sanoa se ääneen: en ole enää vain ihastunut, vaan jo pikkaisen rakastunut sinuun, Sinisilmä!
Taitaa
15
1731
Vastaukset
- kyselijä?
????
- ompi...
N -> M
- se siellä
tunnustaa loveeee.....?????
- sanoa
Niin minäkin sinuun!!!!
- vanha vai nuori?
etelä, itä, länsi vai pohjoinen?
- kiertelemään
Hän: mies parhaassa iässä, lievästi punapää, etelässä asustelee...
kiertelemään kirjoitti:
Hän: mies parhaassa iässä, lievästi punapää, etelässä asustelee...
Mies parhaassa iässä? Toiselle se on 20vee toiselle 40vee ja kolmannelle 60vee :D
No kertosit vähän lisää vielä, etelässä? PK-seudulla?- Täsmennetään
joonas75 kirjoitti:
Mies parhaassa iässä? Toiselle se on 20vee toiselle 40vee ja kolmannelle 60vee :D
No kertosit vähän lisää vielä, etelässä? PK-seudulla?Ikää 30, etelästä, ei pk-seudulta...
- Niin johan alkaa tunnistamaan
Täsmennetään kirjoitti:
Ikää 30, etelästä, ei pk-seudulta...
Ja se punaisuus näkyy lähinnä auringonsäteiden osuttua hiuksiin ja siellä päällä...olisko meillä sama kohde :)...ei vaan, todellisuudessa suomessa on satoja tuhansia miehiä, eikä niin yksityiskohtaisia vinkkejä juuri pysty laittamaan, eikö niistä monikin tunnistaisi itseään...eikä aina ole ihan viisastakaan laittaa niin tarkkaan. Ja vielä useammin on mahdollista, ettei kyseinen kohde edes lue netistä tällaisia palstoja.
- liippaa...
Niin johan alkaa tunnistamaan kirjoitti:
Ja se punaisuus näkyy lähinnä auringonsäteiden osuttua hiuksiin ja siellä päällä...olisko meillä sama kohde :)...ei vaan, todellisuudessa suomessa on satoja tuhansia miehiä, eikä niin yksityiskohtaisia vinkkejä juuri pysty laittamaan, eikö niistä monikin tunnistaisi itseään...eikä aina ole ihan viisastakaan laittaa niin tarkkaan. Ja vielä useammin on mahdollista, ettei kyseinen kohde edes lue netistä tällaisia palstoja.
mutta hän on kyllä hämäläinen...
- aamu...
... ja olen taas hieman enemmän koukussa sinuun...
- Mikähän on?
Selventäisi hieman enmmän...
- nimen--
Mikähän on? kirjoitti:
Selventäisi hieman enmmän...
alkukirjain..sinisilmän vai aloittajan?
- punavivahteisen
nimen-- kirjoitti:
alkukirjain..sinisilmän vai aloittajan?
pojun nimen alkukirjain...
- sehän
punavivahteisen kirjoitti:
pojun nimen alkukirjain...
on tietenkin... sama kuin rikin kemiallinen merkki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497