Haapaveden imago

Olen kyllä nyt lopullisesti ymmälläni, pikkuisen vihainen ja ymmärtämätön, kun synnyinkuntani nimikin laitetaan halvalla. Kylläpä te muutamat kirjoittajat jaksattte rienata asialla kuin asialla.

Minä muistelen Haapavettä aina suurella lämmöllä. Se on tarjonnut koulutuksen lisäksi suhteellisen hyvät puitteet harrastaa. Hyvien koulupaikkojen lisäksi pikkukaupunki tarjoaa aika monipuoliset palvelut.

Onko nykyajan immeinen selllainen, että kaikki tulee kuin Manulle illallinen. Te myös morkkaatte yrittäjiä asiasta kuin asiasta. "Kun ei saada mitään jne..". Minä sentään ymmärrän miten paljon pienenkin yrityksen perustaminen vaatii. Tiesittekö edes sitä paljonko yrittäjä maksaa eläkettään vuodessa ? Minä tiedän ja se on aika paljon se, kun vertaa työntekijän muutamaan prosenttiin.
1025273
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 102

Vanhimmat

Olipa taas mukava kirjoitus sinulta! Itsekkin samaa ihmettelen muualta muuttaneena. Luulisi, että ne, jotka ovat täällä syntyneet, haluaisivat rakentavasti tehdä kotikuntansa eteen työtä. Tuntuu, että pahimmat raiskaajat löytyy juuri niistä, joilla on juuret täällä. Tälläkin palstalla pilaamalla pilataan kunnan mainetta. Jos ei ole mitään tietoa ennestään Haapavedestä, voi kuvitella, että tämä on ränsistynyt kyläpahanen, jonka kaduilla liikkuu muutama kaheli kassi kädessä poiketen välillä siihen ainoaan kyläkauppaan. Ihmiset ovat vähintäänkin yksinkertaisia ja loput roistoja. Ketä sellainen asuinpaikka kiinnostaa? Miten me saisimme tämän palstan ilmapiirin kuvaamaan paremmin oman kaupungin todellisuutta?

Äänestä
  • niin jatko tällä palstalla aktiivisten ja asiallisten kirjoittajien osalta on vähentynyt radikaalisti. Itsekin pidin melkoisen tauon, käväisin silloin tällöin tutkailemassa miten malli on muuttunut.

Palstan viestimäärä hipoo jo kolmeasataa vuorokaudessa. Saataisiinpa asiapitoisuus edes puoleen tuosta määrästä.

Minä en mielestäni tuohdu hyvin helposti. Nyt nämä kirjoitukset on kyllä menneet totaalisen paljon yli ymmärryksen.

Ainoa parannus olisi saada se paljon puhuttu seriffi palstalle. Olen nyt kolme kertaa yrittänyt tuloksetta ja se asia jää puolestani siihen (tämän kun muutama kirjoittaja lukee kuuluu ne riemunkiljaisut kylälle asti). Katkera hakemukseni hylkäyksestä en ole, ihmettelen vain, kun en saa niihin minkäänlaisia perusteluja. Täällä piipahtelen välillä kyläilemässä tuolta 'toisesta leiristä' jos en muuten, niin muutamien kiusaksi.

Kirjoitteluun intoa aktiivisille ja asiallisille kirjoittelijoille toivotteleva hukka

Äänestä

• Kyllä kiihtyvän muuttotappion vaikutukset näkyvät joka nurkalla. Moni lisäksi odottelee niitä Heinäluoman muuttoavustuksia.

Äänestä

• nostamaa! kirjoitti:

Kyllä kiihtyvän muuttotappion vaikutukset näkyvät joka nurkalla. Moni lisäksi odottelee niitä Heinäluoman muuttoavustuksia.

oman kylän keskusteluun, että saisitte tekin oman palstan

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

niin jatko tällä palstalla aktiivisten ja asiallisten kirjoittajien osalta on vähentynyt radikaalisti. Itsekin pidin melkoisen tauon, käväisin silloin tällöin tutkailemassa miten malli on muuttunut.

Palstan viestimäärä hipoo jo kolmeasataa vuorokaudessa. Saataisiinpa asiapitoisuus edes puoleen tuosta määrästä.

Minä en mielestäni tuohdu hyvin helposti. Nyt nämä kirjoitukset on kyllä menneet totaalisen paljon yli ymmärryksen.

Ainoa parannus olisi saada se paljon puhuttu seriffi palstalle. Olen nyt kolme kertaa yrittänyt tuloksetta ja se asia jää puolestani siihen (tämän kun muutama kirjoittaja lukee kuuluu ne riemunkiljaisut kylälle asti). Katkera hakemukseni hylkäyksestä en ole, ihmettelen vain, kun en saa niihin minkäänlaisia perusteluja. Täällä piipahtelen välillä kyläilemässä tuolta 'toisesta leiristä' jos en muuten, niin muutamien kiusaksi.

Kirjoitteluun intoa aktiivisille ja asiallisille kirjoittelijoille toivotteleva hukka

Palstan suurin jeesustelija ja "totuuden" TORVI palasi takaisin. Osaaottava p...a. Ei tainnut tulla sellaista ryntäystä perustamallesi haapavesi palstalle kuin kuvittelit harhaisessa mielessäsi, haluaisit päästä pätemään ja valvomaan mitä ihmiset kirjoittavat. Taitaa elämäsi olla aika tyhjää ja keskustelu palstoilla. T: Pätemisiisi kyllästynyt poispäin hipsuttava sukka

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

niin jatko tällä palstalla aktiivisten ja asiallisten kirjoittajien osalta on vähentynyt radikaalisti. Itsekin pidin melkoisen tauon, käväisin silloin tällöin tutkailemassa miten malli on muuttunut.

mitään sheriffiä kaipaa.Hae sinä vain uudestaa ja taas uudestaan,mutta sheriffin paikkaa meistä ei saa kumpikaan et sinä ja enkä varsinkaan minä.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

serifiksi,kaikki muut kannattaa sinua paitsi nuo kaksi häirikköä.

Äänestä

• vain tosissaan kirjoitti:

kannatan,mutta tämä palsta ei tarvitse sheriffiä.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

kannatan,mutta tämä palsta ei tarvitse sheriffiä.

ehdottomasti serifin, on liikaa törkeyksiä ja toisten ihmisten solvauksia, ja piste.

Äänestä

• palsta tarvitsee kirjoitti:

ehdottomasti serifin, on liikaa törkeyksiä ja toisten ihmisten solvauksia, ja piste.

solvaukset ja suoranaiset herjaukset on loputtava,
    niin silloin tämä palsta ei tarvitse sheriffiä.

Äänestä

solvaukset ja suoranaiset herjaukset on loputtava,
    niin silloin tämä palsta ei tarvitse sheriffiä.

kello 7.06 tekemä aloitus jonka serifi saisi heti poistaa, niin säälittävä ja valheellinen juttu.

Äänestä

• on taas jussin kirjoitti:

kello 7.06 tekemä aloitus jonka serifi saisi heti poistaa, niin säälittävä ja valheellinen juttu.

on valhetta?Eli sitä vartenhan nämä laavut ovat että nuoret pääsevät luonnon rauhaan tekemään virkistysmatkojaan.

Äänestä

on valhetta?Eli sitä vartenhan nämä laavut ovat että nuoret pääsevät luonnon rauhaan tekemään virkistysmatkojaan.

siinä että me vatjusjärviset olisimme vallanneet laavun, pannaanko tutkimus käyntiin.

Äänestä

• valehtelet kirjoitti:

siinä että me vatjusjärviset olisimme vallanneet laavun, pannaanko tutkimus käyntiin.

silloin kun minä olen sinne yrittänyt,niin siellä on olleet vätjusjärviset juhlimassa.

Äänestä

silloin kun minä olen sinne yrittänyt,niin siellä on olleet vätjusjärviset juhlimassa.

joudat sieltä netin äärestä lähtemään.

Äänestä

• sinä muka kirjoitti:

joudat sieltä netin äärestä lähtemään.

tämä asia tuolla minun aloittamassa uudessa ketjussa
    eli tämä on viimeinen kommenttini tähän ketjuun tällä kertaa.

Äänestä

että emme kommentoi sinun säälittäviin aloituksiin,piste.

Äänestä

jussin aloituksessa ja vastausissa aivan sairasta tekstiä.

Äänestä

• vain tosissaan kirjoitti:

En voi muuta sanoa tälle palstalle kirjoittaville asiallisille henkilöille. Kolme hakemusta, vain yksi vastaus ylläpidolta, tietenkin kielteinen. Eli ylläpito ei välitä kannatetaanko henkilöä siihen vapaaehtois tehtävään.

Eli jätän hakemukset jatkossa omalle koneelle, eli laitan sen osalta hanskat tiskiin. Harmi vaan.

Moderaattorina saan olla tuolla :

http://www.phpbbplanet.com/turisija/

siellä on hyvä porukka, rekisteröityneitäkin jo ihan hyväksi aluksi. Kirjoittaa voi Haapaveden asioiden lisäksi ihan muustakin mieleen tulevista asioista.

Äänestä

• mikä hukka kirjoitti:

Palstan suurin jeesustelija ja "totuuden" TORVI palasi takaisin. Osaaottava p...a. Ei tainnut tulla sellaista ryntäystä perustamallesi haapavesi palstalle kuin kuvittelit harhaisessa mielessäsi, haluaisit päästä pätemään ja valvomaan mitä ihmiset kirjoittavat. Taitaa elämäsi olla aika tyhjää ja keskustelu palstoilla. T: Pätemisiisi kyllästynyt poispäin hipsuttava sukka

päästi taas mitä sattuu tänne sinut kirjoittamaan. Ensinnäkään

ei ole minun perustama palsta, toimin siellä moderaattorina. Ei kieltämättä palsta ole joutunut ryntäyksen kohteeksi, mutta ihan kivasti juttua siellä on väännetty. Ei ole puhuttu syrjinnästä, Vestiasta tai Jussista. on ollut muutakin asian puimista, joten sipsuttele vain minun puolesta mihin haluat.

>haluaisit päästä pätemään ja valvomaan mitä >ihmiset kirjoittavat.

Pätemisen tarvetta minulla ei myöskään ole, valvontatehtävät hoituvat siinä kirjoittamisen sivussa.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

päästi taas mitä sattuu tänne sinut kirjoittamaan. Ensinnäkään

ei ole minun perustama palsta, toimin siellä moderaattorina. Ei kieltämättä palsta ole joutunut ryntäyksen kohteeksi, mutta ihan kivasti juttua siellä on väännetty. Ei ole puhuttu syrjinnästä, Vestiasta tai Jussista. on ollut muutakin asian puimista, joten sipsuttele vain minun puolesta mihin haluat.

>haluaisit päästä pätemään ja valvomaan mitä >ihmiset kirjoittavat.

Pätemisen tarvetta minulla ei myöskään ole, valvontatehtävät hoituvat siinä kirjoittamisen sivussa.

vielä näy tuota sheriffin merkkiä tuossa nikkisi perässä? Minulla ei ole aikomustakaan hakea sitä paikkaa eli sinä saat aloittaa minun puolesta vaikka heti ne hommat.

Äänestä

vielä näy tuota sheriffin merkkiä tuossa nikkisi perässä? Minulla ei ole aikomustakaan hakea sitä paikkaa eli sinä saat aloittaa minun puolesta vaikka heti ne hommat.

minua ei ole valittu kyseiseen tehtävään ja uusia hakemuksia en laita. Siis jos seriffi tänne palstalle joskus tulee, todennäköisesti se en ole minä.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

minua ei ole valittu kyseiseen tehtävään ja uusia hakemuksia en laita. Siis jos seriffi tänne palstalle joskus tulee, todennäköisesti se en ole minä.

myös minä ole käytettävissä siihen hommaan.

Äänestä

myös minä ole käytettävissä siihen hommaan.

hyväksyiskään serifiksi, on niin ihtijään täynnä.

Äänestä

• ei kukaan kirjoitti:

hyväksyiskään serifiksi, on niin ihtijään täynnä.

sitä ei kysytä.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

oottelin sinua "Watt yarppiksi tanne.Ei viiti lukea läheskään kaikkea.Nuo yksinpuhelijat ottaa eniten "kalloon",Ja nuo uskonnon rienaajat,johon Jussukin koittaa kapustaansa työntää.Jussia voi ymmärtää"kun se on tuommonen"hurahtanut "heitemanni".

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

En voi muuta sanoa tälle palstalle kirjoittaville asiallisille henkilöille. Kolme hakemusta, vain yksi vastaus ylläpidolta, tietenkin kielteinen. Eli ylläpito ei välitä kannatetaanko henkilöä siihen vapaaehtois tehtävään.

Eli jätän hakemukset jatkossa omalle koneelle, eli laitan sen osalta hanskat tiskiin. Harmi vaan.

Moderaattorina saan olla tuolla :

siellä on hyvä porukka, rekisteröityneitäkin jo ihan hyväksi aluksi. Kirjoittaa voi Haapaveden asioiden lisäksi ihan muustakin mieleen tulevista asioista.

sitä sheriffin paikkaa,kun minäkin näin julkisesti sinua kannustan.

Äänestä

• sakkeus kirjoitti:

oottelin sinua "Watt yarppiksi tanne.Ei viiti lukea läheskään kaikkea.Nuo yksinpuhelijat ottaa eniten "kalloon",Ja nuo uskonnon rienaajat,johon Jussukin koittaa kapustaansa työntää.Jussia voi ymmärtää"kun se on tuommonen"hurahtanut "heitemanni".

mitään yksinpuhelijoita ole,vaan eilisiltana lattamaani aloitusta kävi lukemassa viisikymmentä henkilöä eli siitä voit laskea miten paljon täällä on aktiivi kirjoittajia.

Äänestä

mitään yksinpuhelijoita ole,vaan eilisiltana lattamaani aloitusta kävi lukemassa viisikymmentä henkilöä eli siitä voit laskea miten paljon täällä on aktiivi kirjoittajia.

valehtelet, ei monikaan jotka lukee näitä juttuja niin kirjoita täällä.Jotku kopiovat vain törkeimmt kirjoitukset paperille.

Äänestä

• sinä taas kirjoitti:

valehtelet, ei monikaan jotka lukee näitä juttuja niin kirjoita täällä.Jotku kopiovat vain törkeimmt kirjoitukset paperille.

ja näpötä sitten.

Äänestä

• taas olevan kirjoitti:

jussin aloituksessa ja vastausissa aivan sairasta tekstiä.

sekä muuten loukkaavaa kielenkäyttöä muita keskustelijoita kohtaan eteenkin minua.

Äänestä

• olemme päättäneet kirjoitti:

että emme kommentoi sinun säälittäviin aloituksiin,piste.

oma häpeäsi.

Äänestä

oma häpeäsi.

minulle suuri kunnia.

Äänestä

• sehän on kirjoitti:

minulle suuri kunnia.

se sinulle on.

Äänestä

se sinulle on.

juttu, kun kukaan ei vastaa jussin aloituksiin.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

juttu vaan,että täällä käyttää eräs kaveri REKISTERÖITYÄ TAVARAMERKKIÄ "NIMIMERKKINÄ",joka on Suomen lakien vastaista.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

nimeäsi , vaikka se on rekisteröity tavaramerkkisi.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

ei ole rekisteröity tavaramerkki,vaan se on rekisteröity nimeenomaan minulle tälle SUOMI24:n nettisivulle.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

rekistöröineet sen nimesi.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

väärää siinä sitten on?

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

mitään väärää ,itse väitit, että rekisteröityä nimeä ei saa käyttää nimimerkkinä.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

on lailla suojattu ja siihen pitää hakea asianosaiselta lääkefirmalta käyttöoikeus.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

se lakipykälä tänne näkösälle.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

tietoa tältä kansainväliseltä lääkefirmalta,sillä en minä ole mikään velvollinen parsimaan toisten tekemiä virheitä.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

ole lukenut sitä lakipykälää, kun et tiedä sen olemassa olostakaan,vo voi taas nähtiin mitä jussi tietää.

Äänestä

• mahtava kirjoitti:

rekisteröity tälle kv.lääkefirmalle ja sen käyttö on vähän kyseenalaista.

Äänestä

Ei kouluruualla ja harrastamalla kovin pitkään elä, se on karu totuus.

Äänestä

IMAGON laskun syynä edellisen kaupunginjohtajan tekemät töppäykset kaupungin hallinnossa ja nykyinen
johtaja jatkaa samaa linjattomuuden linjaa.

Äänestä
  • se pahin rienaaja ja solvaaja, joka päivä jonkun kimpussa, jopa lasten.

Äänestä

• jussi on kirjoitti:

se pahin rienaaja ja solvaaja, joka päivä jonkun kimpussa, jopa lasten.

sinunkin pentuja solvannut?

Äänestä

sinunkin pentuja solvannut?

oletko solvannut.

Äänestä

• minä tiedän kirjoitti:

oletko solvannut.

sinä väitit sellaista.

Äänestä

sinä väitit sellaista.

noita sinun kirjoituksia sinä melkein joka päivä parjaat ihmisiä jopa nimeltä ,myös lapsia.

Äänestä

• olen lukenut kirjoitti:

noita sinun kirjoituksia sinä melkein joka päivä parjaat ihmisiä jopa nimeltä ,myös lapsia.

ole harjannut.Mitä sinä oikein sekoilet keskellä päivää?Kävitkö ALKOSSA kun jutut menöö noinkin sekavaksi?

Äänestä

ole harjannut.Mitä sinä oikein sekoilet keskellä päivää?Kävitkö ALKOSSA kun jutut menöö noinkin sekavaksi?

jussi parkaa,kun parjaa.

Äänestä

• auta kieroilu kirjoitti:

jussi parkaa,kun parjaa.

sinä olet kun jutut ovat tuollaisia.

Äänestä

sinä olet kun jutut ovat tuollaisia.

ole huomannut mitään.

Äänestä

• en minä kirjoitti:

ole huomannut mitään.

sekoilua

Äänestä

sekoilua

pääs ensin.

Äänestä

• selevitäppä se kirjoitti:

pääs ensin.

sekoilet.

Äänestä

No miksi sinä wolhvi täältä sitten muutit mikset jääny kehittämmään?

Äänestä
  • Vastaus on että lähes pääosin teksti on tuollaista mitä tänäänkin on kirjoitettu.. joten en viitsi loputtomasti hakata päätäni seinään.

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että paremmin menee kuin silloin tällöin käy katsomassa näitä 'keskusteluja' (siis lue : jonkin asian/henkilön kohdentamista hyvin negatiivisessa valossa 'huumorin varjolla'). Ja perään sanottuna.. kyllä, hipsut ei tulleet noihin sanoihin vahingossa.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

Vastaus on että lähes pääosin teksti on tuollaista mitä tänäänkin on kirjoitettu.. joten en viitsi loputtomasti hakata päätäni seinään.

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että paremmin menee kuin silloin tällöin käy katsomassa näitä 'keskusteluja' (siis lue : jonkin asian/henkilön kohdentamista hyvin negatiivisessa valossa 'huumorin varjolla'). Ja perään sanottuna.. kyllä, hipsut ei tulleet noihin sanoihin vahingossa.

Et nyt vastannut siihen mitä kysyttiin mutta ei se niin vaarallista.Sanoit kyllä käyväsi palstalla vain muiden kiusana.Ei sekään niin vaarallista oo.

Äänestä

• muistelmiasi kirjoitti:

Et nyt vastannut siihen mitä kysyttiin mutta ei se niin vaarallista.Sanoit kyllä käyväsi palstalla vain muiden kiusana.Ei sekään niin vaarallista oo.

"vaikka vain muutamien kiusaksi" näin kirjoitin. Tämä oli tarkoitettu pikkupiikiksi niille muutamille 'faneilleni', jotka tuntuvat olevan muka perillä henkisestä hyvinvoinnistani. En ole täällä nyt kovin hyökkäävästi useinkaan kirjoitellut. Tällaista sanan vääntöähän tämä on taaskin.

Ja jokaisella on vapaus kirjoittaa missä haluaa. Nyt jatkan muistelmiani.. jatkossa 'nähdään' tai sitten ei.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

"vaikka vain muutamien kiusaksi" näin kirjoitin. Tämä oli tarkoitettu pikkupiikiksi niille muutamille 'faneilleni', jotka tuntuvat olevan muka perillä henkisestä hyvinvoinnistani. En ole täällä nyt kovin hyökkäävästi useinkaan kirjoitellut. Tällaista sanan vääntöähän tämä on taaskin.

Ja jokaisella on vapaus kirjoittaa missä haluaa. Nyt jatkan muistelmiani.. jatkossa 'nähdään' tai sitten ei.

kysyjän alkuperäisen kysymyksen?

Äänestä

kysyjän alkuperäisen kysymyksen?

tuolla ylempänä LW:n tekstissä! Harjoittelisit jj. enemmän luetun ymmärtämistä!

Äänestä

• vastaus on kirjoitti:

tuolla ylempänä LW:n tekstissä! Harjoittelisit jj. enemmän luetun ymmärtämistä!

kysyi ihan selvästi että mikset asu enään Haapavedellä,niin tämä Hukkaa vastaa aivan puutaheinää.

Äänestä

kysyi ihan selvästi että mikset asu enään Haapavedellä,niin tämä Hukkaa vastaa aivan puutaheinää.

Jusu,sitä se kysymys tarkoitti.

Äänestä

ja LW vastasi selvästi, miksi hän muutti pois tältä palstalta!
    Ei huvita olla mukana tällaisessa, kunhan joskus vierailee täällä!

Äänestä

• kaveri kysyi kirjoitti:

ja LW vastasi selvästi, miksi hän muutti pois tältä palstalta!
    Ei huvita olla mukana tällaisessa, kunhan joskus vierailee täällä!

se LW kuulukin.

Äänestä

se LW kuulukin.

käytkin galleriassani kyttäämässä, että mihinkä palstoihin kirjoittelen ? No en pyydä kenenkään lupaa edelleenkään. Olen kirjoittanut myös kahvilaan, kai tiiät senkin ?

Jos tuolla edempänä kysyttiin miksi muutin Haapavedeltä pois, niin vastaus on kai lyhyesti, että pakosta. Ja ne ovat yksityisasioitani piste.
    Eiköhän täällä repostella ihan tarpeeksi muiden asioita, olisi tietenkin kiva lukea joidenkin muiden kirjoittajien paljastuksia (siis muiden kuin Jussin). Tämä palsta on nyt turhan 'Jussi vetoinen'.

P.s. Jussi kokeilepa sinäkin kirjoittaa muualle, voipi virkistää :)).

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

käytkin galleriassani kyttäämässä, että mihinkä palstoihin kirjoittelen ? No en pyydä kenenkään lupaa edelleenkään. Olen kirjoittanut myös kahvilaan, kai tiiät senkin ?

Jos tuolla edempänä kysyttiin miksi muutin Haapavedeltä pois, niin vastaus on kai lyhyesti, että pakosta. Ja ne ovat yksityisasioitani piste.
    Eiköhän täällä repostella ihan tarpeeksi muiden asioita, olisi tietenkin kiva lukea joidenkin muiden kirjoittajien paljastuksia (siis muiden kuin Jussin). Tämä palsta on nyt turhan 'Jussi vetoinen'.

P.s. Jussi kokeilepa sinäkin kirjoittaa muualle, voipi virkistää :)).

ininää ITÄMERELLÄ.

Äänestä

ininää ITÄMERELLÄ.

sinun ympäripyöreät 2 - 3:n sanan romaanit oikein tarkoittavat?

Äänestä

• nämä kirjoitti:

tuo enempää.

Äänestä

• nämä kirjoitti:

verran kuin nuo sinun pitkät kirjoitukset.

Äänestä

• ei osaa kirjoitti:

tuo enempää.

tarvitse enempää.

Äänestä

on Haapavetemme imagoa rampauttaneet pahasti.
Tottakai kaikkialla ihmetellään mielivaltaista hallintoa.

Äänestä
  • vain sinä yksi höpöttäjä.

Äänestä

• muut ihmettele kirjoitti:

vain sinä yksi höpöttäjä.

minäkin. Kaliju kummana kasikymppinen runtti.
    karva-ahtiakin, on sillä munaa ollenkaan?

Äänestä

• ihmettellee kirjoitti:

oot höpöttäjä.

Äänestä

• niin sama kirjoitti:

oot höpöttäjä.

luulottellee.
    Otapas paukut ja pierase,
    asia voes oijeta.

Äänestä

• se siellä kirjoitti:

luulottellee.
    Otapas paukut ja pierase,
    asia voes oijeta.

muutu sama oot höpöttäjä.

