Ylipainoisia on yli miljardi, aliravittuja 800 milj.ihmiskunnassa

soilike

Miks´ei maailmanlaajuinen globalisaatio, toimi muussa, kuin pörssissä ja omistamisessa.

Luovuttaisin mieluusti omasta ylipainostani, ainakin 30 kg, noin kymmenelle aliravitulle.

Voitaisiinko säätää laki ylipainoverosta, jolloin kukin maksaisi lisäveroa ylipainonsa mukaisesti, koko ihmiskunnannan laajuudessa ja verotuloilla poistettaisiin ääretöntä köyhyyttä , esim . kouluttamisen avulla.
Juu, juu , tiedän, älä aina hupsujas puhu, soilike
Kuka ehtii ensin, vai poistetaanko välittömästi?

29

1336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myrkkynainensuomi24fi

Kyllä meidät pitäisi sakottaa ylikilojen mukaan.Ei olisi niin paljon varaa syödä ja painokin tippuisi?Moni sairaus johtuu ahmimisesta.Yritän koko ajan päästä läskeistä eroon.Hyvä aloitus ainakin minulle!!!!

• capt. cöpenick

Ei sulla nyt 30kg voi olla ylimääräistä!

Nykyään 'matkasaarnaan' ihannepainon saavuttamisen yleistymiseksi ihmisillä.
      Taistelin vuosia tuon päämäärän eteen. olempahan kevyempi asiakas arkunkantajalle.

En kuitenkaan tuomitse ketään. Minulla on monia pyyleviä ystäviä ja tuttuja. Kivoja tyyppejä.

• myrkkynainensuomi24fi

Mutta ei se käy kuin elokuvissa.Minäkin olen aina sanonut ettei liika paino minua häiritse.Mutta kyllä se vaan häiritsee.Minua ja terveyttä.Kannattaa pudottaa painoa jos on sairauksia.Onneksi olkoon jos olet onnistunut tiputtamaan painoa.Minäkin olen tiputtanut 6 kiloa 3 kuukaudessa ja yritän lisää pudottaa.Toivottavasti onnnistun?Jouluksi pois 5 kiloa niin olen tyytyväinen vähän aikaa ja sitten taas jatkan pudotusta.Lääkärin määräyksestä!KYLLÄ ARKKU KANNETAAN VAIKKA 10 MIEHEN VOIMALLA!Sen tähden ei tarvitse laihtua ellei muun takia? (VITSI!)

• tulee miete
        myrkkynainensuomi24fi kirjoitti:

Mutta ei se käy kuin elokuvissa.Minäkin olen aina sanonut ettei liika paino minua häiritse.Mutta kyllä se vaan häiritsee.Minua ja terveyttä.Kannattaa pudottaa painoa jos on sairauksia.Onneksi olkoon jos olet onnistunut tiputtamaan painoa.Minäkin olen tiputtanut 6 kiloa 3 kuukaudessa ja yritän lisää pudottaa.Toivottavasti onnnistun?Jouluksi pois 5 kiloa niin olen tyytyväinen vähän aikaa ja sitten taas jatkan pudotusta.Lääkärin määräyksestä!KYLLÄ ARKKU KANNETAAN VAIKKA 10 MIEHEN VOIMALLA!Sen tähden ei tarvitse laihtua ellei muun takia? (VITSI!)

lihavat ovat leppoisia.
        Sinhän olet aito p********i suollat sitä itseään.

• myrkkynainensuomi24fi
        tulee miete kirjoitti:

lihavat ovat leppoisia.
        Sinhän olet aito p********i suollat sitä itseään.

Sinä se katkeruudessasi jauhat täyttä p****a.Älä ole katkera kyllä sinullekkin viellä paikka löytyy vaikka nyt tunnet itsesi ylimääräiseksi.RAUHOITU!

• kilopulla kahfet ole hyvä

Voi sua.
      Ylipainoiset ovat tuloluokan alimmassa päästä jo nyt.
      Sinä siis muuttaisit jo nyt halvan huonon ruoan, vielä halvemmaksi ja huonommaksi.

Tilastokeskus
      http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_sosiaaliturva.html

Eläkkeensaajien keskieläke vuonna 2005 oli 1 082 €/kk, miehillä 1 241 € ja naisilla 961 €.

