kaksospoika lohdutti

petettyä

Kun mieheni uskottomuus tuli tietooni, asetuin vapaana viisikymppisenä sinkkujen seinälle. Tuli kolmekymmenkesäinen kaksospoika ja pokkasi tangon tahtiin. Pari kappaletta tanssittuamme tuli pari lisää ja lopulta päätimme tanssia yhdessä koko illan. Meillä oli hauskaa! Olimme kuin sisaruksia! Hän oli liikematkustaja kuten entinen miehenikin - siis "vapaa" mies kaukana kotoaan. Olin ollut kovin onneton ja yksinäinen ja oli ihan kivaa jutella vapaasti "vähän samanlaisen kanssaihmisen" kanssa - olenhan itse kaksostyttö! Jo hyvissä ajoin ennen viimeistä valssia ratkesi nuorukainen julistamaan: "Mennään sulle yöksi, mutta sanon jo alussa, etten tule jättämään vaimoani vuoksesi." ööööööööh, enhän ollut ollenkaan ajatellut seksiä enkä mitään muutakaan jatkoa tämän kauniin nuorukaisen kanssa, mutta hänelle se näytti olevan kuin tavallinen tanssi- illan jatko.

Olin todella huvittunut, mutta näin myös jotain vakavaa tilanteessa: "naisen loukattua ja alistettua elämänosaa" sekä minun että vaimonsa! Emme olleet minkään arvoisia. Hän oli valmis pettämään vaimoansa, tosin ei häntä jättämään, koska häntä tarvittiin kotona pitämässä huolta pienistä lapsista. Minä olin joku, jota luultiin voivansa käyttää hyväkseen yhden yön yli. Olin myös samassa persoonassa se entinen vaimo, jota oli petetty herra ties kuinka monta kymmentä vuotta sammalla tavoin kuin tämä kaunis nuorukainen nyt oli valmis pettämään vaimoansa.

Liikematkalla oleva mies unohtaa sormuksensa hotellin sänkypöydälle! Se on niinkuin miehen oikeutta!

2

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttuuko

kaksosmies kun ikää tulee?? kaksosmies kiikarissa..

• alkuperäinen - itse ikinuo...

Henkilökohtaisesti luulen, että perusluonteemme seuraa meitä koko elämämme läpi. Voihan ihminen joskus pysähtyä ja alkaa miettiä luonteensa erikoisuuksia, joita itse pitää "virheenä" ja yrittää ojentaakin itseään. Luulen tosin, että ihmisen perusluonne on niin kiinteä, että sitä onnistu muotoilemaan uudestaan. Ei mielestäni tarvitsekaan, koska kaikki ihmisluonteet ja -piirteet ovat inhimmillisiä ja "luvallisia". Kaikki olemme erilaisia ja rikastamme omalta osaltamme elämän yhteistä kudontaa.

Jos uskollisuus on tärkeä (mitä se useimmille meistä on) niin saa ehkä olla vähän varovainen kaksospojan suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      426
      5722
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      2000
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      369
      1895
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      123
      1100
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1034
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      28
      961
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      76
      858
    8. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      854
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      733
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      724
    Aihe