Joskus ihan pikkuasiat saavat tuntumaan siltä, että koko päivä on pilalla. Sehän on toki inhimillistä, eläviä ja tuntevia ihmisiä kun olemme.
Minua raastaa välillä, kun ihmiset eivät pidä lupauksiaan. Saattaa tietysti olla jonkun toisen mielestä ihan pikkujuttu, mutta jos muutenkin sattuu olemaan vähän känkkäränkkäpäivä, lupauksen pettäminen saattaa saada käsittämättömät mittasuhteet;) Siis minun kohdallani.
Miten teillä muilla? Mitkä asiat saavat tulta tukkaan? Siis pikkuasiat, joille voi hyvinkin löytyä ihan selkeä selitys.
Ja jonakin toisena päivänä niihin ei edes kiinnitä huomiota.
Mikä mättää?
6
437
Vastaukset
- merimona1
Epäluotettavuus - sanansa syöminen. Olen aina minuutilleen kohtaamispaikalla, jos olen sopinut tapaamisesta jonkun kanssa, kuten myös esteen sattuessa peruutan hyvissä ajoin. Pidän tapanani sanoakin, että täsmällisyys on kuninkaallisten kohteliaisuutta.
- Atalja
pikkumainen minäkin,koska oli asia pieni tahi iso,sanojensa takana pitäisi seistä.Ottaa pannuun ihmiset,jotka syystä tai toisesta unohtavat luvanneensa jotain.Heti perään kyllä mietin teenkö itsekkin niin?Ainakaan en myönnä.
- onneksi tajuan
Onnekseni ainakin useimmiten tajuan,etten olekkaan enää nuori ja väsyn helpommin,siitä seuraa ärtymys. Otan liian suuren "urakan",josta yritän selviytuä,kun nuorena ja vahvana. Hankalaa vielä on,että olen hyvä keksimään töitä itselleni. Kaikki maailman työt pitää tehdä nopeasti ja huolellisesti.
- mättää
tuo viestien katoaminen ainakin 50% varmuudella. Eihän keskustelusta tule mitään, kun vastaukset/kysymykset katoavat alta aikayksikön -jos yleensä mahtuvat perille. Turhaketta koko touhu.
Kun kutsun vieraita niin yleensä tarjoan ruokaa ja ilmoitan mihin aikaan olen ajatellut että käymme pöytään.
Ruotsalaiset ja suomalaiset ovat hyvin täsmällisiä ja ovat ajoissa paikalla, mutta sitten on muista kulttuureista tulevia, joille yksi tunti sinne tai tänne ei merkitse mitään
ja se ärsytti ensi alkuun.
Nyt tiedän että jos olen tällaisia ystäviä kutsunut, niin ei kannata odotella ja pyöritellä ruokia ja yrittää pitää lämpimänä heidän takiaan, syökööt sitten tähteitä jos eivät opi pitämään ajoista kiinni. Muut syövät silloin kun on sovittu.- Viilipytty
Suotta nostattaa verenpainettaan muiden takia, jos joku möhästyy niin se on hänen ongelmansa, misi ei lähde ajoissa. Minua ei suututa mikään, mieluummin väistän tai poistun ikäästä tilanteesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725