joo eli ajattelin ostaa ton 110 cc kiinan ihmeen saiturin mekasta hintaan 490 joten tässä tiedot Ilmajäähdytetteinen, 1-sylinterinen, 4-T
- Iskutilavuus: 110 cm³
- Omapaino: 57 kg
- Maksimikantavuus: 80 kg
- Moottorin teho: 5,8 kW
- Huippunopeus: 75 km/h
- Polttoaineenkulutus: 2,8 l/100 km
- Polttoainetankin tilavuus: 3,4 l
- Renkaan koko: edessä 14\" takana 12\"
- Maksimikierrosnopeus: 8900 RPM.
- Maksimivääntö: 13,8 Nm
- Levyjarrut
Pitääkö noi paikkaansa? ja saako mistään halvemmalla?
Samurai 110 cc Crossi!
15
5226
Vastaukset
- ---
Huiput vähän pienemmät luonnollisesti. Järvenpään motorfinland oy:ssa maksaa 450e (paketissa)
- saiturin mekka
asun varkaudes onko järvenpää lähellä?
- löytyy
saiturin mekka kirjoitti:
asun varkaudes onko järvenpää lähellä?
käytä vaikka eniron karttapalvelua.
Tekijänkatu 8,järvenpää
www.eniro.fi
- paikkansa
pa-säiliö ehkä 2 litraa ja huiput vakioväleillä 70, ratastamalla max 85, pv suzukin takaratas sopii heittämällä
- simppa95
Itelläni on toi samurai, toissapäivänä ostettiin ja kyllä on ihan helekkarin hyvä vehe. Ja kyllä pitää paikkasa noi. Hyvin se nostaa keulaa ja kulkeekin kiitettävästi, otetaan vielä kurit putkesta ni saa hieman miehekkäämmät äänet :) :D
- minicrossi
osta ennemmin myllymäeltä siellä se maksaa 479e kotiin toimitus 80e ja siinä on vähän tukevampi runko ja katavuus 108kg ja puolen vuoden takuu....itelläni on ja oon tyytyväinen
- dhg
hyvä
- Nimetön
Minulla on samurai 110cc ja ostin sen myllymäeltä.myllymäeltä saa 110cc crossin hintaan 399.sieltä minä ostaisin
painaa ainakin 80kiloo ja myllymäeltä saa sen siihen 400e hintaan
- -.-
http://www.halpakauppa.fi/epages/OPOY.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/03052007-2529731/Products/147 tossa on 399e rahti (50e)
- Jnas
-.- kirjoitti:
http://www.halpakauppa.fi/epages/OPOY.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/03052007-2529731/Products/147 tossa on 399e rahti (50e)
Niin, itse katselin myös tuota halpakauppa.fi :n myymää Samuraita, ja taitaa olla tällä hetkellä myös edullisin tuon mallin Samuraista. Tästä jälleenmyyjästä ei kuitenkaan ole netissä mitään muuta infoa, kuin puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Onko kellään tietoa tästä jälleenmyyjästä ja sen luotettavuudesta? Kertokaa ihmeessä jos on omakohtaista kokemusta!
- Nimetön
Jaa minä kun ostin niin mun tietojen mukaan se painaa 75kiloo ja mulla makso vaan 350€.
- PBR
Eli tietääkö kukaan mistä saisin tilattua samurain takarattaan ja eturattaan(HUOM. olen katsonut moposopista mutta 40€ on mielestäni liikaa etu ja takarattaasta :|)
- j_
rellun kulmalt sais 429eurol
- tunskula
mulla on sama. huippu nopeus on mulla vähä yli sata kilsaa tunnis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3972677Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112125Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys162040- 1061635
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321511Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861200Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491131Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1911130Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601043TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201040