postikorttien tilaus netistä

korttien kerääjä

Laittakaapa ihmiset linkkejä tähän alle mistä voi tilata postikortteja.. Olen mukana eräässä jutusa, jossa lähetetään kortteja ympäri maailmaa ja haluaisin tilata netistä kortteja heille lähetettäväksi. En kuitenkaan halua lähttää sähköisesti niitä kortteja vaan ihan tällä vanhanaikaisella menetelmällä.

12

2274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postcrossari

Saat ainakin täältä

www.casa.fi

• Myöskin
    • Tukkukauppaa

www.janneharala.fi

• ...^haisuli

Hei!
      Minulla olisi useita satoja postikortteja myynnissä, millaisia tarvisit ja mihin hintaan?

Ota yhteyttä:
      [email protected] tai 046-6310359

• Neitipostikortti

Tässä aika uusi, täysin suomalainen verkkopalvelu:
      www.suomikortit.fi

Vaatii kirjautumisen, ilmaiset e-kortit, painetut postikortit ja verkkokaupasta korttilajitelmat! Heille voi myös laittaa toiveita haluamista postikorteista palveluun sähköpostilla! Verkkokaupasta tilaamani Suomi-Finland kortit olivat todella kauniita.

• pospos

Huutonetistä löytyy paljon kortteja ja todella edullisesti. Itse huudan sieltä melkein kaikki lähettämäni korttini. Kannattaa käydä kurkkaamassa!!!

• Eve

Osoitteessa www.sipoart.com löytyy suomalaisen taiteilijan fantastisia postikortteja. Suosittelen!

• Mirkka56
    • posticrossing

itse olen tilannut postikortit suoraan kotia toimitettuna.
      www.korttitalo.fi
      on paljon valikoimaa ja edulliset kortit

• suojelusenkeli-aihe
    • Anonyymi

Systeemi.net on paras jos haluaa vanhempaa ja monipuolista. Myy uusia ja uudenveroisia kortteja käyttöön ja käytettyjä kortteja keräilyyn. Hankin kaikki lähettämäni kortit halvalla täältä: https://www.systeemi.net/stores.php

• Anonyymi

Posti uudisti vuonna 2022 heidän nettipostikortti-palvelunsa ja onnistuivat hukkaamaan kaikki 30+ meidän lähettämää joulukorttia (ne eivät koskaan saapuneet perille). Kirjoitankin tänne nyt varoituksen sanan jos olet miettimässä käyttää postin palvelua (se vanha järjestelmä toimi erittäin hyvin mutta tähän uuteen ei ole näemmä luottamista).

Posti ei myöskään pysty/halua lisää uudelleenlähetettyihin kortteihin leimaa että kortit saapuvat viikkoja myöhässä postin oman järjestelmävirheen takia. Aika noloa saada joulukortteja joltain tammikuun puolessa välissä. Emme käytä jatkossa heidän palveluaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe