Taitaa

olla aika

sanoa se ääneen: en ole enää vain ihastunut, vaan jo pikkaisen rakastunut sinuun, Sinisilmä!

15

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselijä?

      ????

      • ompi...

        N -> M


    • se siellä

      tunnustaa loveeee.....?????

    • sanoa

      Niin minäkin sinuun!!!!

    • vanha vai nuori?

      etelä, itä, länsi vai pohjoinen?

      • kiertelemään

        Hän: mies parhaassa iässä, lievästi punapää, etelässä asustelee...


      • kiertelemään kirjoitti:

        Hän: mies parhaassa iässä, lievästi punapää, etelässä asustelee...

        Mies parhaassa iässä? Toiselle se on 20vee toiselle 40vee ja kolmannelle 60vee :D
        No kertosit vähän lisää vielä, etelässä? PK-seudulla?


      • Täsmennetään
        joonas75 kirjoitti:

        Mies parhaassa iässä? Toiselle se on 20vee toiselle 40vee ja kolmannelle 60vee :D
        No kertosit vähän lisää vielä, etelässä? PK-seudulla?

        Ikää 30, etelästä, ei pk-seudulta...


      • Niin johan alkaa tunnistamaan
        Täsmennetään kirjoitti:

        Ikää 30, etelästä, ei pk-seudulta...

        Ja se punaisuus näkyy lähinnä auringonsäteiden osuttua hiuksiin ja siellä päällä...olisko meillä sama kohde :)...ei vaan, todellisuudessa suomessa on satoja tuhansia miehiä, eikä niin yksityiskohtaisia vinkkejä juuri pysty laittamaan, eikö niistä monikin tunnistaisi itseään...eikä aina ole ihan viisastakaan laittaa niin tarkkaan. Ja vielä useammin on mahdollista, ettei kyseinen kohde edes lue netistä tällaisia palstoja.


      • liippaa...
        Niin johan alkaa tunnistamaan kirjoitti:

        Ja se punaisuus näkyy lähinnä auringonsäteiden osuttua hiuksiin ja siellä päällä...olisko meillä sama kohde :)...ei vaan, todellisuudessa suomessa on satoja tuhansia miehiä, eikä niin yksityiskohtaisia vinkkejä juuri pysty laittamaan, eikö niistä monikin tunnistaisi itseään...eikä aina ole ihan viisastakaan laittaa niin tarkkaan. Ja vielä useammin on mahdollista, ettei kyseinen kohde edes lue netistä tällaisia palstoja.

        mutta hän on kyllä hämäläinen...


    • aamu...

      ... ja olen taas hieman enemmän koukussa sinuun...

      • Mikähän on?

        Selventäisi hieman enmmän...


      • nimen--
        Mikähän on? kirjoitti:

        Selventäisi hieman enmmän...

        alkukirjain..sinisilmän vai aloittajan?


      • punavivahteisen
        nimen-- kirjoitti:

        alkukirjain..sinisilmän vai aloittajan?

        pojun nimen alkukirjain...


      • sehän
        punavivahteisen kirjoitti:

        pojun nimen alkukirjain...

        on tietenkin... sama kuin rikin kemiallinen merkki!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe