Gym & Fitness Center, M-Sport vai Salon Kuntohuoltoklubi?
Onko kellään kokemuksia kysyisistä paikoista? Onko laitteet kuinka uusia? Entäs hinnat?
Salon kuntosalit?
5
2082
Vastaukset
- ainoastaan
M.Sportista ja olen tyytyväinen..
Laitteet on kunnossa, erilaisia ryhmiä riittävästi ja jokaiseen makuun ja se viiskymppinen minkä laitan sinne kuukaudessa, maksaa itsensä roimasti takaisin.
Saan sieltä koko rahan edestä, eli hyvää mieltä ja kuntoa, hoikistuneen ja iloisemman olemuksen sekä paljon uusia samanhenkisiä kavereita.. - tosi on
melkein kaikissa salon saleissa on tullut käytyä paitsi m-sportissa. gymillä on uusimmat ja varmaan parhaat välineet taasen clubilla on edullisimmat hinnat. molempiin pääsee treenaan melkein ympärivuorokauden. ollikkala on ilmainen
- ....................
Kokeilemalla se paras paikka varmasti löytyy!! Älä ihmeessä heti liity mihinkään jäseneksi, nimittäin jäsenyydestä voi olla (ei välttämättä) vaikea päästä eroon..Ja kuukaudessa maksat tietyn rahasumman, käyt tai et, siis jos olet jäsen. M-sportista olen kuullut, että eivät ole kovin joustavia, eli jos vaikka sinulla olisi lääkärintodistus, ettet pysty vaikkapa kuukauteen käymään salilla, niin joudut kuitenkin maksamaan. Mielestäni ei kovinkaan reilua touhua....
- Fiskars 10
Mulla on 140 mottii koivuhalkoo takapihallani ja ne pitäisi sahata ja pienii talveksi polttopuiksi.
Ostin juuri uuden 4 kiloisen Fiskars kirveen , mutta pokasaha on 45 vuotta vanha ja sillä kun eestaas lykkii ni johan hiki irtoo.
Velotan naisilta vain katselumaksun , mutta jos kiinnostaa voihan sitä jumppaa jatkaa navetassa olevalla hetekalla kanssani.
Kyllä tämä aina hieltä ja paskolta haisevan jumppasalin voittaa.
- jumppailee
ilmaiseksi omilla saleillaan. eli jos olet talossa ni sinne vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667