olisin hankkimassa tuollaista pösöä 2001 vuoden... tyyppivikoja? olen kuullut että venttiilikopan kansi ruostuu samoin kuin pakosarjan suoja pelti.. onko muita? mitä... ja olen myös luullut juttua että olisi kylmä talvella:)
Peugeot 206
6
1534
Vastaukset
- VJ1
Omasta kokemuksesta voin sanoa että ruostumista ei ole,(126tkm) jalat saattaa jäätyä ainoastaan kovilla pakkasilla mutta muuten helvetin hyvä auto!! vm.-99.
- SpikeDog
Hankin kesäkuun lopulla -01- 2.0HDI:n ja toistaiseksi olen ollut erinomaisen tyytyväinen. Ainakin oman autoni kunto oli ostettaessa hyvä - sisältä, päältä ja pellin alta. Näinkin lyhyellä kokemuksella uskallan siis suositella.
- talven yli
SpikeDog kirjoitti:
Hankin kesäkuun lopulla -01- 2.0HDI:n ja toistaiseksi olen ollut erinomaisen tyytyväinen. Ainakin oman autoni kunto oli ostettaessa hyvä - sisältä, päältä ja pellin alta. Näinkin lyhyellä kokemuksella uskallan siis suositella.
ennen kuin puhut hyvyydestä mitään.Krapaa tarvitaan myös auton sisällä kun ei lämmöt riitä ja laita parit välihousut,ettei palele kun penkinlämmittimet hajoaa.
- 206
1,4 S edition uutena vuonna 2004 se on vuosimallia 2005.
Nyt olen ajanut sillä 46000km.
Ensimmäiseksi hajosi pelkääjän puolen oven lukko, sähköinen lukkosysteemi vaihdettiin takuuna.
Forssassa PP autossa autoon vaihdettiin öljyt ja suodatin.
Suodatin oli viallinen ja jouduin sen takia käyttämään sitä pikahuollossa.
Moottorin jäähdytysnesteen mittari meni punaiselle ja varoitussummeri hälytti.
Autoon vaihdettiin Raisiossa uusi syylari, koska entinen vuoti - lämpötilan anturia ei vaihdettu.
Jouduin menemään uudestaan lämpötila-anturin vaihtoon, koska viisari oli välillä punaisella ja hetken kuluttua aivan nollilla.
Nämä kaikki takuuseen.
Eilen rupesi varoitussummeri hälyttämään ja moottorin diaknostiikka varoitusvalo vilkkui, mielestäni moottori ei käynyt kuin kolmella sylinterillä.
Takuuaika on loppu ja nyt ei ole tietoa suostuuko maahantuoja maksamaan korjauksen vai joudunko minä maksumieheksi.
Luulin ostaneeni laadukkaan auton, mutta olen pahasti pettynyt. - 206, 2001
Kone on niin kylmä, että sammuu ekaan risteykseen jos lähtee ajamaan ilman 3 minsan tyhjäkäyntilämmittelyä. Kaasu tipahtaa alle tyhjäkäynnin jos lähtee kylmänä ajelemaan ja risteyksessä nostaa kaasulta jarrulle.
Myös 25C pakkasissa on viileähkö kun ajaa helsingistä turkuun motaria 120km/h eli kaasua on.
Toisaalta minun koneeni on bensapihi, menee nuoren ajotyylillä repien koko ajan noin 6,2L kaupunki/moottoritie.
Massa-tehosuhde on hyvä. - nyt autoni
korjaamolta pois. Siihen vaihdettiin sytytyspuola ja tulpat.
Koska minulla oli auto vuokralla hintaa kertyi 651€.
Toivon, että 206 pysyy jatkossa kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090