• myrkkynainensuomi24fi

Ei minulla ole köyhyyttä eikä huonoa ruokaa vaan ruoka maistuu niin hyvälle iloissa ja suruissa.Syö sinä vaan pullasi mutta älä tukehdu niihin kun korputkin on viellä syömättä.En ole köyhä mutta kipeä olen välillä.Rahaakin on ihan sopivasti ja syön vain terveellistä.Älä tuputa tapojasi ja pulliasi.Että silleen!

• Suomessa, verrattuna näihin ruotsalaisiin eläkkeisiin.

• lea

Ei minulla ole köyhyyttä eikä huonoa ruokaa vaan ruoka maistuu niin hyvälle iloissa ja suruissa.Syö sinä vaan pullasi mutta älä tukehdu niihin kun korputkin on viellä syömättä.En ole köyhä mutta kipeä olen välillä.Rahaakin on ihan sopivasti ja syön vain terveellistä.Älä tuputa tapojasi ja pulliasi.Että silleen!

Mistä lie johtuu,mutta tänään olen syönny lähes kaiken mitä kiinni olen saannu noin kuvainnollisesti.Ainavaan on nälkä. On se tauti tämäkin.

• myrkkynainensuomi24fi
        MdK-MdK kirjoitti:

Suomessa, verrattuna näihin ruotsalaisiin eläkkeisiin.

Jos tekee kotona ruuan.Minä käyn kyllä välillä ulkonakin syömässä.Kyllä on aineen vaihdunnastakin kiinni lihavuus usein.Tiedän sen itsestäni.Nyt lähden syömään.Voikaa kaikki hyvin!On vaikea päästä koneelta pois kun siihen ääreen istuu..Toivottavasti nyt onnistun irroittautumaan?????Ei ylipainoisuus ole ainoastaan köyhien riesa.

• myrkkynainensuomi24fi
        lea kirjoitti:

Mistä lie johtuu,mutta tänään olen syönny lähes kaiken mitä kiinni olen saannu noin kuvainnollisesti.Ainavaan on nälkä. On se tauti tämäkin.

Älä välitä Lea niin syön minäkin mitä eteen tulee!Kyllä tää elämä on yhtä syömistä.Kyllä tämä on ihmeellinen himo kun söisi vaikka hevosen!Kai sitä hevosen jälkeen olisi vähän aikaa tyytyväinen?Oliskohan????

• vähän perusteluja
        MdK-MdK kirjoitti:

Suomessa, verrattuna näihin ruotsalaisiin eläkkeisiin.

Oletko duunannut Ruotsin puolella ja eläkkeet jääneet jumiin, vai miten? Eihän näissä suomalaisissakaan kehumista ole.

Eiköhän se näin päin mene, että Ruotsissa brutto on selvästi korkeampi, mutta niin myös verotus. Suomessa brutto on alakanttiin, mutta verotus vähän lievempi. Käteen jää "ostovoimaa" liki sama, ainakaan isoa eroa ei ole.

Tämä vanhasta muistista, täytyy vilkaista miten nyt mennään.

• ku aina vaan

Jos tekee kotona ruuan.Minä käyn kyllä välillä ulkonakin syömässä.Kyllä on aineen vaihdunnastakin kiinni lihavuus usein.Tiedän sen itsestäni.Nyt lähden syömään.Voikaa kaikki hyvin!On vaikea päästä koneelta pois kun siihen ääreen istuu..Toivottavasti nyt onnistun irroittautumaan?????Ei ylipainoisuus ole ainoastaan köyhien riesa.

pitää syödä, vaik ei oo ees nälkä.Mutku se maistuu niin hyvältä.Nam.

• myrkkynainensuomi24fi
        ku aina vaan kirjoitti:

pitää syödä, vaik ei oo ees nälkä.Mutku se maistuu niin hyvältä.Nam.

Kaikki on niin hyvää mikä ei oo pahaa!!!Apua mä kohta syön jo 2 hevosta!NAM NAM!

• hevosta

Kaikki on niin hyvää mikä ei oo pahaa!!!Apua mä kohta syön jo 2 hevosta!NAM NAM!

syö, Meetvurstissa taitaa konia kyllä olla. Nythän nämä palstan terveystieteiljät käskivät potut lähettämmään Afrikkaan. Mitäs minä nyt syön?

• myrkkynainensuomi24fi
        hevosta kirjoitti:

syö, Meetvurstissa taitaa konia kyllä olla. Nythän nämä palstan terveystieteiljät käskivät potut lähettämmään Afrikkaan. Mitäs minä nyt syön?

Kyllä mä vaan nyt syön ne hevoset!(SORI).Mä jätän sulle vaikka lampaan niin olet tyytyväinen?Jooko?

• lampaanviulun

Kyllä mä vaan nyt syön ne hevoset!(SORI).Mä jätän sulle vaikka lampaan niin olet tyytyväinen?Jooko?

syön ja kutunjuuston ja pässinkiv...Olet mainio tyyppi, myrkkis - nimimerkki ei sovi sulle yhtään!

• myrkkynainensuomi24fi
        lampaanviulun kirjoitti:

syön ja kutunjuuston ja pässinkiv...Olet mainio tyyppi, myrkkis - nimimerkki ei sovi sulle yhtään!

Se ei haittaa tahtia.Meitä on myös todella katkeria ihmisiä.Annetaan niille anteeksi.Myrkky oli minun kissani nimi joka kuoli 22 vuotiaana.Koko kissan nimi oli Rotan-Myrkky.Mä jätän sulle ne (vevekset kide!)Eiks joo?

• myrkkynainensuomi24fi

Voikaa kaikki hyvin!Kiva kirjoitella teidän kanssa.Heippa! Tuun takas taas jossain vaiheessa.(En mä oikeesti syömään lähde.)On vaan tekemistä.

• tosi ihanaa

ai sä et lähtenytkään syömään?Mä kyl ainakin meen.Mulla on ihan törkeen hyvää safkaa jääkaappi täynnä, AAH!!

• kerrokerro
        tosi ihanaa kirjoitti:

ai sä et lähtenytkään syömään?Mä kyl ainakin meen.Mulla on ihan törkeen hyvää safkaa jääkaappi täynnä, AAH!!

mulla on vain valo.

• myrkkynainensuomi24fi
        kerrokerro kirjoitti:

mulla on vain valo.

Lampaan viulu.Hevosen häntä.Lepakon jalat.Kissan viikset.Koiran karvoja.Sorsan jälkiä.Ankan ääniä.Lehmän korvia.Ja pisteenä iin päälle Karhun kylkeä.Olen varastoinut kaikki iltaa varten.(En kirjoita tätä Niuvanniemellä vaan ihan omassa kodissani.Väärinkäsitysten välttämiseksi.)

• soilike

Onko kellään teistä asiallista mielipidettä aiheesta

• jääkaapissa

silliä,tänään keitettyä siikli-perunaa,paistettua kesäkurpitsaa, itse tehtyä salaattia ym herkkuja,miehelle makkaraa.Kukas noita nyt voi vastustaa, pakko mennä jääkaapille...

• että miten noille miehille
        jääkaapissa kirjoitti:

silliä,tänään keitettyä siikli-perunaa,paistettua kesäkurpitsaa, itse tehtyä salaattia ym herkkuja,miehelle makkaraa.Kukas noita nyt voi vastustaa, pakko mennä jääkaapille...

tuo makkara maistuukaan...

• myrkkynainensuomi24fi
        että miten noille miehille kirjoitti:

tuo makkara maistuukaan...

Kyllä minä välillä makkaraa puputan.Enimmäkseen kyllä terveellitä ruokaa.Hedelmät ja vihannekset ovat POP!

• rasvakertymää

Maailmassa on 10.000.000.000 kiloa joutilasta ihmisen rasvaa. Rasvaimulla saataisiin täyteen miljoona tankkiautoa jotka voisivat kuljettaa rasvan 40.000 kilometriä (sama kuin maapallon ympärys) pitkässä letkassa miljaardille nälkäiselle, jotka saisivat siitä viikon ravinnon.

• Järkyttäviä

lukuja! -myrkkis-

• soilike

Öljyähän ei enää tarvittais ollenkanaan

Kaikki konfliktit öljykenttien omistuksesta lakkaisivat kerralla

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8902
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3348
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1830
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1166
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1078
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1065
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1021
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1005
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65