Samurai 110 cc Crossi!

saiturin mekka

joo eli ajattelin ostaa ton 110 cc kiinan ihmeen saiturin mekasta hintaan 490 joten tässä tiedot Ilmajäähdytetteinen, 1-sylinterinen, 4-T
- Iskutilavuus: 110 cm³
- Omapaino: 57 kg
- Maksimikantavuus: 80 kg
- Moottorin teho: 5,8 kW
- Huippunopeus: 75 km/h
- Polttoaineenkulutus: 2,8 l/100 km
- Polttoainetankin tilavuus: 3,4 l
- Renkaan koko: edessä 14\" takana 12\"
- Maksimikierrosnopeus: 8900 RPM.
- Maksimivääntö: 13,8 Nm
- Levyjarrut

Pitääkö noi paikkaansa? ja saako mistään halvemmalla?

15

5270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Huiput vähän pienemmät luonnollisesti. Järvenpään motorfinland oy:ssa maksaa 450e (paketissa)

      • saiturin mekka

        asun varkaudes onko järvenpää lähellä?


      • löytyy
        saiturin mekka kirjoitti:

        asun varkaudes onko järvenpää lähellä?

        käytä vaikka eniron karttapalvelua.
        Tekijänkatu 8,järvenpää

        www.eniro.fi


    • paikkansa

      pa-säiliö ehkä 2 litraa ja huiput vakioväleillä 70, ratastamalla max 85, pv suzukin takaratas sopii heittämällä

    • simppa95

      Itelläni on toi samurai, toissapäivänä ostettiin ja kyllä on ihan helekkarin hyvä vehe. Ja kyllä pitää paikkasa noi. Hyvin se nostaa keulaa ja kulkeekin kiitettävästi, otetaan vielä kurit putkesta ni saa hieman miehekkäämmät äänet :) :D

      • minicrossi

        osta ennemmin myllymäeltä siellä se maksaa 479e kotiin toimitus 80e ja siinä on vähän tukevampi runko ja katavuus 108kg ja puolen vuoden takuu....itelläni on ja oon tyytyväinen


      • dhg

        hyvä


    • Nimetön

      Minulla on samurai 110cc ja ostin sen myllymäeltä.myllymäeltä saa 110cc crossin hintaan 399.sieltä minä ostaisin

    • painaa ainakin 80kiloo ja myllymäeltä saa sen siihen 400e hintaan

      • Jnas
        -.- kirjoitti:

        http://www.halpakauppa.fi/epages/OPOY.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/03052007-2529731/Products/147 tossa on 399e rahti (50e)

        Niin, itse katselin myös tuota halpakauppa.fi :n myymää Samuraita, ja taitaa olla tällä hetkellä myös edullisin tuon mallin Samuraista. Tästä jälleenmyyjästä ei kuitenkaan ole netissä mitään muuta infoa, kuin puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Onko kellään tietoa tästä jälleenmyyjästä ja sen luotettavuudesta? Kertokaa ihmeessä jos on omakohtaista kokemusta!


      • Nimetön

        Jaa minä kun ostin niin mun tietojen mukaan se painaa 75kiloo ja mulla makso vaan 350€.


    • PBR

      Eli tietääkö kukaan mistä saisin tilattua samurain takarattaan ja eturattaan(HUOM. olen katsonut moposopista mutta 40€ on mielestäni liikaa etu ja takarattaasta :|)

    • j_

      rellun kulmalt sais 429eurol

    • tunskula

      mulla on sama. huippu nopeus on mulla vähä yli sata kilsaa tunnis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe