joo eli ajattelin ostaa ton 110 cc kiinan ihmeen saiturin mekasta hintaan 490 joten tässä tiedot Ilmajäähdytetteinen, 1-sylinterinen, 4-T
- Iskutilavuus: 110 cm³
- Omapaino: 57 kg
- Maksimikantavuus: 80 kg
- Moottorin teho: 5,8 kW
- Huippunopeus: 75 km/h
- Polttoaineenkulutus: 2,8 l/100 km
- Polttoainetankin tilavuus: 3,4 l
- Renkaan koko: edessä 14\" takana 12\"
- Maksimikierrosnopeus: 8900 RPM.
- Maksimivääntö: 13,8 Nm
- Levyjarrut
Pitääkö noi paikkaansa? ja saako mistään halvemmalla?
Samurai 110 cc Crossi!
15
5270
Vastaukset
- ---
Huiput vähän pienemmät luonnollisesti. Järvenpään motorfinland oy:ssa maksaa 450e (paketissa)
- saiturin mekka
asun varkaudes onko järvenpää lähellä?
- löytyy
saiturin mekka kirjoitti:
asun varkaudes onko järvenpää lähellä?
käytä vaikka eniron karttapalvelua.
Tekijänkatu 8,järvenpää
www.eniro.fi
- paikkansa
pa-säiliö ehkä 2 litraa ja huiput vakioväleillä 70, ratastamalla max 85, pv suzukin takaratas sopii heittämällä
- simppa95
Itelläni on toi samurai, toissapäivänä ostettiin ja kyllä on ihan helekkarin hyvä vehe. Ja kyllä pitää paikkasa noi. Hyvin se nostaa keulaa ja kulkeekin kiitettävästi, otetaan vielä kurit putkesta ni saa hieman miehekkäämmät äänet :) :D
- minicrossi
osta ennemmin myllymäeltä siellä se maksaa 479e kotiin toimitus 80e ja siinä on vähän tukevampi runko ja katavuus 108kg ja puolen vuoden takuu....itelläni on ja oon tyytyväinen
- dhg
hyvä
- Nimetön
Minulla on samurai 110cc ja ostin sen myllymäeltä.myllymäeltä saa 110cc crossin hintaan 399.sieltä minä ostaisin
painaa ainakin 80kiloo ja myllymäeltä saa sen siihen 400e hintaan
- -.-
http://www.halpakauppa.fi/epages/OPOY.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/03052007-2529731/Products/147 tossa on 399e rahti (50e)
- Jnas
-.- kirjoitti:
http://www.halpakauppa.fi/epages/OPOY.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/03052007-2529731/Products/147 tossa on 399e rahti (50e)
Niin, itse katselin myös tuota halpakauppa.fi :n myymää Samuraita, ja taitaa olla tällä hetkellä myös edullisin tuon mallin Samuraista. Tästä jälleenmyyjästä ei kuitenkaan ole netissä mitään muuta infoa, kuin puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Onko kellään tietoa tästä jälleenmyyjästä ja sen luotettavuudesta? Kertokaa ihmeessä jos on omakohtaista kokemusta!
- Nimetön
Jaa minä kun ostin niin mun tietojen mukaan se painaa 75kiloo ja mulla makso vaan 350€.
- PBR
Eli tietääkö kukaan mistä saisin tilattua samurain takarattaan ja eturattaan(HUOM. olen katsonut moposopista mutta 40€ on mielestäni liikaa etu ja takarattaasta :|)
- j_
rellun kulmalt sais 429eurol
- tunskula
mulla on sama. huippu nopeus on mulla vähä yli sata kilsaa tunnis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701