postikorttien tilaus netistä

korttien kerääjä

Laittakaapa ihmiset linkkejä tähän alle mistä voi tilata postikortteja.. Olen mukana eräässä jutusa, jossa lähetetään kortteja ympäri maailmaa ja haluaisin tilata netistä kortteja heille lähetettäväksi. En kuitenkaan halua lähttää sähköisesti niitä kortteja vaan ihan tällä vanhanaikaisella menetelmällä.

12

2375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postcrossari

Saat ainakin täältä

www.casa.fi

• Myöskin
    • Tukkukauppaa

www.janneharala.fi

• ...^haisuli

Hei!
      Minulla olisi useita satoja postikortteja myynnissä, millaisia tarvisit ja mihin hintaan?

Ota yhteyttä:
      [email protected] tai 046-6310359

• Neitipostikortti

Tässä aika uusi, täysin suomalainen verkkopalvelu:
      www.suomikortit.fi

Vaatii kirjautumisen, ilmaiset e-kortit, painetut postikortit ja verkkokaupasta korttilajitelmat! Heille voi myös laittaa toiveita haluamista postikorteista palveluun sähköpostilla! Verkkokaupasta tilaamani Suomi-Finland kortit olivat todella kauniita.

• pospos

Huutonetistä löytyy paljon kortteja ja todella edullisesti. Itse huudan sieltä melkein kaikki lähettämäni korttini. Kannattaa käydä kurkkaamassa!!!

• Eve

Osoitteessa www.sipoart.com löytyy suomalaisen taiteilijan fantastisia postikortteja. Suosittelen!

• Mirkka56
    • posticrossing

itse olen tilannut postikortit suoraan kotia toimitettuna.
      www.korttitalo.fi
      on paljon valikoimaa ja edulliset kortit

• suojelusenkeli-aihe
    • Anonyymi

Systeemi.net on paras jos haluaa vanhempaa ja monipuolista. Myy uusia ja uudenveroisia kortteja käyttöön ja käytettyjä kortteja keräilyyn. Hankin kaikki lähettämäni kortit halvalla täältä: https://www.systeemi.net/stores.php

• Anonyymi

Posti uudisti vuonna 2022 heidän nettipostikortti-palvelunsa ja onnistuivat hukkaamaan kaikki 30+ meidän lähettämää joulukorttia (ne eivät koskaan saapuneet perille). Kirjoitankin tänne nyt varoituksen sanan jos olet miettimässä käyttää postin palvelua (se vanha järjestelmä toimi erittäin hyvin mutta tähän uuteen ei ole näemmä luottamista).

Posti ei myöskään pysty/halua lisää uudelleenlähetettyihin kortteihin leimaa että kortit saapuvat viikkoja myöhässä postin oman järjestelmävirheen takia. Aika noloa saada joulukortteja joltain tammikuun puolessa välissä. Emme käytä jatkossa heidän palveluaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11175
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1664
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1066
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      102
      991
    Aihe