Laittakaapa ihmiset linkkejä tähän alle mistä voi tilata postikortteja.. Olen mukana eräässä jutusa, jossa lähetetään kortteja ympäri maailmaa ja haluaisin tilata netistä kortteja heille lähetettäväksi. En kuitenkaan halua lähttää sähköisesti niitä kortteja vaan ihan tällä vanhanaikaisella menetelmällä.
postikorttien tilaus netistä
12
2474
Vastaukset
- postcrossari
Saat ainakin täältä
www.casa.fi - Tukkukauppaa
www.janneharala.fi
- ...^haisuli
Hei!
Minulla olisi useita satoja postikortteja myynnissä, millaisia tarvisit ja mihin hintaan?
Ota yhteyttä:
[email protected] tai 046-6310359 - Neitipostikortti
Tässä aika uusi, täysin suomalainen verkkopalvelu:
www.suomikortit.fi
Vaatii kirjautumisen, ilmaiset e-kortit, painetut postikortit ja verkkokaupasta korttilajitelmat! Heille voi myös laittaa toiveita haluamista postikorteista palveluun sähköpostilla! Verkkokaupasta tilaamani Suomi-Finland kortit olivat todella kauniita. - pospos
Huutonetistä löytyy paljon kortteja ja todella edullisesti. Itse huudan sieltä melkein kaikki lähettämäni korttini. Kannattaa käydä kurkkaamassa!!!
- Eve
Osoitteessa www.sipoart.com löytyy suomalaisen taiteilijan fantastisia postikortteja. Suosittelen!
- Mirkka56
Täältä löysin ihania.... http://rusakonpuoti.blogspot.com/p/postikortit.html
- posticrossing
itse olen tilannut postikortit suoraan kotia toimitettuna.
www.korttitalo.fi
on paljon valikoimaa ja edulliset kortit - suojelusenkeli-aihe
Täältä vaikkapa
http://enkelipaikka.mycashflow.fi/ - Anonyymi
Systeemi.net on paras jos haluaa vanhempaa ja monipuolista. Myy uusia ja uudenveroisia kortteja käyttöön ja käytettyjä kortteja keräilyyn. Hankin kaikki lähettämäni kortit halvalla täältä: https://www.systeemi.net/stores.php
- Anonyymi
Posti uudisti vuonna 2022 heidän nettipostikortti-palvelunsa ja onnistuivat hukkaamaan kaikki 30+ meidän lähettämää joulukorttia (ne eivät koskaan saapuneet perille). Kirjoitankin tänne nyt varoituksen sanan jos olet miettimässä käyttää postin palvelua (se vanha järjestelmä toimi erittäin hyvin mutta tähän uuteen ei ole näemmä luottamista).
Posti ei myöskään pysty/halua lisää uudelleenlähetettyihin kortteihin leimaa että kortit saapuvat viikkoja myöhässä postin oman järjestelmävirheen takia. Aika noloa saada joulukortteja joltain tammikuun puolessa välissä. Emme käytä jatkossa heidän palveluaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439