Äänestä

• ihmettellee kirjoitti:

80v.? Näytät oikeastaan vanhemmalta! Tämä jatkuva tänne kirjoittaminen on tehnyt sinusta kaljun!

Äänestä

• sinä Esko kirjoitti:

80v.? Näytät oikeastaan vanhemmalta! Tämä jatkuva tänne kirjoittaminen on tehnyt sinusta kaljun!

onko sulla jo nakki jäähtyny?

Äänestä

sulle muka kielteinen päätös sheriffin toimesta???? EI VOI OLLA TOTTA!!!!

Tämä aloituksesi on, jälleen kerran, asiallinen! Yhdyn täysin mielipiteisiisi!

Mutta mihin viittaat tuolla yrittäjyys jutulla? Kun ei mulla nyt ymmärrys riitä.. ;)

Äänestä
  • En minä ole saanut MINKÄÄNLAISTA päätöstä asian osalta ja suoraan sanoen en jaksa niitä odottaakaan.
    Tempaisinpa itseni lähinnä tuonne toisaalle kirjoittelemaan, enkä ole katunut päätöstäni. Siellä ei tarvinnut mitään anomuksia (rekkautumista lukuunottamatta) rustata. Siis tämän palstan seriffiksi tulevaisuudessa pyrkijälle nostan hattua ja olen tukijoukoissa mukana. Onhan täällä nytkin melkein 300 uutta viestiä.. siinä kalpenee moni palsta.

Ja se kun yrittäjyydestä puhuin. Tarkoitin vain Suomessa vallitsevaa yrittäjyyden kalleutta. joillakin on unohtunut se tosiasia, että yrittäjänkin tulisi elää jollakin ja rahaa jäädä viel yrityksen pyöritykseen. Siis ei niitä yrityksiä kovin helposti saada aikaiseksi. Viel puuttuu, että julkisesti haukutaan, sekin voi olla yrittäjälle tuhoisaa.

S

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

En minä ole saanut MINKÄÄNLAISTA päätöstä asian osalta ja suoraan sanoen en jaksa niitä odottaakaan.
    Tempaisinpa itseni lähinnä tuonne toisaalle kirjoittelemaan, enkä ole katunut päätöstäni. Siellä ei tarvinnut mitään anomuksia (rekkautumista lukuunottamatta) rustata. Siis tämän palstan seriffiksi tulevaisuudessa pyrkijälle nostan hattua ja olen tukijoukoissa mukana. Onhan täällä nytkin melkein 300 uutta viestiä.. siinä kalpenee moni palsta.

Ja se kun yrittäjyydestä puhuin. Tarkoitin vain Suomessa vallitsevaa yrittäjyyden kalleutta. joillakin on unohtunut se tosiasia, että yrittäjänkin tulisi elää jollakin ja rahaa jäädä viel yrityksen pyöritykseen. Siis ei niitä yrityksiä kovin helposti saada aikaiseksi. Viel puuttuu, että julkisesti haukutaan, sekin voi olla yrittäjälle tuhoisaa.

S

Minä oikeasti koko sydämestäni toivon, että pääsisit tänne polliisiksi!! =)) Paras mahdollinen valinta, vaalikamppanjakin on ollut jo monta kertaa! ;))

Minäkin olen jo itseni sinne Turisijan palstoille rekannut, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi kirjoitettua mitään, olen vain lueskellut.. Siinä on asiallinen palsta!!

Äänestä

• merja.lahdenpera kirjoitti:

Minä oikeasti koko sydämestäni toivon, että pääsisit tänne polliisiksi!! =)) Paras mahdollinen valinta, vaalikamppanjakin on ollut jo monta kertaa! ;))

Minäkin olen jo itseni sinne Turisijan palstoille rekannut, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi kirjoitettua mitään, olen vain lueskellut.. Siinä on asiallinen palsta!!

että pyrkimykset tulevaisuudessa jää puhtaasti nollaan. kun en kelpaa, niin en kelpaa. Mitäs noita miettimään :)).

Turisijan palstalla on rauha tosiaankin maassa ja useita eri aihe-alueita. Tervetuloa joukkoon iloiseen :)). Nyt lopetan tämän mainostamisen.

