Rukista pitäisi potkia herkemmin sairastelijat tai vempassa olijat. Eräskin ex-kaverini makasi kaksi viikkoa varuskuntasairaalassa (leirit)... Kannattaa sitten rintamalla haavoittua nopeasti että pääsee sairaalaan ;=)
vempat ja muut sluibat
3
1097
Vastaukset
- 223
Itte makasin haminan veksissä muutaman päivän keuhkokuumeessa josta passittivat kotihoitoon tervehtymään. Oli pirun hyvä notta sain vielä jatkaa rukissa. Parin leirin skippaaminen ei loppuarvosanoihin juuri vaikuta. Tarkoituksellinen "movettaminen" kuuluu enempi viesti-, tas-, ja tjlinjoihin. Kiväärilinjalla ei perkele periksi annettu...
- Vänrikki Kihara
Itse olin tjpatterissa eikä siellä ollu yhtään movea.
- k227-otava
Suoritin RUK:n viime talvena tas-patterissa. Ja voin kertoa että en ollut päivääkään veksissä varusmiespalveluksen aikana. Meitä oli siellä pikkasen yli sata ja moveja oli ainoastaan yksi ja sekin oli kehäkolmosen sisäpuolelta ja Santahaminasta lähetetty, joten suotakoon se hänelle. Se siitä movettamisesta... En viitsi edes kertoa mielipidettäni kiväärimiehistä mutta sanotaanko että epäsuora tuli ja kivääri ovat kaksi eri kategoriaa ja varmasti tiedät kumpi on tärkeämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104069BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612631Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352132
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551730