Serkkupojan armoilla

seksiorjatar

Nimeni on Niina. On lauantai-ilta ja makaan sängylläni lukien. Sitten serkkupoikani Saku ja Matti saapuvat huoneeseen. "Haluatko leikkiä?" he lausuvat melkien yhdestä suusta. Ei minulla sitä vastaan ollutkaan, joten päätin antaa heidän jatkaa. Ketään aikuisia ei ollut kotona ja olimme kolmestaan muutaman päivän. He käskivät minun mennä kontilleni lattialle, enkä aavistanut mitään pahaa, joten kyyristyin polvilleni lattialle. Äkkiä Saku vetäisi käteni selän taakse ja lukitsi ne pehmustetuilla käsi raidoilla. "Heh heh" he sanoivat, kun laittoivat jalkoihini raudat, joissa oli tanko välissä, joka pakotti jalkani levälleen.
Tunsin oloni noloksi häpeästä. "Mennään olkkariin"
Matti huusi. "Joo mennään vaan. Oota ni mä tuun iha just." Saku huikksi. Sitten hän kaivoin kaapista ison mustan pallon ja tunki sen suuhuni. Vastustelin, mutta se oli turhaa, sillä hän sai nopeasti sujautettua sen suuhuni. Sitten hän kiristi remmit äärimmillen ja kiinnitti vielä kaulapannan. Pystyin juuri ja juuri kävelemään levitetyillä haaroillani. Saku kiinnitti vielä hihnan pantaani. Sitten hän talutti minut olkkariin. Siellä he pudottivat haameni nilkkoihini ja alkoivat toimia. En voinut tehdä mitään. En sanoa mitään. Olin vanki. Lopulta myöhään illalla nukahdin ja sinä aikana he irrottivat käsirautani ja sitoivat minut erääseen tolppaan keittiössä. Siellä he tunkivat banaania pilluuni ja muutenkin tunkivat kaikkea inhottavaa sisääni. Tällä kertaa olin myös täysin alasti. Monien tuntien päästä he lopulta irrottivat minut...

14

47654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti__

      Tänne ei kannata lähettää "novelleja", mikäli äidinkielen taitosi ovat kertakaikkisen ala-arvoisia. Se tosiasia syö kaiken kiihottavuuden - tosin sitä elementtiä ei tarinassasi ole muutenkaan.

      • Tyttöpojaksiko?

        Niina on pikkupoika, joka oikeasti haluaisi olla tyttö.


    • Ei saatana...

      Mikä vittu on käsi raidat? "Sitten hän kaivoin kaapista ison mustan pallon ja tunki sen suuhuni"...mitä vittua:) On tainu jäädä muutamat äidinkielentunnit väliin?? Voi helvetti, paras tähän mennes. Oon nauranu vedet silmillä, surkeempaa tarinaa saa hakemalla hakea. Jatka ihmeessä novellien kirjoitamista. Aika jykevää komediaa... Kiitos pelastit iltani. Ps. Ootko ulkomaalainen??

    • nälkäkään

      missään vaiheessa? `kuiskaa..´ vai söitsä sen pallon...hieno juttu, olis voinu luulla vaikka että joku hullu on se tavaillu...

    • pyllyriina

      "Tunsin oloni noloksi häpeästä" ja kaikki muut kielikuvasi saivat minut nauramaan vatsani kipeäksi!Kiitos!

    • yrittää!

      Ehkä hän osaa.

    • Kommentoida

      Toi on kyllä julmaa kidutusta ku joutuu syömään mystisen "ison mustan pallon"(rantapallo?), tais mennä kurkusta alas ku siitä ei sen jälkeen kuulunut...

      • Cthulhu

        Cut her some slack, will ya?


    • Mr^man

      Vaikka jutussa oli hieman kirjoitusvirheitä, niin älä lannistu. Jatka kirjoittamista vain. Harjoitus tekee mestarin. Sulla on kuitenkin hyvä "tatsi" noissa jutuissa...

      • what??

        Mikä vitun tatsi...toihan on ihan ala-arvosta krääsäpaskaa...


      • Noh...
        what?? kirjoitti:

        Mikä vitun tatsi...toihan on ihan ala-arvosta krääsäpaskaa...

        osaisitko muka ite kirjottaa paremmin? antaa tulla vaan!


    • Jep2010

      Koomista luettavaa tämä kyllä oli, huh huh, kiitos tästäkin pikku päivän piristyksestä!! :DD Onneksi sulla, parhain seksiorjatar, on vielä aikaa kasvaa ja kehittyä aikuiseksi. Kirjoitustyylissäsi ja kertomuksessasi ilmenevät "yksityiskohdat" huutavat lukijan silmille, että tämän on kirjoittanut joku aika lähellä ala-aste ikäistä. :D

      • Paska mikä paska

        ala-aste ikäistä.
        Okei. Äidinkieli on sullakin melko hyvin hallussa.


    • elkee kehatko..

      elä turhaan luovuta. kirjottamisessa harjaantuu. ja te ilkeet ihmiset voitte suksia suolle. saa toisia mollata tuolla tavalla, onko se ihmekään jos on ensikertalainen että yksityiskohtia puuttuu ja kirjotusvirheitä pukkaa? on täällä kulkaa paljo sellaisia aikuisten kirjottamia juttuja että usein mietin missä ne ihmiset on koulunsa käyneet...

      p.s. jos oot joku ala-asteelainen tai muu sellanen kakara, toivon että harjottelet ensin ihan tavallisilla tarinoilla.. Vaati jonkin verran taitoa nämä seksinovellit. mutta jatka ihmeessä kirjottamista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe