Eurovanne

Euro ja vanne

22

7532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon kilometrejä

      Itsellä kokemuksia kyseisetä yrityksetä.
      valikoma hyvä, nopeat toimitukset, asiantuntevat myyjät.
      Voin suositella itsellä Wanlit 225/45R17 S1088 kuviolla alla ja olen ajanut jo 30 000 km,ja pintaa vielä hyvin jäljellä.

      • esirenkaat.

        30 000 ja pintaa jäljellä.

        Minä olen ostanut uusia autoja toistakymmentä,

        uusien kesäkumien hankinta on tullut 90-120 tkm kohdalla, tietysti talvella on talvikumit
        käytössä.


    • edullisia

      Nyt Eurovanne on edullisin rengaskauppa mikä netissä toimii, tilasin sieltä merkki renkaat ja nopea oli toimitus. Vanteitakin näytti olevan valtava valikoima. Tuolta löytyy rengas ja vanne valikoima: http://www.eurovanne.fi/vanteet/

    • Igolstadin_Rinkula

      Kannattaa katsoa myös käytettyjä settejä torilta ym. Itse ostin just 18" vanteet yhden kesän ajetuilla 245/40 renkailla 600€. Vanteet kuin pakasta vedetyt ja renkaatkin tuoksuu vasta paistetuilta.

    • Plpi

      1001 ,renkaat ja skruuvatti pikkasen halvempia

    • saaTingata

      Kyläkaupasta saa halvemmalla tuoreita renkaita.

    • kurjaKAUPPA

      Kinkikumeja, eli paskaa. Hankook ainut kesärengas jota tuolta saa.

    • Anonyymi

      Vai nopeat toimitukset,olen odottanut 1,5kk tilaamaani tuotetta ei näy ei kuulu.Selityksoä sen sijaan riittää.Ei ikinä enää tästä puljusta.

    • Anonyymi

      Ei kovin vakuuta.

      Siellä on merkkikohtainen pulttijako taulukko.
      Jos moista pidetään esillä, pitäisi olla faktaa.

      Esim Nissan primera, siellä on pulttijako mm oikein. Vaan pulttien lukumäärä väärä.

      Eli ensin faktat kuntoon, sitten kaupankäyntiin

    • Anonyymi

      Heikko on kyllä asiakaspalvelu, jopa töykeä. Kommentit tyyliin voi voi, en minä tässä nyt kykene...jne. eli oikeistaan pahimmat kommentit mitä pystyy asiakaspalvelun näkökulmasta.

    • Anonyymi

      toimittaminen on myös varsin hidasta.

      • Anonyymi

        totta! kaverin tilaus kesti pari kk vaikka piti tulla viikossa


    • Anonyymi

      Onks tää eurovanne luotettava? Tolla y-tunnuksella löytyy joku evn energy niminen firma ja sen toimiala on sähkön tuotanto. Pitäis tilaa talvirenkaat mutta onks siis luotettava pulju? Onks kokemuksii?

      • Anonyymi

        Helpointa ja luotettavinta on ajella paikalliselle rengasliikkeelle ja ostaa kumit sieltä alle laitettuna. Tulee takuut työlle ja kumeille ja helppo kuin mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpointa ja luotettavinta on ajella paikalliselle rengasliikkeelle ja ostaa kumit sieltä alle laitettuna. Tulee takuut työlle ja kumeille ja helppo kuin mikä.

        joo, monissa nettikaupoissa on halvat hinnat ,mut asiakaspalvelu ei toimi ja toimittaminen tuntuu olevan hidasta


    • Anonyymi

      Onko tuoreita kokemuksia? Nettisivujen mukaan Suomalainen firma ja etusivulla asiakkaat kehuu nopeita toimituksia.

      • Anonyymi

        Tilasin kesärenkaat 15” 4kpl 24.10 klo:14:30
        Tänään 26.10 postikuski soitti 9:05 aamusta,onko ketään kotona vai voiko jättää talonkulmalle.
        T:Heikki Pirkanmaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesärenkaat 15” 4kpl 24.10 klo:14:30
        Tänään 26.10 postikuski soitti 9:05 aamusta,onko ketään kotona vai voiko jättää talonkulmalle.
        T:Heikki Pirkanmaalta

        Ei voi kun SUOSITELLA kyseistä yritystä.Hinnat todella kilpailukykyiset ja toimitus TODELLA nopea👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin kesärenkaat 15” 4kpl 24.10 klo:14:30
        Tänään 26.10 postikuski soitti 9:05 aamusta,onko ketään kotona vai voiko jättää talonkulmalle.
        T:Heikki Pirkanmaalta

        eli jos haluut nopeet toimitukset niin tilaa kesärenkaat talvella ja talvirenkaat kesällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli jos haluut nopeet toimitukset niin tilaa kesärenkaat talvella ja talvirenkaat kesällä

        Juurikin näin👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin👍👍

        hah hah 😃 mut eihän silloin ole toimituksella kiire jos tilaa kesäkumit talvella ja päinvastoin. mut jos tilaa renkaat ja tarkotus olis vaihtaa uudet renkaat alle niin silloin kyl olis suotavaa että tilaus tulis ajallaan


    • Anonyymi

      Myyvät vanteita joita ei ole toimittaa ja siitä se se sirkus alkaa kun rupeat peräämään rahoja takaisin,välttäkää tilaamasta täältä,niin säästytte ongelmilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3353
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1535
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1361
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1188
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe