Laittakaapa ihmiset linkkejä tähän alle mistä voi tilata postikortteja.. Olen mukana eräässä jutusa, jossa lähetetään kortteja ympäri maailmaa ja haluaisin tilata netistä kortteja heille lähetettäväksi. En kuitenkaan halua lähttää sähköisesti niitä kortteja vaan ihan tällä vanhanaikaisella menetelmällä.
postikorttien tilaus netistä
12
2274
Vastaukset
- postcrossari
Saat ainakin täältä
www.casa.fi - Tukkukauppaa
www.janneharala.fi
- ...^haisuli
Hei!
Minulla olisi useita satoja postikortteja myynnissä, millaisia tarvisit ja mihin hintaan?
Ota yhteyttä:
[email protected] tai 046-6310359 - Neitipostikortti
Tässä aika uusi, täysin suomalainen verkkopalvelu:
www.suomikortit.fi
Vaatii kirjautumisen, ilmaiset e-kortit, painetut postikortit ja verkkokaupasta korttilajitelmat! Heille voi myös laittaa toiveita haluamista postikorteista palveluun sähköpostilla! Verkkokaupasta tilaamani Suomi-Finland kortit olivat todella kauniita. - pospos
Huutonetistä löytyy paljon kortteja ja todella edullisesti. Itse huudan sieltä melkein kaikki lähettämäni korttini. Kannattaa käydä kurkkaamassa!!!
- Eve
Osoitteessa www.sipoart.com löytyy suomalaisen taiteilijan fantastisia postikortteja. Suosittelen!
- Mirkka56
Täältä löysin ihania.... http://rusakonpuoti.blogspot.com/p/postikortit.html
- posticrossing
itse olen tilannut postikortit suoraan kotia toimitettuna.
www.korttitalo.fi
on paljon valikoimaa ja edulliset kortit - suojelusenkeli-aihe
Täältä vaikkapa
http://enkelipaikka.mycashflow.fi/ - Anonyymi
Systeemi.net on paras jos haluaa vanhempaa ja monipuolista. Myy uusia ja uudenveroisia kortteja käyttöön ja käytettyjä kortteja keräilyyn. Hankin kaikki lähettämäni kortit halvalla täältä: https://www.systeemi.net/stores.php
- Anonyymi
Posti uudisti vuonna 2022 heidän nettipostikortti-palvelunsa ja onnistuivat hukkaamaan kaikki 30+ meidän lähettämää joulukorttia (ne eivät koskaan saapuneet perille). Kirjoitankin tänne nyt varoituksen sanan jos olet miettimässä käyttää postin palvelua (se vanha järjestelmä toimi erittäin hyvin mutta tähän uuteen ei ole näemmä luottamista).
Posti ei myöskään pysty/halua lisää uudelleenlähetettyihin kortteihin leimaa että kortit saapuvat viikkoja myöhässä postin oman järjestelmävirheen takia. Aika noloa saada joulukortteja joltain tammikuun puolessa välissä. Emme käytä jatkossa heidän palveluaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067