Finnit poskissa?

28-vuotias

Mistä johtuu paikalliset finnit toisessa poskessa? Olin reilu kuukausi sitten kemiallisessa ihonpuhdistuksessa ja nyt pari viikkoa sitten oikeaan poskeen ilmestyi isot punaiset paukamat, siis finnit. Muualla ei mitään... Jossain olen nähnyt kaavion, jossa eri kasvojen osat vastaavat eri sisäelimiä. Esim. jos finnejä otsassa niin suolisto oireilee jne. Tietääkö kukaan linkkiä, jossa olisi enemmän tuosta aiheesta tai osaako sanoa suoraan missä ongelma, jos poskessa finnejä. Mulla on kyllä muutenkin posket olleet ongelmakohdat, mutta nyt pahempi kuin vuosiin...

7

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama hommeli

heips. Olitko kenties hjeronymus-hoidossa. Mulle tuli siitä kauheesti finnejä toiseen poskeen! ja just sellaselle alueelle, jossa ei ennen hoitoa ollut juuri mitään. Oli kyllä huono homma, eikä mulla ainakaan auttanut tippaakaan. Ei vähentänyt rasvottumista, tukki vaan enemmän ihoa :(

• n 32v

Kuin myös. Nyt sitten antibiootti kuurilla, josko se auttaisi :(

• nainen:
        n 32v kirjoitti:

Kuin myös. Nyt sitten antibiootti kuurilla, josko se auttaisi :(

Kaikkea me naiset, tuhlaamme energiaa, rahaa ja kaikkea noihin,miehillä on helppoa eivät tee mitään iholleen ja ovat silti siloposkia!

• Yksi vaan

Oisit ennemmin ottanut valoimpulssihoidon ( mekaanisen puhdistuksen) sekä käyttänyt omaa kuorintaa tyyliin "kylmäpuristettu oliiviöljy mineraalisuolapasta".

Öljysuolasekoitus ainakin minulla tasoittaa ihoa, toimii kuorivana ja tulehduksia poistavana. Aikoinaan kun ihon alaisia patteja oli oikein urakalla, niin kävin välillä valoimpulssihoidossa kosmetologilla ja hän teki minulle myös tuon puhdistuksen.

• minä vaan

juu kumma kun en ole kuollut kun on ollut finnejä ties missä?

• mie vaa

mulle ainaki kosmetologi sanoi kun minulla oli poskissa finnejä et se viittaa keuhko sairautta.

• ja silloin kai

finni otsassa meinaa sydänsairautta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe