Ihastuin vaakamieheen

-skorppari-

Voisiko joku hieman valistaa miten etenisin tilanteessani. Ihastuin ensisilmäyksellä erääseen vaakamieheen. Tämä mies on jotenkin erakkomainen. Viihtyy yksin kotonaan, eikä tietääkseni ole seurustellut. Ikääkin on yli 40.

Olemme vuoden katselleet toisiamme. Musta tuntuu että hän hankkiutui jotenkin samoihin paikkoihin jossa kävin, kuten kauppaan jne. Alettiin moikata ja lopulta jutella. Tätä tapahtuu vaan niin harvoin, että olen tulla hulluksi! Mulle tuli tunne, että kun hän oli minuun tutustunut, häntä ei enää niin kovin kiinnostanutkaan?!

Odotan joka päivä näkeväni hänet, enkä kuitenkaan uskalla olla oma itseni ja tehdä aloitetta millään tavalla. Ja skorppari kun olen, niin tapanani on ollut yleensä olla hyvinkin hyökkäävä mitä miehiin tulee =)
Miten vaaka suhtautuu skorpionin suoraan puheeseen tai tapoihin? Tekisi mieleni niin hypätä suoraan tuon miehen kaulaan joka kerran kun olen niin lähellä. Kertoa kuinka hän tekee minut hulluksi ja kuinka ikävöin kun en pääse juttelemaan hänelle.
Miten pääsisin tekemään vaikutuksen tuohon mieheen? Asutaan aika lähekkäin, eli melkein naaapurin mies on kyseessä.

67

5526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neits m

      Vaaka on sejoka viettelee, mutta sinä voit autttaa siinä. Voit vaikka kompastua sen jalkojen juureen ja sitten se konna auttaa sinut ylös ja sitten loppu onkin suurta rakkautta. hapy end

      • -skorppari-

        En viitsisi sen auton eteen heittäytyä ja näemme tosi harvoin kasvotusten.


      • hekottelee

        tosi hyvä vinkki. mutta joo se auton eteen hyppääminen kantsii jättää väliin


      • neits m
        -skorppari- kirjoitti:

        En viitsisi sen auton eteen heittäytyä ja näemme tosi harvoin kasvotusten.

        Onko se auto valkonen ja avomallia ja sillä konnalla vielä tikari kädessä? Valkoista ratsua ei kannata jäädä odottamaan, mutta kyllä miehen on saatava pelastaa sinut.mottona voisi olla "Vie sinä, minä vikisen, oo vievinäs väkisin". No voi kun osais auttaa :). Ole vaan varovaisen rohkea, mies tykkää siitä...


      • -skorpparit
        neits m kirjoitti:

        Onko se auto valkonen ja avomallia ja sillä konnalla vielä tikari kädessä? Valkoista ratsua ei kannata jäädä odottamaan, mutta kyllä miehen on saatava pelastaa sinut.mottona voisi olla "Vie sinä, minä vikisen, oo vievinäs väkisin". No voi kun osais auttaa :). Ole vaan varovaisen rohkea, mies tykkää siitä...

        uskallan olla?


      • neits m
        -skorpparit kirjoitti:

        uskallan olla?

        neitsyenä itse olen hyvin varovainen, mutta kyllä nyt on seuraavan siirron paikka. Rohkeutta tarviit täsmälleen niin paljon, että hän huomaa sen.Vaakamies on kuitenkin melko hillitty, noin yleensä ja vielä jos sattuu olemaan niinku vähemmän kokemusta vastakk. sukup. niin puuutuu rohkeutta. .Mitä muuten menetät jos itse otat yhteyttä. Ei kai se tänä päivänä enää ole mikää tabu.


    • Lehmä

      mutta varmasti kohti päämäärää. sillä ukolla on mietintäkausi menneillään ja ehkä se voi olla vähän säikähtänyt kun huomaa tunteita olevan myös sinne päin...

      • -skorpparit

        Kuina kauan tällainen mietintävaihe vaa'alla kestää? Taisi mies kesän alussa hoksata että oon kiinnostunut...


      • miekin
        -skorpparit kirjoitti:

        Kuina kauan tällainen mietintävaihe vaa'alla kestää? Taisi mies kesän alussa hoksata että oon kiinnostunut...

        Toivottavasti et joudu odottamaan yhtä kauan kuin minä.... Minäkin olen katsellut jo yli kaksi vuotta, enkä pääse irti, enkä lähemmäs, vaikka kiinnostusta kuiteskin hänelläkin on. :)


      • Lehmä
        -skorpparit kirjoitti:

        Kuina kauan tällainen mietintävaihe vaa'alla kestää? Taisi mies kesän alussa hoksata että oon kiinnostunut...

        noin kauan. minä jo menisin pyytämään korjaamaan oven saranaa ja pyytämään kahville...kyllä se siitä jos on tullakseen.


      • mennyt kauan
        Lehmä kirjoitti:

        noin kauan. minä jo menisin pyytämään korjaamaan oven saranaa ja pyytämään kahville...kyllä se siitä jos on tullakseen.

        No, tosiasiassa ollaan oltu kummatkin varattuja. Nyt minä olen vapaa ja hän...varattu kai...en paljon ole uskaltanut lähestyä, kun en tiedä. Ja kai hän voisi tehdä jotain, jos olisi vapautunut, paitsi, että luultavasti ei vielä tiedä, että olen vapaa...monimutkaista selittää...


      • -skorppari
        Lehmä kirjoitti:

        noin kauan. minä jo menisin pyytämään korjaamaan oven saranaa ja pyytämään kahville...kyllä se siitä jos on tullakseen.

        Olen nimittäin itse laitellut tässä omakotitalon remonttia, joten voisi alkaa epäillä syitäni...


      • Veenus
        -skorppari kirjoitti:

        Olen nimittäin itse laitellut tässä omakotitalon remonttia, joten voisi alkaa epäillä syitäni...

        menet nyt kysymään jotain työkalua siltä ja sassiin! Sulla on nyt tuhat ja yksi mahdollisuutta enemmän lähestyä sitä... Kerro sitten miten kävi.


    • vaa

      Älä ota vaakaa. Ei pidä siitä. Skorpionina pistät, eikä vaaka pidä siitä. Tulee todella vaikeaa, eikä elämä palaa koskaan enää ennalleen.

      • Veenus

        Kuten on aiemminkin luettu ja todettu, ihminen on niin paljon muutakin kuin pelkkä horoskooppimerkki. Usvaa putkeen vaan...!


      • vaa
        Veenus kirjoitti:

        Kuten on aiemminkin luettu ja todettu, ihminen on niin paljon muutakin kuin pelkkä horoskooppimerkki. Usvaa putkeen vaan...!

        En minäkään usko näihin horoskooppeihin, mutta kokemuksesta sanon, ettei meillä onnistunut, ja niitä haavoja nuolen vieläkin, kolmen vuoden jälkeen. Haavat on pahoja, kun on eletty kolmekymmentä vuotta ja on neljä lasta. Kannattaa kuitenkin aina miettiä ja ottaa riskejä.


      • Veenus
        vaa kirjoitti:

        En minäkään usko näihin horoskooppeihin, mutta kokemuksesta sanon, ettei meillä onnistunut, ja niitä haavoja nuolen vieläkin, kolmen vuoden jälkeen. Haavat on pahoja, kun on eletty kolmekymmentä vuotta ja on neljä lasta. Kannattaa kuitenkin aina miettiä ja ottaa riskejä.

        ja siinä ajassa jo tuntee toisen verisuonen sykkeetkin. Toipuminen vie varmasti aikansa, olipa horoskooppimerkki mikä hyvänsä.


      • -skorppari

        joten onko sillä iso merkitys onko vastapuoli vaaka? Tässä tuo vaakamiehen käytös lähinnä ihmetyttää, vetäytyy kun on hieman tutustunut, mutta kuitenkin huomaan, että kiinnostusta olisi.


      • -skorppari
        Veenus kirjoitti:

        Kuten on aiemminkin luettu ja todettu, ihminen on niin paljon muutakin kuin pelkkä horoskooppimerkki. Usvaa putkeen vaan...!

        Mutta tässä nyt pohdin sitä, miten nämä kaksi merkkiä sopisivat edes yhteen? En elä horoskooppien mukaan, mutta uskon että ihminen on pitkälti tuon merkkinsä kaltainen. Olen aina ihmetellyt erään naistuttavani ajatusmaailmaa ja sekin alkaa vähitellen selkiintyä, hän on nimittäin myös vaaka.


      • se on vaan
        -skorppari kirjoitti:

        joten onko sillä iso merkitys onko vastapuoli vaaka? Tässä tuo vaakamiehen käytös lähinnä ihmetyttää, vetäytyy kun on hieman tutustunut, mutta kuitenkin huomaan, että kiinnostusta olisi.

        tosi ujo?.. tee vaan rohkeasti jonkinmoinen aloite, siinä tän vaakatytön neuvo :)


      • -skorppari
        se on vaan kirjoitti:

        tosi ujo?.. tee vaan rohkeasti jonkinmoinen aloite, siinä tän vaakatytön neuvo :)

        Oliskohan ujoutta??? En ole koskaan ennen noin haasteellisen miehen kanssa seurustellut kuin miltä tämä vaikuttaa. Kummallinen on vaa'an ajatusmaailma jos tuon miehen ottaa esimerkiksi. Yhtenä päivänä kuin aurinko ja toisena päivänä ei edes päin katso. Millä tuollaisen kanssa pääsee edes keskustelemaan kun ei tiedä millä tuulella se on?


      • tuulensa.
        -skorppari kirjoitti:

        Oliskohan ujoutta??? En ole koskaan ennen noin haasteellisen miehen kanssa seurustellut kuin miltä tämä vaikuttaa. Kummallinen on vaa'an ajatusmaailma jos tuon miehen ottaa esimerkiksi. Yhtenä päivänä kuin aurinko ja toisena päivänä ei edes päin katso. Millä tuollaisen kanssa pääsee edes keskustelemaan kun ei tiedä millä tuulella se on?

        Asia menee niin yksinkertaisesti, että aurinkoisina päivinä keskustellaan ja vähemmän aurinkoisina ei. :)
        Vaa´asta kyllä näkee, mikä päivä on meneillään. Ainakin kaikki minun tuntemani näyttävät rehelliseti :)) kulloisenkin...


      • -skorppari
        tuulensa. kirjoitti:

        Asia menee niin yksinkertaisesti, että aurinkoisina päivinä keskustellaan ja vähemmän aurinkoisina ei. :)
        Vaa´asta kyllä näkee, mikä päivä on meneillään. Ainakin kaikki minun tuntemani näyttävät rehelliseti :)) kulloisenkin...

        eli tämä mies ei välttämättä ole vihainen/kiuluttele minulle vaikka ei moikkaa tai katso päin? Olen saanut erään tutun kautta tietooni, että tämä mies olisi ollut "masentunut" kesän aikana. Kuuluuko tämä tällainenkin vaa'an luonteeseen?


      • vaan on.
        -skorppari kirjoitti:

        eli tämä mies ei välttämättä ole vihainen/kiuluttele minulle vaikka ei moikkaa tai katso päin? Olen saanut erään tutun kautta tietooni, että tämä mies olisi ollut "masentunut" kesän aikana. Kuuluuko tämä tällainenkin vaa'an luonteeseen?

        ei tosiaan tarvitse olla osaa ei arpaa päin katsomatta jättämiseen. Usko pois.

        Masennuskysymykseen vastaamiseksi tarvittaisiin psykiatrien tai psykologien tilastoja, mutta tietysti vaaka voi masentua siinä, missä muutkin.
        Sen voin kuitenkin sanoa, että tunnen ja olen tuntenut muutamia maanis-depressiivisiä henkilöitä, eikä yksikään heistä ole vaaka.

        Koska tässä tuli sairastamisasiat puheeksi, niin paljastanpa sinulle :)(vastaisuuden varalle).

        Jos tuntemani vaa´at sairastuvat vaikka aivan tavalliseen nuhakuumeeseen, siihen pitää paneutua kaikella vakavuudella. Hyvä konsti on muistella silloin "karhunpentusairastaahäntähellikäämme"-laulun sanoja ja toimia niitten ohjeen mukaan.

        Saattaa tuntua naurettavalta, mutta näin se...


      • Veenus
        -skorppari kirjoitti:

        Mutta tässä nyt pohdin sitä, miten nämä kaksi merkkiä sopisivat edes yhteen? En elä horoskooppien mukaan, mutta uskon että ihminen on pitkälti tuon merkkinsä kaltainen. Olen aina ihmetellyt erään naistuttavani ajatusmaailmaa ja sekin alkaa vähitellen selkiintyä, hän on nimittäin myös vaaka.

        olen seurustellut skorpioni-miehen kanssa ja vaikka hän järkyttikin minua jossain määrin, voin sanoa, että hän oli yksi parhaimpia tuttavuuksia. skorpioni lähestyi hyvin arkisessa asiassa ja oli varsin sovinnainen, toisaalta hän oli kyllä ihan oikeasti vähän hyökkäävä (valtavasti puhelinsoittoja), joka sai minut hiukan varuilleen, joten älä hyökkää vaa an kimppuun..

        en sanoisi niinkään etteivät nämä merkit sovi mitenkään yhteen, olisiko niin, että he täydentävät toisiaan...


      • -skorppari
        vaan on. kirjoitti:

        ei tosiaan tarvitse olla osaa ei arpaa päin katsomatta jättämiseen. Usko pois.

        Masennuskysymykseen vastaamiseksi tarvittaisiin psykiatrien tai psykologien tilastoja, mutta tietysti vaaka voi masentua siinä, missä muutkin.
        Sen voin kuitenkin sanoa, että tunnen ja olen tuntenut muutamia maanis-depressiivisiä henkilöitä, eikä yksikään heistä ole vaaka.

        Koska tässä tuli sairastamisasiat puheeksi, niin paljastanpa sinulle :)(vastaisuuden varalle).

        Jos tuntemani vaa´at sairastuvat vaikka aivan tavalliseen nuhakuumeeseen, siihen pitää paneutua kaikella vakavuudella. Hyvä konsti on muistella silloin "karhunpentusairastaahäntähellikäämme"-laulun sanoja ja toimia niitten ohjeen mukaan.

        Saattaa tuntua naurettavalta, mutta näin se...

        mutta sanotaan, että ollut alamaissa. Hänellä on kuulemma sellaisia aikoja välillä. Olen huomannutkin, että välillä on aikoja jolloin mies ei kotoaan liikahda.
        Olen ollut koko kesän niin allapäin kun tämä "iskemiseni" ei ole toiminut ollenkaan suunnitelmieni mukaan. Olen luullut hänen välttelevän, kuulleen juoruja minusta tms. kun häntä ei ole näkynyt.
        Vai olenkohan ollut kuitenkin liian asiallinen?


    • kuten mulla

      samassa "vaiheessa" ollaan ja merkitkin täsmäävät juuri oikein päin.
      Huh, selvää ei meinaa saada, ei sitten millään.
      Ensin lähestyi suht kovastikin ja yht´äkkiä harveni, tiettyhän juttu voi olla niin, että vaakani on löytänyt jonkun toisen?
      Kerrothan -skorppari- lisää juttunne edetessä?
      Odotan mielenkiinnolla.
      t. -toinen skorppa-

      • -skorppari

        On meinaan nihkeetä tämä aloitus. Ei tosiaan saa selkoa missä mennään.
        Kuten kerroin ollaan asuttu lähekkäin vuosia. En tietänyt tuosta miehestä mitään ja yhtäkkiä hän oli joka paikassa. Tutustuttiin ja nyt junnataan samassa kuin talvellakin. Skorpparina olen tottunut tietämään elämäni käänteet jotenkin etukäteen ja suunnitellut kaiken, mutta tämä on jo jotain aivan käsittämätöntä! Näin muuten äskenkin tuon miehen, eikä edes kättään nostanut...mokomakin. Silti olen ihan hassuna....


      • Vaakamieheltä
        -skorppari kirjoitti:

        On meinaan nihkeetä tämä aloitus. Ei tosiaan saa selkoa missä mennään.
        Kuten kerroin ollaan asuttu lähekkäin vuosia. En tietänyt tuosta miehestä mitään ja yhtäkkiä hän oli joka paikassa. Tutustuttiin ja nyt junnataan samassa kuin talvellakin. Skorpparina olen tottunut tietämään elämäni käänteet jotenkin etukäteen ja suunnitellut kaiken, mutta tämä on jo jotain aivan käsittämätöntä! Näin muuten äskenkin tuon miehen, eikä edes kättään nostanut...mokomakin. Silti olen ihan hassuna....

        ..ole ilmeisesti koskaan seurustellut. Vaikea tapaus, aivan samalla tavalla, kuin nainen, jolla ei ole yhtään suhdetta alle kolmekymppisenä. Kynnys lähestyä toista sukupuolta on metrejä korkea!

        Mutta noin yleisesti miten saat vaakamiehen kiinnostumaan sinusta.. siis jos hänellä on yleensäkään minkäänlaista vetoa puoleesi. Jos oletetaan, että olis...

        Mies on varmasti ujo, kuin mikä.. siis sinun on mentävä viereen, mutta ei liian lähelle, eikä kauaksi aikaa!!!!!! Kun menet vain ja moikkaat, kysyt miten on mennyt.. olet kiinnostunut hänestä ja hänen asioistaan.. selittää kyllä. Mutta älä jää jauhamaan kovin pitkäksi aikaa.. siinä kohtaa alkaakin taitollaji : )) Jos pystyt herättämään muutamilla kerroilla mielenkiinnon, mutta pysyt sopivan matkan päässä, niin saat hänet "iskemään" sinut. Se on hyvin tärkeää, vaaka haluaa tulla vietellyksi, mutta ei viedyksi. Hänen pitää saada kypsyä vähitellen haluamaan sinua. Sen jälkeen hän kyllä näyttää sen ja alkaa liehitellä. Ole avoimen kiinnostunut, mutta alä ole liian helppo!

        Ro


      • -skorppari
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..ole ilmeisesti koskaan seurustellut. Vaikea tapaus, aivan samalla tavalla, kuin nainen, jolla ei ole yhtään suhdetta alle kolmekymppisenä. Kynnys lähestyä toista sukupuolta on metrejä korkea!

        Mutta noin yleisesti miten saat vaakamiehen kiinnostumaan sinusta.. siis jos hänellä on yleensäkään minkäänlaista vetoa puoleesi. Jos oletetaan, että olis...

        Mies on varmasti ujo, kuin mikä.. siis sinun on mentävä viereen, mutta ei liian lähelle, eikä kauaksi aikaa!!!!!! Kun menet vain ja moikkaat, kysyt miten on mennyt.. olet kiinnostunut hänestä ja hänen asioistaan.. selittää kyllä. Mutta älä jää jauhamaan kovin pitkäksi aikaa.. siinä kohtaa alkaakin taitollaji : )) Jos pystyt herättämään muutamilla kerroilla mielenkiinnon, mutta pysyt sopivan matkan päässä, niin saat hänet "iskemään" sinut. Se on hyvin tärkeää, vaaka haluaa tulla vietellyksi, mutta ei viedyksi. Hänen pitää saada kypsyä vähitellen haluamaan sinua. Sen jälkeen hän kyllä näyttää sen ja alkaa liehitellä. Ole avoimen kiinnostunut, mutta alä ole liian helppo!

        Ro

        Joku vetovoima ilmeisesti oli kun hän kerran kiinnostui..hmmm...ihmettelen vaan miksi sitten vetäytyä tai miksi yleensäkään ottaa kontaktia? Niin paljon emme ole ehtineen jutella, että hän voisi edes sanoa tuntevansa minua millään tavalla. Eli en usko sen takia vetäytyneen että olisin ollut jonkinlainen pettymys.
        Sen olen huomannut, ettei puhu aiheesta josta ei ole kiinnostunut.
        Tuota kans olen miettinyt, että miten aloittais jutteleen. Olen sellainen pälä pälä-tyyppi että tekstiä tulee kun vauhtiin pääsen =)

        Olis nyt kiva tietää miten vaakamiehet iskevät naisen? Huom. Ei ravintolassa!


      • Vaakamieheltä
        -skorppari kirjoitti:

        Joku vetovoima ilmeisesti oli kun hän kerran kiinnostui..hmmm...ihmettelen vaan miksi sitten vetäytyä tai miksi yleensäkään ottaa kontaktia? Niin paljon emme ole ehtineen jutella, että hän voisi edes sanoa tuntevansa minua millään tavalla. Eli en usko sen takia vetäytyneen että olisin ollut jonkinlainen pettymys.
        Sen olen huomannut, ettei puhu aiheesta josta ei ole kiinnostunut.
        Tuota kans olen miettinyt, että miten aloittais jutteleen. Olen sellainen pälä pälä-tyyppi että tekstiä tulee kun vauhtiin pääsen =)

        Olis nyt kiva tietää miten vaakamiehet iskevät naisen? Huom. Ei ravintolassa!

        ..ollu helppo selittää... joten kerron sen siltikin ensin, koska se tavallaan käy myöskin ravintolan ulkopuolelle.

        Kun istuksii baaritiskillä yksin.. en käy periaatteessa juuri koskaan kenenkään mieskaverin kanssa.. en siis ole kalja, enkä varsinkaan kenenkään urheiluhullun ystävän kanssa.. siis siksi yksin. Istuu vaan itekseen.. on elämäänsä tyytyväisen näköinen siis iloinen.. ei yritäkään iskeä ketään.. katselee joskus ohimennen kiinnostavan näköisen silmiä, mutta muuten on kuin naiset ei kiinnostaiskaan. Ei mene kauan, kun on ensin yksi hakemassa tanssimaan.. kohta toinen.. kolmas.. viimein lähden kesken illan pois, kun on liian hiki ; )Harvemmin huolin ketään mukaan, siksi en ole pitkiin aikoihin käynytkään.

        Mutta muuten sanoisin, etten silleen ajattele ainakaan iskeväni ketään. Jos jostaki syystä joutuu olemaan tekemisissä jonkun naisen kanssa useampana päivänä.. viikkoina tai pidempäänkin, niin tutustuessaan paremmin kiinnostuskin lisääntyy. Yleensä molemmilla, sillä päästyään vaakamiehen sisimpään nainen kuin nainen rakastuu. Jos päästät ja pääset lähelle, niin ei meistä voi olla tykkäämättä.

        Voi olla, että osaan sanailla kauniisti ja tehdä nättejä runojakin.. ja laittaa kivoja lahjojakin, joskus jopa ostelen kukkasia, mutta silti.... nuo kaikki ovat vain pintaraapaisu minusta.. ne eivät ole vielä mitään hellyyteni, sylini ja kosketukseni rinnalla. Ne ovat vahvinta minussa, sillä läheltä aistin pienimmänkin mielenmuutoksen naisen sisältä. Jos rakastan, niin mikään siellä sisällä ei jää huomiotta!

        Joskus vielä leikkiessäni naisten tunteilla, siitä oli oiva apu saada kenet tahansa lähelle uskaltautuneen rakastumaan palavasti. Nyt haluan ensin olla varma omista tunteistani, ennen kuin turhaan revin kenenkään sydäntä. Monesti viime vuosina lähin "ystäväni" on ollutkin huono omatunto.


      • -skorppari
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..ollu helppo selittää... joten kerron sen siltikin ensin, koska se tavallaan käy myöskin ravintolan ulkopuolelle.

        Kun istuksii baaritiskillä yksin.. en käy periaatteessa juuri koskaan kenenkään mieskaverin kanssa.. en siis ole kalja, enkä varsinkaan kenenkään urheiluhullun ystävän kanssa.. siis siksi yksin. Istuu vaan itekseen.. on elämäänsä tyytyväisen näköinen siis iloinen.. ei yritäkään iskeä ketään.. katselee joskus ohimennen kiinnostavan näköisen silmiä, mutta muuten on kuin naiset ei kiinnostaiskaan. Ei mene kauan, kun on ensin yksi hakemassa tanssimaan.. kohta toinen.. kolmas.. viimein lähden kesken illan pois, kun on liian hiki ; )Harvemmin huolin ketään mukaan, siksi en ole pitkiin aikoihin käynytkään.

        Mutta muuten sanoisin, etten silleen ajattele ainakaan iskeväni ketään. Jos jostaki syystä joutuu olemaan tekemisissä jonkun naisen kanssa useampana päivänä.. viikkoina tai pidempäänkin, niin tutustuessaan paremmin kiinnostuskin lisääntyy. Yleensä molemmilla, sillä päästyään vaakamiehen sisimpään nainen kuin nainen rakastuu. Jos päästät ja pääset lähelle, niin ei meistä voi olla tykkäämättä.

        Voi olla, että osaan sanailla kauniisti ja tehdä nättejä runojakin.. ja laittaa kivoja lahjojakin, joskus jopa ostelen kukkasia, mutta silti.... nuo kaikki ovat vain pintaraapaisu minusta.. ne eivät ole vielä mitään hellyyteni, sylini ja kosketukseni rinnalla. Ne ovat vahvinta minussa, sillä läheltä aistin pienimmänkin mielenmuutoksen naisen sisältä. Jos rakastan, niin mikään siellä sisällä ei jää huomiotta!

        Joskus vielä leikkiessäni naisten tunteilla, siitä oli oiva apu saada kenet tahansa lähelle uskaltautuneen rakastumaan palavasti. Nyt haluan ensin olla varma omista tunteistani, ennen kuin turhaan revin kenenkään sydäntä. Monesti viime vuosina lähin "ystäväni" on ollutkin huono omatunto.

        täällä keskellä ei mitään. Maaseutua nääs.
        Ihmettelen jo itse itseäni. En normaalisti edes jaksaisi näin kauan kyttäillä ja katsella, mutta jotain tuossa miehessä on...


      • mars mars
        -skorppari kirjoitti:

        täällä keskellä ei mitään. Maaseutua nääs.
        Ihmettelen jo itse itseäni. En normaalisti edes jaksaisi näin kauan kyttäillä ja katsella, mutta jotain tuossa miehessä on...

        No mutta kun sulla on vielä kotikenttäetu.
        Mutta annapa tietoa itsestäsi. Missä sulla on kuu, venus ja mars? Jotenkin täytyy kyllä löytyä ratkaisu tähän mieliä raastavaan pulmaan. Mars, mars!


      • -skorppari
        mars mars kirjoitti:

        No mutta kun sulla on vielä kotikenttäetu.
        Mutta annapa tietoa itsestäsi. Missä sulla on kuu, venus ja mars? Jotenkin täytyy kyllä löytyä ratkaisu tähän mieliä raastavaan pulmaan. Mars, mars!

        Jos tästä jotain apua on: Kuu Kaksosissa, Venus Vaa'assa ja Mars Kauriissa.


      • mars mars
        -skorppari kirjoitti:

        Jos tästä jotain apua on: Kuu Kaksosissa, Venus Vaa'assa ja Mars Kauriissa.

        No ainakin syy uohon vaakamieltymykseen selvisi. Sehän on venus vaa´assa. Mutta näyttäisi mars olevan sulla jarruna kauriissa. Jos pääset tämän yli, niin sitten taas sinua ei pidättele mikään. Annat kaikkesi suhteelle ja olet määrätietoinen tässä suhteessa. Mutta sitä ennen on voitettava tuo marsin vaikutus. En tiedä tämän perusteella, miten mars aspektoituu auringon kanssa, mutta se on tilanteessasi se heikoin (?) lenkki. Kun tutkittiin Mannerheimristin ritareiden merkkejä, niin havaittiin juuri mars(sodan jumala) kauriissa vähiten edustettuna. Lisäksi jarruna on skorpionin sekstiili marsiin. Se vaan lisää sinussa skorpionin sulkeutuneisuutta. Kuviot tiedät, mutta et miten toimit. Lähde liikkeelle! Mars mars!


      • -skorppari
        mars mars kirjoitti:

        No ainakin syy uohon vaakamieltymykseen selvisi. Sehän on venus vaa´assa. Mutta näyttäisi mars olevan sulla jarruna kauriissa. Jos pääset tämän yli, niin sitten taas sinua ei pidättele mikään. Annat kaikkesi suhteelle ja olet määrätietoinen tässä suhteessa. Mutta sitä ennen on voitettava tuo marsin vaikutus. En tiedä tämän perusteella, miten mars aspektoituu auringon kanssa, mutta se on tilanteessasi se heikoin (?) lenkki. Kun tutkittiin Mannerheimristin ritareiden merkkejä, niin havaittiin juuri mars(sodan jumala) kauriissa vähiten edustettuna. Lisäksi jarruna on skorpionin sekstiili marsiin. Se vaan lisää sinussa skorpionin sulkeutuneisuutta. Kuviot tiedät, mutta et miten toimit. Lähde liikkeelle! Mars mars!

