SUZUKI TU 250 X

JUUSO

ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA KS.PYÖRÄSTÄ VM 98-99?

4

1881

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk3759

Ostin TU-250 pyörän vm-99 keväällä ja olen ajellu sillä koko kesän n.8000km ja olen ollu todella tyytyväinen pyörään. Olen 185cm pitkä ja tukevaa tekoa, joten jalat on vähän ahtaassa asennossa, koska pyörä on aika pienikokonen. Pyörä on todella näppärä käsitellä, ketterä kääntymään ja moottori vääntää alakierroksilta asti. Liikkeelle lähdössä ei tarvi kierroksia nostaa, vaan lähtee liikkeelle lähes tyhjäkäyntikierroksilla. Todella hyvä pyörä kaupunkipyöritelyyn ja kyllä sillä pitempääkin matkaa ajelee. Bensaa palaa vain n. 3,5-4 litraa/100km. Huippunopeudeksi oon saanu n.120kmh

• dux250

Mulla on vm 1998, ajoin viime kesänä 9000 km, kaikkiaan ajettu nyt 24000 km. Pensaa menee 2.6 - 2.8 l/100 km, koskaan en ole saanut menemään yli 3. Ajan kyllä rauhallisesti, koskaan ei ole tarvinnut ajossa kääntää kahvaa loppuun asti. Mukava ja nätti mopo, helppo ajaa, minulle sopiva pysty ajoasento. Yksinkertainen huoltaa itse. "Budjettipyörä", kustannuksen mopon luokkaa.

• Väääääntäää lol

Te olisitte kyllä tyytyväisiä ihan mihin tahansa paskaan. Jos ei ole vaatimuksia.

• AIKUINEN MIES

Hei älä sinä varastetulla polkupyörällä ajaja puutu tähän keskusteluun! Tällä pyörällä ajo on nimittäin juuri vaatimuksella perusteltu.Eli halpaa kyytiä! Ei EGON nostoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe