Olisin lähdössä Brasiliaan ensi marraskuussa ja tahtoisinkin tietää millä koneelle Finnmatkat lentää sinne?esim.Thaimaaseen lennetään jumbolla ja siellä oli mahdollisuus ostaa tilavampia paikkoja, onko Brasilian lennoissa se mahdollista? Pysähdys oli muistaakseni Las Palmasissa. Kuinka kauan lento kestää?
Lento Brasiliaan
3
3484
Vastaukset
- heko heko
hirveää onkin ja jos eläimiä kuljetaan sama matka Finnairin "jumbolla" eli pienellä 757:lla niin eläinsuojelulaki sen kieltäisi. Mutta oikein mukavaa lentomatkaa ja ei onneksi kestä kuin 13 tuntia, hihihihih.
- ...
Niinpä, Thaimaaseen mennään md-11 koneilla Brasseihin 757:llä. Matka kestää ensin Las Palmasiin reilut 6 tuntia ja sieltä Recifeen 5.45 (mä siis menin Galinhakseen) sitä on ihan poikki ku kone on perillä, mutta nopeasti siitä herää :-) ihana ilmasto odottaa :-) taas menen sinne vaikka lento aika pitkä onkin ja tilaa jaloille todella vähän. Ihana loma silti!!
- marika1
voit yrittää ostaa itsellesi exit paikan. Hinta on 45eur edestakaisin. Jos haluat istua vierekkäin jonkun kanssa niin molempien kannattaa ostaa exit paikka, sillä joku muu voi ostaa paikan vaikka yleensä yritetään samalla varausnumerolla olevat sijoittaa vierekkäin. Paikkaan voi vaikuttaa 45vrk ennen lähtöä, viim 7vrk ennen lähtöä. Löydät tämän tiedon finnmatkojen sivulta.
Itse olen lähdössä tammikuussa ensimmäistä kertaa brasiliaan. Ihanaa matkaa teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851808- 821640
- 491312
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471255Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481162- 1151116
- 39925
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23911Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23893