Äänestä

• Lonely_Wolf kirjoitti:

että pyrkimykset tulevaisuudessa jää puhtaasti nollaan. kun en kelpaa, niin en kelpaa. Mitäs noita miettimään :)).

Turisijan palstalla on rauha tosiaankin maassa ja useita eri aihe-alueita. Tervetuloa joukkoon iloiseen :)). Nyt lopetan tämän mainostamisen.

eikä sittinen.
    Tämän totuuden kun ymmärrät niin, sinusta voi vielä ainakin heiveröinen mies tulla.

Äänestä

• vainooja kirjoitti:

eikä sittinen.
    Tämän totuuden kun ymmärrät niin, sinusta voi vielä ainakin heiveröinen mies tulla.

vainooja. Tiiän elämästä yhtä sun toista. Katkeruusko yhä vaivaa poistetuista viesteistä ?

Äänestä

pelleilevät eivät taatusti ole paikkakuntalaisia!

Äänestä
  • että puskasta huutelijat eivät olis haapavetisiä ja
    sinut saa laskea sihen porukkaan.
    Sen minä sinulle sanon että on iso porukka haapavetisiä jotka ovat syntyneet ja kasvaneet Haapavedellä,niin ne ovat perillä Haapaveden asioista yhtä paljon minä kuin sinäkin.
    Jopa Ruotsissa asuvat serkkuni lapset tietävät Haapaveden asioista yhtä paljoin kuin minä.

Äänestä

että puskasta huutelijat eivät olis haapavetisiä ja
    sinut saa laskea sihen porukkaan.
    Sen minä sinulle sanon että on iso porukka haapavetisiä jotka ovat syntyneet ja kasvaneet Haapavedellä,niin ne ovat perillä Haapaveden asioista yhtä paljon minä kuin sinäkin.
    Jopa Ruotsissa asuvat serkkuni lapset tietävät Haapaveden asioista yhtä paljoin kuin minä.

sulla huonot tiedot haapaveesta kun ruotsalaisetkin päihittää, siltihän ne onkin sinun jutut aivan hölömöjä.

Äänestä

• tosiaankin kirjoitti:

sulla huonot tiedot haapaveesta kun ruotsalaisetkin päihittää, siltihän ne onkin sinun jutut aivan hölömöjä.

sinustakin enempi kuin itsestäni.

Äänestä

sinustakin enempi kuin itsestäni.

kaiken, on sinun jutut säälittäviä.

Äänestä

• selittääkin kirjoitti:

kaiken, on sinun jutut säälittäviä.

lapsi parka,kun olet niin pelkuri ja arka.

Äänestä

lapsi parka,kun olet niin pelkuri ja arka.

säälittävää.

Äänestä

• nyt vasta kirjoitti:

säälittävää.

Artoa minkä teki.

Äänestä

Artoa minkä teki.

tosiaan pahenemaan päin, säälittävää.

Äänestä

• teksti on kirjoitti:

tosiaan pahenemaan päin, säälittävää.

suoriksi.

Äänestä

suoriksi.

tuli, säälittävää.

Äänestä

• sulle nyt kirjoitti:

tuli, säälittävää.

oikeni kiharat

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Lonely_Wolf kirjoitti:

Olen kyllä nyt lopullisesti ymmälläni, pikkuisen vihainen ja ymmärtämätön, kun synnyinkuntani nimikin laitetaan halvalla. Kylläpä te muutamat kirjoittajat jaksattte rienata asialla kuin asialla.

Minä muistelen Haapavettä aina suurella lämmöllä. Se on tarjonnut koulutuksen lisäksi suhteellisen hyvät puitteet harrastaa. Hyvien koulupaikkojen lisäksi pikkukaupunki tarjoaa aika monipuoliset palvelut.

Onko nykyajan immeinen selllainen, että kaikki tulee kuin Manulle illallinen. Te myös morkkaatte yrittäjiä asiasta kuin asiasta. "Kun ei saada mitään jne..". Minä sentään ymmärrän miten paljon pienenkin yrityksen perustaminen vaatii. Tiesittekö edes sitä paljonko yrittäjä maksaa eläkettään vuodessa ? Minä tiedän ja se on aika paljon se, kun vertaa työntekijän muutamaan prosenttiin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu