miten olette parhaiten saanut dogginne kynnet leikattua.Meidän doggi kyllä antaa kiltisti leikata mutta olen itse varmaan sitten niin heikko,etten saa kynttä hyvin poikki.En jaksa painaa tarpeeksi ja omaan käteen sattuu.Olen ostanut jo neljät eri leikkurit kun luulin ensi että ovat tylsät.Minkä merkkiset olisi mielestänne parhaat?Taas olisi meinaan kynsien leikkuu edessä.
kynnet
5
890
Vastaukset
- Taitaa olla
niin,että et vain uskalla käyttää voimaa tarpeeksi.
En ole kuullutkaan uusista kynsisaksista, jotka eivät doginkaan kynttä katkaisisi.
Siitä vaan raps.- ......
kovinkaan auttanuy.Kyllä minä painan niin täysillä kuin vaan voin!
- sakset
...... kirjoitti:
kovinkaan auttanuy.Kyllä minä painan niin täysillä kuin vaan voin!
Millersin punakahvaisilla leikataan meillä. Käytin niitä jo edellisellä koirallani eli yli kymmenen vuotta ovat vanhat. Eikä merkkiäkään tylstymisestä, tai kynnet edelleen menee vaivatta poikki.
- Terävä
sakset kirjoitti:
Millersin punakahvaisilla leikataan meillä. Käytin niitä jo edellisellä koirallani eli yli kymmenen vuotta ovat vanhat. Eikä merkkiäkään tylstymisestä, tai kynnet edelleen menee vaivatta poikki.
Minäkin tuskailin kynsien leikkuun kanssa jopa puoli tuntia per koipi. Oli kiinalaisia, oli englantilaisia leikkureita, huonoja kaikki tyyni. Eivät välttämättä tylsiä, mutta niissä oli terän leikkuukulma aivan mahdoton.
Sitten löysin TRIXIE:n leikkurit lemmikkiliikkeestä, nyt homma käy leikiten!
Pakkauksessa lukee: Pro Care Krallen-schere de Luxe Nail Scissors. Hinta oli 14,50.
http://www.trixie.de - Toimii
Terävä kirjoitti:
Minäkin tuskailin kynsien leikkuun kanssa jopa puoli tuntia per koipi. Oli kiinalaisia, oli englantilaisia leikkureita, huonoja kaikki tyyni. Eivät välttämättä tylsiä, mutta niissä oli terän leikkuukulma aivan mahdoton.
Sitten löysin TRIXIE:n leikkurit lemmikkiliikkeestä, nyt homma käy leikiten!
Pakkauksessa lukee: Pro Care Krallen-schere de Luxe Nail Scissors. Hinta oli 14,50.
http://www.trixie.deDogin kynnet ovat niin massiiviset ettei niitä kannata yrittääkkään lyheltää kerta nappauksella.
Minä leikkaan ohuina siivuina, ehkä noin 4-5:ssä osassa, siivussa. Sitten on helpompi ja ei tule leikanneeksi vahingossakaan liikaa.
Kosteat kynnet ovat pehmeämpiä, eli helpompia leikata. Lyhennän kynnet suihkun, uintireissun tai esim. aamukasteisella ruohikolla kävelyn jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2196252Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1805812Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155424BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2514321Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j734087- 2663902
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393462Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1283279HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212986Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22449