kuten muutkin kaltaisesi urpot

    • menepämetallitöihin

      " Ei ainakaa uskalla heteroille päin naamaa enää vittuilla."

      olen sitä mieltä että sinä et taida ainakaan oikeasti uskaltaa vittuilla edes homoile etkä niille joita täällä paskat housussa pilkkaat
      onhan se jopa ennenkin nähty hah hah
      seuraavaa kertaa et halua kokea siitä olen varma..

      jari on hyvä kauppias piste

      • suninvekejuokseekarkuu

        Hahahha opiskelit metallilla ja ekan hikipisaran jälkeen jäi koulu kesken. Juokse karkuun läski paskahousu, se on ennenkin nähty ettet uskalla yksin muuta kun juosta karkuun!


      • mikäsiemädättäjä

        maksa sinä velkas saatanan mokka suvakki


    • siwa-

      Siwassa on todella kalliit hinnat.Ei sieltä kannata ostaa mitään.

      • eikovinhalpasilti

        Ei oo enää Siwoja. Se on K-Market.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe