Rukista pitäisi potkia herkemmin sairastelijat tai vempassa olijat. Eräskin ex-kaverini makasi kaksi viikkoa varuskuntasairaalassa (leirit)... Kannattaa sitten rintamalla haavoittua nopeasti että pääsee sairaalaan ;=)
vempat ja muut sluibat
3
1062
Vastaukset
- 223
Itte makasin haminan veksissä muutaman päivän keuhkokuumeessa josta passittivat kotihoitoon tervehtymään. Oli pirun hyvä notta sain vielä jatkaa rukissa. Parin leirin skippaaminen ei loppuarvosanoihin juuri vaikuta. Tarkoituksellinen "movettaminen" kuuluu enempi viesti-, tas-, ja tjlinjoihin. Kiväärilinjalla ei perkele periksi annettu...
- Vänrikki Kihara
Itse olin tjpatterissa eikä siellä ollu yhtään movea.
- k227-otava
Suoritin RUK:n viime talvena tas-patterissa. Ja voin kertoa että en ollut päivääkään veksissä varusmiespalveluksen aikana. Meitä oli siellä pikkasen yli sata ja moveja oli ainoastaan yksi ja sekin oli kehäkolmosen sisäpuolelta ja Santahaminasta lähetetty, joten suotakoon se hänelle. Se siitä movettamisesta... En viitsi edes kertoa mielipidettäni kiväärimiehistä mutta sanotaanko että epäsuora tuli ja kivääri ovat kaksi eri kategoriaa ja varmasti tiedät kumpi on tärkeämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319