Moi!
Perämoottorin peltitankki vuotaa jostain kohtaa kantatusta alasaumastaan , Tankki ei ole ruosteessa, alasaumasta on lähtenyt kauttaaltaan maalit pois, on ihan kirkkaalla pellillä, ja sisältäkin tankki on ruosteeton. pystyisköhän tuota tankkia ( saumoja ) tiivistämään jollain sisään kaadettavalla aineella ?
tankki vuotaa
7
1454
Vastaukset
- arvi
Ei taida kannattavuutta yrittää korjata, tarvike muovitankkeja saa aika halvalla(esim. biltema)
- tankkia
ei kuulemma kannata ostaa, korkki vuotaa, Maritimista pitäisi saada kuranttia kohtuuhintaan.
- samvirta
tankkia kirjoitti:
ei kuulemma kannata ostaa, korkki vuotaa, Maritimista pitäisi saada kuranttia kohtuuhintaan.
Korkki vuotaa koska alkuperäinen korkkitiiviste hajoaa nopeasti. Tiivistepaperista uusi niin pitää
- Mökki saaressa
tankkia kirjoitti:
ja olen niihin tyyytyväinen.
Mökkiveneessä on YAMAHA, Italialainen venmyyjän myymä tarviketankki ja BILTEMA tankki.
Pikkuveneessä on myös BILTEMA tankki.
Käyttökokemukseni on että BILTEMA tankin letkuhela on parempi kuin tarviketankissa, käytännössä samaa luokkaa kuin YAMAHA tankissa.
Korkin tiivisteen voi vaihtaa mikäli ongelmia tulee, minulla ei vielä ole tullut.
Siis pelko pois, BILTEMA tankin voi rauhassa ostaa, on hinta-laatu suhteessa OK.
- minä korjasin
auton polttoainesäiliön Plastic Paddingilla. Osta semmoista, joka kestää bensaa. Korjasin ulkoapäin ja hyvin piti. Oli silloin harmaankeltainen pakkaus. Lue huolellisesti läpi mihin sopii, koska tavallinen ei kestä öljyä eikä bensaa.
- ..i..
...niin korjaa se pakkelilla (plastic padding). Eli samalla tökötillä, kun auton pienet peltivauriot/painaumat. Ei oo ikuinen paikkaus menetelmä, mutta kyllä sillä sit kauden loppuun saakka ajelee. Sillä bensiini syövyttää pakkelin ajan mittaa.
Tämä oikeasti toimii, ei oo mikään provoviesti. Esim auton tankin voi korjata näin jos on pakko.
Niin ja siis tämän voit tehdä tankin ulkopuolelle, jos on jokin tietty kohta mistä tankki vuotaa. En välttämättä koko alasaumaa lähtisi pakkelilla tukkimaan. - JakkG
Moi, ota hyvä mies järkikäteen. Ei tarvita kuin yksi roska tankissa ja pa-järjestelmä tukossa. Heitä vanha tankki pois ja osta muovinen uusi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219