        Olen muuten ihan kuin skorpionit ovat, mutta sulkeutunut en ole. En sillä tavalla, etten näyttäisi tunteitani ja puhuisi niistä.
        Lähtisin oitis liikkeelle ja tekisin iskuyritykseni kuten aina ennenkin olen tehnyt, mutta tämä vaa'an takapakki/perääntyminen huolestuttaa. Mistä alkaa kun toinen "piilottelee" En oikein kehtaisi soittaakaan.


      • kauris^N
        mars mars kirjoitti:

        No ainakin syy uohon vaakamieltymykseen selvisi. Sehän on venus vaa´assa. Mutta näyttäisi mars olevan sulla jarruna kauriissa. Jos pääset tämän yli, niin sitten taas sinua ei pidättele mikään. Annat kaikkesi suhteelle ja olet määrätietoinen tässä suhteessa. Mutta sitä ennen on voitettava tuo marsin vaikutus. En tiedä tämän perusteella, miten mars aspektoituu auringon kanssa, mutta se on tilanteessasi se heikoin (?) lenkki. Kun tutkittiin Mannerheimristin ritareiden merkkejä, niin havaittiin juuri mars(sodan jumala) kauriissa vähiten edustettuna. Lisäksi jarruna on skorpionin sekstiili marsiin. Se vaan lisää sinussa skorpionin sulkeutuneisuutta. Kuviot tiedät, mutta et miten toimit. Lähde liikkeelle! Mars mars!

        Mannerheimristin ritareiden merkkejä, niin havaittiin juuri mars(sodan jumala) kauriissa vähiten edustettuna."
        Tämä on mielenkiintoista.

        Tulkitsen tuon tietysti siten, että Kauriit ovat vähiten sotaista seurakuntaa ;).

        Oikeasti: Missä tehty tutkimus olisi luettavissa?
        Jos syntymäkellonajoilla on merkitystä, mistä ne on saatu selville. En usko, että esim. sukuni jo edesmenneen, peräkamarissa ilman kätilön apua syntyneen ritarin tarkka syntymähetki olisi jossain kirjattuna.


      • -skorppari
        mars mars kirjoitti:

        No ainakin syy uohon vaakamieltymykseen selvisi. Sehän on venus vaa´assa. Mutta näyttäisi mars olevan sulla jarruna kauriissa. Jos pääset tämän yli, niin sitten taas sinua ei pidättele mikään. Annat kaikkesi suhteelle ja olet määrätietoinen tässä suhteessa. Mutta sitä ennen on voitettava tuo marsin vaikutus. En tiedä tämän perusteella, miten mars aspektoituu auringon kanssa, mutta se on tilanteessasi se heikoin (?) lenkki. Kun tutkittiin Mannerheimristin ritareiden merkkejä, niin havaittiin juuri mars(sodan jumala) kauriissa vähiten edustettuna. Lisäksi jarruna on skorpionin sekstiili marsiin. Se vaan lisää sinussa skorpionin sulkeutuneisuutta. Kuviot tiedät, mutta et miten toimit. Lähde liikkeelle! Mars mars!

        "näyttäisi mars olevan sulla jarruna kauriissa"
        Voisitko hieman valaista tuota, mitä tarkoittaa?


      • mars mars
        kauris^N kirjoitti:

        Mannerheimristin ritareiden merkkejä, niin havaittiin juuri mars(sodan jumala) kauriissa vähiten edustettuna."
        Tämä on mielenkiintoista.

        Tulkitsen tuon tietysti siten, että Kauriit ovat vähiten sotaista seurakuntaa ;).

        Oikeasti: Missä tehty tutkimus olisi luettavissa?
        Jos syntymäkellonajoilla on merkitystä, mistä ne on saatu selville. En usko, että esim. sukuni jo edesmenneen, peräkamarissa ilman kätilön apua syntyneen ritarin tarkka syntymähetki olisi jossain kirjattuna.

        Sopivalla haulla tietoa löytyy netistä, sieltä minäkin sen olen löytänyt ja on mullakin sukulaisuus ritariin. Suvussamme ei pyydetä vaan käsketään. Kyllähän kaikkien ritareiden ja sotilaiden syntymäpäivä on selvillä. Sen voit todeta sankarihautausmaalla. Kellon aikaa ei tarvita kuin nousevan merkin, huoneiden ja rajatapauksessa kuun määrittämiseen.
        Mars kauriissa, joka muutenkin on hyvin pragmaattinen merkki, on harkitseva. Ei toimi hetken mielijohteesta, vaan haluaa edetä järjestelmällisesti ja olla varma siitä mitä on tekemässä. Sopivan parin löytämisessä tarvitaan kyllä taitoa iskeä tarvittaessa ja sittenhän se vasta sota alkaa. Kauriin kunnianhimoon ei tarvita sotaisuutta.


      • edellisestä
        -skorppari kirjoitti:

        "näyttäisi mars olevan sulla jarruna kauriissa"
        Voisitko hieman valaista tuota, mitä tarkoittaa?

        ....Mars kauriissa, joka muutenkin on hyvin pragmaattinen merkki, on harkitseva. Ei toimi hetken mielijohteesta, vaan haluaa edetä järjestelmällisesti ja olla varma siitä mitä on tekemässä.
        Sopivan parin löytämisessä tarvitaan kyllä taitoa iskeä tarvittaessa ja sittenhän se vasta sota alkaa.


      • kauris^N
        mars mars kirjoitti:

        Sopivalla haulla tietoa löytyy netistä, sieltä minäkin sen olen löytänyt ja on mullakin sukulaisuus ritariin. Suvussamme ei pyydetä vaan käsketään. Kyllähän kaikkien ritareiden ja sotilaiden syntymäpäivä on selvillä. Sen voit todeta sankarihautausmaalla. Kellon aikaa ei tarvita kuin nousevan merkin, huoneiden ja rajatapauksessa kuun määrittämiseen.
        Mars kauriissa, joka muutenkin on hyvin pragmaattinen merkki, on harkitseva. Ei toimi hetken mielijohteesta, vaan haluaa edetä järjestelmällisesti ja olla varma siitä mitä on tekemässä. Sopivan parin löytämisessä tarvitaan kyllä taitoa iskeä tarvittaessa ja sittenhän se vasta sota alkaa. Kauriin kunnianhimoon ei tarvita sotaisuutta.

        selkeästä vastauksesta kysymyksiini.
        Minulla on krooninen vaiva eli olen jatkuvasti kellon kanssa eri mieltä siitä, miten vilhakkaasti sen olisi sopivaa edetä. Siksi en ole ehtinyt perehtyä näihin astrologia- ja horoskooppijuttuihin siinä määrin, kuin haluaisin.
        Niissä on jotain samaa kiehtovuutta kuin sukututkimuksessa, johon jää helposti koukkuun ja jossa kysymykset herättävät jatkuvasti uusia kysymyksiä.


      • mars mars
        kauris^N kirjoitti:

        selkeästä vastauksesta kysymyksiini.
        Minulla on krooninen vaiva eli olen jatkuvasti kellon kanssa eri mieltä siitä, miten vilhakkaasti sen olisi sopivaa edetä. Siksi en ole ehtinyt perehtyä näihin astrologia- ja horoskooppijuttuihin siinä määrin, kuin haluaisin.
        Niissä on jotain samaa kiehtovuutta kuin sukututkimuksessa, johon jää helposti koukkuun ja jossa kysymykset herättävät jatkuvasti uusia kysymyksiä.

        Tässä vielä tuo mainitsemani tutkimus ritareista. Tätäkin voi tulkita niin monelaa tavalla.
        http://koti.welho.com/rnikula/sankarit.htm


      • kauris^N
        mars mars kirjoitti:

        Tässä vielä tuo mainitsemani tutkimus ritareista. Tätäkin voi tulkita niin monelaa tavalla.
        http://koti.welho.com/rnikula/sankarit.htm

        uudemman kerran. Olisi ollutkin sattuma, jos olisin itse sivun löytänyt :).

        Lukaisin tutkimuksen/artikkelin kertaalleen ja ensitoteama oli, että mututuntumalla olisin kyllä olettanut jotain aivan muuta.
        Tuota sietää jossain vaiheessa viikonloppua uudelleen tutkia ja mietiskellä.


      • -skorppari
        mars mars kirjoitti:

        No ainakin syy uohon vaakamieltymykseen selvisi. Sehän on venus vaa´assa. Mutta näyttäisi mars olevan sulla jarruna kauriissa. Jos pääset tämän yli, niin sitten taas sinua ei pidättele mikään. Annat kaikkesi suhteelle ja olet määrätietoinen tässä suhteessa. Mutta sitä ennen on voitettava tuo marsin vaikutus. En tiedä tämän perusteella, miten mars aspektoituu auringon kanssa, mutta se on tilanteessasi se heikoin (?) lenkki. Kun tutkittiin Mannerheimristin ritareiden merkkejä, niin havaittiin juuri mars(sodan jumala) kauriissa vähiten edustettuna. Lisäksi jarruna on skorpionin sekstiili marsiin. Se vaan lisää sinussa skorpionin sulkeutuneisuutta. Kuviot tiedät, mutta et miten toimit. Lähde liikkeelle! Mars mars!

        "olet määrätietoinen tässä suhteessa" Ilmeisesti olen kun olen jo yli vuoden kyttäillyt. Ei tällaista jaksaisi enää. Tekisi mieleni sanoa kuinka asiat on. Tiedän, että mies todennäköisesti piiloutuisi pitkäksi aikaa pohdiskelemaan, mutta tämä alkaa olla liian pitkää odottelua. Vanhuuskin alkaa molemmilla olla ovella ja kuten ystäväni sanoo; "ette pääse puusta pitkään"


    • Hidasta hommaa

      Vaakamies mullakin kiikarissa ollut jo kolmisen kuukautta. Niin on hidasta etenemistä, että hermot menee. Mukavan tuntoinen mies, mutta en tiiä miten pitkään pitää taas seuraavaa tapaamista odottella. Onko tämmöinen hidas eteneminen tyypillistä vaakaa?? Entä osaako joku sanoa vaaka miehen ja kalat naisen mahdollisuuksista??

      • kuten mulla

        kuukautta minäkin tässä vaakaa tapaillut, aikas harvakseltaan.
        Nyt näyttää pahalta, ensin hän piti yhteyttä miltei päivittäin. Harvoin olen soittanut ja nyt hän jopa jättää vastaamatta puheluun tai viestiin iltasella?? Taitaapa olla hällä jo toinen tapailtavana???


      • -skorppari
        kuten mulla kirjoitti:

        kuukautta minäkin tässä vaakaa tapaillut, aikas harvakseltaan.
        Nyt näyttää pahalta, ensin hän piti yhteyttä miltei päivittäin. Harvoin olen soittanut ja nyt hän jopa jättää vastaamatta puheluun tai viestiin iltasella?? Taitaapa olla hällä jo toinen tapailtavana???

        Tämä on siis aika yleistä vaakamiehillä =) Jotenkin helpottaa omaa tilannettani tuo tieto. Tuskin teidän muidenkaan ihastuksilla toisia on kiikarissa, nahjuksilta hieman tuntuvat näissä skorpionien kuvioissa =)))


      • Qtar
        -skorppari kirjoitti:

        Tämä on siis aika yleistä vaakamiehillä =) Jotenkin helpottaa omaa tilannettani tuo tieto. Tuskin teidän muidenkaan ihastuksilla toisia on kiikarissa, nahjuksilta hieman tuntuvat näissä skorpionien kuvioissa =)))

        tällä palstalla on uudestaan ja uudestaan saanut lukea tuosta vaakamiehen piirteestä, että ei saa aloitetta tehtyä ei sitten millään... Itselläni meni monta vuotta keikkuessa ja kiikkuessa vaakamiehen tahtiin, rakkaudesta puhuikin yms., mutta ei siitä koskaan mitään tullut. :-) Ystäviä ollaan nyt ja hyvä niin, ehkä pidemmän päälle (parisuhteessa) tuollainen päättämättömyys olisi alkanut vaivata. Hyvää jatkoa sinulle! Toivotaan, että pääsette odotettuun lopputulokseen.


      • -skorppari
        Qtar kirjoitti:

        tällä palstalla on uudestaan ja uudestaan saanut lukea tuosta vaakamiehen piirteestä, että ei saa aloitetta tehtyä ei sitten millään... Itselläni meni monta vuotta keikkuessa ja kiikkuessa vaakamiehen tahtiin, rakkaudesta puhuikin yms., mutta ei siitä koskaan mitään tullut. :-) Ystäviä ollaan nyt ja hyvä niin, ehkä pidemmän päälle (parisuhteessa) tuollainen päättämättömyys olisi alkanut vaivata. Hyvää jatkoa sinulle! Toivotaan, että pääsette odotettuun lopputulokseen.

        Millainen vaakamies oli suhteessa? Yhtä nihkeä ja hidas kuin tässä aloitteessakin?


      • Qtar
        -skorppari kirjoitti:

        Millainen vaakamies oli suhteessa? Yhtä nihkeä ja hidas kuin tässä aloitteessakin?

        vaan hurmaava ja halaileva (ei kyllä kovin aloitteellinen missään muissa asioisssa kuin lähelle tulemisessa ;-))

        Sitten kun ei nähty, oli ihan hiljaa pitkiäkin aikoja. Minä kun taas olen verbaalikko ja haluan vaihtaa ajatuksia puhuen ja kirjoittaen, niin homma kai kuoli omaan mahdottomuuteensa.

        Silti edelleen kun hän joskus ottaa yhteyttä, on kiva vaihtaa kuulumisia.

        Ai niin, aika herkästi innostuva hän oli, mutta kaipasin hänenkin ideointiaan. Hän taas yritti ehkä liiaksi miellyttää kysymällä aina ensin mitä minä tahdon. Pitemmän päälle se käy voimille. Ja jos jätin häntä itse omiin oloihinsa (mitä hän teki mulle usein), alkoi vaivihkaa kysellä missä ja kenen kanssa menen. ;) Pikkasen alakuloisuuteen taipuvainen mies. Taitaa kuitenkin näillä piirteillä olla enemmän tekemistä aiempien kokemusten kuin horoskoopin kanssa.


      • vaaka neitokainen
        -skorppari kirjoitti:

        Tämä on siis aika yleistä vaakamiehillä =) Jotenkin helpottaa omaa tilannettani tuo tieto. Tuskin teidän muidenkaan ihastuksilla toisia on kiikarissa, nahjuksilta hieman tuntuvat näissä skorpionien kuvioissa =)))

        ei vastaa enään,on hän jo muualla ja et kiinnosta vakavasti ottain,valitan :))


    • -skorppari

      Pikkusen väliaikatietoja niistä kiinnostuneille. Pääsin pitkän tauon jälkeen ihastukseni kanssa puheisiin kun minulle tuli aivan oikeaa asiaa ja oli pakko soittaa.
      Olin todella hermona, mutta tämä mies alkoi taas iloiseen tapaansa kertoilla kaikkia asioita ja puhuimme yli tunnin. Itsestään ei nytkään paljon kertonut. Jotain yritin puoliksi vahingossa kysyäkin ja hän sivuutti asian nopeasti ja alkoi puhua muuta.
      Viikko sen jälkeen meni taas hymyillen ja toisiamme vilkuillen, mutta nyt on taas tämä "vetäytymiskausi" ilmeisesti kuvioissa kun ei oikein jaksa edes päin katsoa =(

      Nytkin olisi asiaa ja pitäisi soittaa, mutta en uskalla. Pelkään miehen reagoivan tyyliin"ei kiinnosta, moi"
      Katselin juuri almanakkaa ja totesin tämän leikin kestäneen vuoden..hohhoijaa...

      • vaaka neitokainen

        muuta....Vaaka kyllä tietää mitä haluaa,ei vain nyt kohdallasi sinua halua loukata.Jos olisi kiinnostunut tietäisit sen kyllä.Se alku osa kun aloitit oli vain vaakamiehen tsekkausta.Turhaa elätellä tuollaisia toiveita..vuoden !!!! Järkeä tyttöseni ajatuksiisi :)))


      • ;))))
        vaaka neitokainen kirjoitti:

        muuta....Vaaka kyllä tietää mitä haluaa,ei vain nyt kohdallasi sinua halua loukata.Jos olisi kiinnostunut tietäisit sen kyllä.Se alku osa kun aloitit oli vain vaakamiehen tsekkausta.Turhaa elätellä tuollaisia toiveita..vuoden !!!! Järkeä tyttöseni ajatuksiisi :)))

        Vaaka vaan vedättää kun pitää noin pitkään epätitoisuudessa ja kyllä naistenkin pitäisi tajuta ettei kantsi odotella vuotta että pääsis vaikka treffeille! Hei haloo!!!


      • -skorppari
        ;)))) kirjoitti:

        Vaaka vaan vedättää kun pitää noin pitkään epätitoisuudessa ja kyllä naistenkin pitäisi tajuta ettei kantsi odotella vuotta että pääsis vaikka treffeille! Hei haloo!!!

        ...on asioita joiden oletan vaikuttavan asioiden kulkuun. Ne ovat sellaisia asioita, että jos itse olisin tuo mies, olisin varovainen ja epäileväinen minäkin. Sanotaan vaikka niin, että ihmiset täällä eivät tunne minua ja tunne-elämääni ja juoruilevat ;)
        Se tässä onkin kaikkein kummallisinta, kun merkit on selvät; mies on kiinnostunut, mutta juuri sellainen vetäytyvä kuin tässä ja muissa keskusteluissa on ilmi tullut.


      • vaaka neitokainen
        -skorppari kirjoitti:

        ...on asioita joiden oletan vaikuttavan asioiden kulkuun. Ne ovat sellaisia asioita, että jos itse olisin tuo mies, olisin varovainen ja epäileväinen minäkin. Sanotaan vaikka niin, että ihmiset täällä eivät tunne minua ja tunne-elämääni ja juoruilevat ;)
        Se tässä onkin kaikkein kummallisinta, kun merkit on selvät; mies on kiinnostunut, mutta juuri sellainen vetäytyvä kuin tässä ja muissa keskusteluissa on ilmi tullut.

        pyydä hänet kahville,kerro että olet huomannut hänen katselevan ja kysy onko hän kiinnostunut ehkä enemmänkin.Siitä pitäis nyt aueta.Turhaan tos enää jahkaat!! Anna palaa tyttöseni siis!! Meni syteen tai saveen,ainakinpahan tiedät!!! :)))


      • ;))))
        -skorppari kirjoitti:

        ...on asioita joiden oletan vaikuttavan asioiden kulkuun. Ne ovat sellaisia asioita, että jos itse olisin tuo mies, olisin varovainen ja epäileväinen minäkin. Sanotaan vaikka niin, että ihmiset täällä eivät tunne minua ja tunne-elämääni ja juoruilevat ;)
        Se tässä onkin kaikkein kummallisinta, kun merkit on selvät; mies on kiinnostunut, mutta juuri sellainen vetäytyvä kuin tässä ja muissa keskusteluissa on ilmi tullut.

        on Järvenpäässä ja keravalla, kumpaa sinun vaakamiehesi kuuluu? Pitää vissiin samaa pelia kummassakin cityssä...On ihan kuin minun exä, saa kiksejä tuollaisesta ja naiset läähämässä että se ehkä on kiinnostunut ja sitten kun tulevat oven taakse ihmettelevat mikäs typy siellä on kuin kotonaan. Vaakamieshän on unohtanut kertoa että onkin ihan varattuna suhteessa. Mitenkä se nyt unohtuukin aina kun saa ihailua osakseen.
        terveisin
        Keravan kollin ex misu


      • toinen skorppari

        Kuulehan -skorppari... tee ensin jollain lailla selväksi se kämppiksesi tilanne hänelle. Anna hänelle muutaman päivän "ajatusten järjestelytauko" ja pyydä sitten kahville. Jos onnaa, niin hyvä, mutta jos ei ota tulta, UNOHDA!

        Jossain on oltava raja. Kuulosti niin tutulta tuo sinun tarinasi. Vitsit, vaa´at osaa olla kuin ei olisikaan, vedättää. Usko kun sanon, hukkaan heitettyä aikaa. Minulla kesti paljon, paljon pidempään kuin sinulla.
        Nimimerkki:toinen skorppari samassa lirissä ja nyt järkiintynyt


      • -skorppari
        toinen skorppari kirjoitti:

        Kuulehan -skorppari... tee ensin jollain lailla selväksi se kämppiksesi tilanne hänelle. Anna hänelle muutaman päivän "ajatusten järjestelytauko" ja pyydä sitten kahville. Jos onnaa, niin hyvä, mutta jos ei ota tulta, UNOHDA!

        Jossain on oltava raja. Kuulosti niin tutulta tuo sinun tarinasi. Vitsit, vaa´at osaa olla kuin ei olisikaan, vedättää. Usko kun sanon, hukkaan heitettyä aikaa. Minulla kesti paljon, paljon pidempään kuin sinulla.
        Nimimerkki:toinen skorppari samassa lirissä ja nyt järkiintynyt

        ...tilanteelle lopulta kävi, saanko udella? Siis jotain kuitenkin tapahtui, vaikka aikaa otti?


      • toinen skorppari
        toinen skorppari kirjoitti:

        Kuulehan -skorppari... tee ensin jollain lailla selväksi se kämppiksesi tilanne hänelle. Anna hänelle muutaman päivän "ajatusten järjestelytauko" ja pyydä sitten kahville. Jos onnaa, niin hyvä, mutta jos ei ota tulta, UNOHDA!

        Jossain on oltava raja. Kuulosti niin tutulta tuo sinun tarinasi. Vitsit, vaa´at osaa olla kuin ei olisikaan, vedättää. Usko kun sanon, hukkaan heitettyä aikaa. Minulla kesti paljon, paljon pidempään kuin sinulla.
        Nimimerkki:toinen skorppari samassa lirissä ja nyt järkiintynyt

        No, nyt olen viimein uskonut, että ei ole minua varten. Tilanne ei ole liikkunut puoleen eikä toiseen. Alunperinkään hän ei saanut sanottua, että on varattu. Päällisin puolin hänen tilanteensa ei näytä siltä. Eivät siis asu yhdessä. Vieläkin hän olisi kyllä ystävällinen ja juttelisi ja juttua luultavasti riittäisi, silloin jos menisin itse juttelemaan, mutta minä en enää jaksa. Itse hän ei koskaan tule/tullut juttusille. Väistelen minkä ennätän, etten vain sattuisi samoille tanterille. En tiedä, kai ymmärsin ja ennenkaikkea halusin ymmärtää, väärin koko tilanteen. Suututtaa itseäni niin pirusti, kun olen ollut höynäytettävä. Olisin varmaan saanut tämänkin ajan käytettyä paremmin. :(


      • -skorppari
        toinen skorppari kirjoitti:

        No, nyt olen viimein uskonut, että ei ole minua varten. Tilanne ei ole liikkunut puoleen eikä toiseen. Alunperinkään hän ei saanut sanottua, että on varattu. Päällisin puolin hänen tilanteensa ei näytä siltä. Eivät siis asu yhdessä. Vieläkin hän olisi kyllä ystävällinen ja juttelisi ja juttua luultavasti riittäisi, silloin jos menisin itse juttelemaan, mutta minä en enää jaksa. Itse hän ei koskaan tule/tullut juttusille. Väistelen minkä ennätän, etten vain sattuisi samoille tanterille. En tiedä, kai ymmärsin ja ennenkaikkea halusin ymmärtää, väärin koko tilanteen. Suututtaa itseäni niin pirusti, kun olen ollut höynäytettävä. Olisin varmaan saanut tämänkin ajan käytettyä paremmin. :(

        Kakka tilanne sinulla. Mulla ei ole tuota ongelmaa, mies on varmasti vapaa, mutta se, että alkaako seurustelemaan koskaan, onkin jo toinen kysymys. Kuten olen kertonut, ei mies tietääkseni ole koskaan vakavasti seurustellut. En tiedä onko edes koskaan ollut ajatustakaan sellaisesta, ilmeisesti istunut nuoruutensa koulun penkillä sillä aikaa kun toiset hurvittelivat =)


      • toinen skorppari
        -skorppari kirjoitti:

        Kakka tilanne sinulla. Mulla ei ole tuota ongelmaa, mies on varmasti vapaa, mutta se, että alkaako seurustelemaan koskaan, onkin jo toinen kysymys. Kuten olen kertonut, ei mies tietääkseni ole koskaan vakavasti seurustellut. En tiedä onko edes koskaan ollut ajatustakaan sellaisesta, ilmeisesti istunut nuoruutensa koulun penkillä sillä aikaa kun toiset hurvittelivat =)

        Toivottavasti sinulla sitten onnistuisi. Mutta älä silti jää pitkäksi aikaa enää odottelemaan,jos ei ala lämmetä, jookos? Tsemppiä!


    • vekkeri

      kerro kaverille ihmeessä että haluaisit tutustuu lähemmin,pyydä kahville lähiöbaariin ja kerro että jokin hänessä viehättää sinua.Itselleni kävi näin ja nyt menee lujaa tsemppiä

      • -Skorppari

        ..kertoa suoraankaan asiat. Mietin usein sitäkin, että me molemmat varmaan mietitään samalla tavalla toisistamme. Molemmat ollaan pupu pöksyssä kenties =)
        Tässä on ongelmana se, että joudun jakamaan kämppäni erään tutun kanssa ja ihmiset todennäköisesti(kuulin jouruja itsestäni) luulee meidän olevan pari! Miten senkin selittäisin tuolle miehelle...
        Soitanko ja kerron jotenkin "ohi asian" olevani kiinnostunut. Liian suoraan ei saanut lähestyä, näin neuvottiin aiemmin. Eli sanon jotain mitä mies saa pohtia taas muutaman viikon :D


      • vekkeri
        -Skorppari kirjoitti:

        ..kertoa suoraankaan asiat. Mietin usein sitäkin, että me molemmat varmaan mietitään samalla tavalla toisistamme. Molemmat ollaan pupu pöksyssä kenties =)
        Tässä on ongelmana se, että joudun jakamaan kämppäni erään tutun kanssa ja ihmiset todennäköisesti(kuulin jouruja itsestäni) luulee meidän olevan pari! Miten senkin selittäisin tuolle miehelle...
        Soitanko ja kerron jotenkin "ohi asian" olevani kiinnostunut. Liian suoraan ei saanut lähestyä, näin neuvottiin aiemmin. Eli sanon jotain mitä mies saa pohtia taas muutaman viikon :D

        kysy tyypiltä tietääks hän vapaata kämppää ja sano että sun tuttus vie sulta oman rauhan että haluaisit olla joskus omis oloissa tai mee vaan rohkeesti jutteleen kysele vaikka tietä jonnekkin ja vihjaile ja vihjaile samalla että pakko lähtee tuulettuun ku tuttu majailee sun luonas


      • -skorppari
        vekkeri kirjoitti:

        kysy tyypiltä tietääks hän vapaata kämppää ja sano että sun tuttus vie sulta oman rauhan että haluaisit olla joskus omis oloissa tai mee vaan rohkeesti jutteleen kysele vaikka tietä jonnekkin ja vihjaile ja vihjaile samalla että pakko lähtee tuulettuun ku tuttu majailee sun luonas

        Tuo oli hyvä vinkki. Kiitos =)


    • Vaakamiehen kanssa

      Vaakamiehen pakkomielle on saada elämänsä aikana mahdollisimman monta naista rakastumaan itseensä ja on siinä todellinen mestari. Naisraukat eivät tule koskaan ymmärtämään mikä heihin iski ja miksi se loppui yhtä äkisti kuin alkoikin.
      Vaaka on lirkuttelun mestari, mutta se valitettavasti kuuluu vain suhteen alkuosaan. Sen jälkeen ollaan tiimi, kumppaneita, ylimmät ystävät.. Se on ihanaa, mutta jäin kaipaamaan niitä helliä sanoja... joita HÄN kyllä odottaa edelleenkin säännöllisesti kuulevansa minulta! :) ja ah, rakastan häntä niin! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe