Hei, ostin tänään kaapeliverkkoon sopivan digiboxin. Ihan kiva mutta nyt sitten osa kaapelilla näkyvistä analogisista ohjelmista jää näkemättä. Laitteessa on conax-korttipaikka maksullisia kanavia varten. Mistä minä saan tarvittavan kortin että pääsen kanavia katsomaan? canal digitaalin sivut näyttävät keskittyvän enemmän lautas-ja haravadigijuttuihin kuin kaapeli-asiakkaiden palvelemiseen. Jossakin oli maininta, että maksullisia kortteja olisi voinut ostaa R-kioskilta ja Hobbyhallista - en niitä kyllä näiden firmojen sivuilta löytänyt.
Kiitos etukäteen hurjasti neuvoja antaville! Mukavaa syksyn jatkoa
digiin maksullisten tv-kanavien kortti, mistä ?
tosi vaikeaa vai tumpelo na...
2
462
Vastaukset
Kortin saat luonnollisesti kaapeliyhtiöstäsi - mistäs muualta. Kaapeliasiakkaan asioit vain ja ainoastaan kaapeliyhtiösi kanssa riippumatta siitä, mitä tilaat.
- Rick
Kun kytket digiboxista antennivälikaapelin television antenniliitäntään niin vielä voit katsoa myöa analogisia kunnes lähetykset lopetetaan.
Sitten kun analogilähetykset loppuu niin yhteyttä kaapeliverkon ylläpitäjään kortin hankkimiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845