koira+omistaja harrastus

isoJaISO

jotain muuta kuin sitä normihommaa karvakuonojen kanssa:
www.rautakoira.net

2

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2-hauva

Mulla on tänään synttärit. Olen iso poika jo, 2V.
      Muuten on mukava emäntä, rapsuttaa ja paiskoo leluja mun kanssa ja yrittää olla illat kotona, vaikka aina aamusin se lähtee, muka pakko ??? Uskoisko ? Saan täällä loikoilla päivät pitkät yksiksein, jos keksin jotain kivaa, esim silputa vessapaperirullan ympäri kämppää (oli muuten kivaa)niin sit se on vihanen. Makoilis itte päivät ilman mitään järkevää tekemistä. Eiköhän jo sitäkin vessarulla kiinnostais.
      Se on vähän laiskanpuoleinen mun lenkittämisessänikin. Lenkit on ihan liian lyhykäisii. Ja just ku löytyy makoisa haju, se kiskoo. Ihan ku aina pitäis olla tuli hännän alla. Eilenki oli varmaan oikein hemaiseva mimmi käyny yhen mätikön päällä, aiettä... ni eikös jo taas menty.
      Niin sitä vaan, että olisko kellään ehdotuksii, mitä me voitas iltasin tehdä? Mä kun en oikein voi sietää noita muita jätkiä. Vaikka kuin yritän itteeni hillitä ni karvat nousee pystyyn, on ne niin ärsyttäviä, itteään täynnä, kun vähän ovat isomman kokosii. Mukamas kuvittelevat, et koko on kaikki kaikessa, vaan eipä niillä mun sisuani oo:)eikä ketteryyttä. Vaikka en minäkään niin ketterä oo ku mun sisko; se on ku kissa, joku pantteri kuvittelee olevas.
      Niin asiaan. (Vähän hersyilee tää juttu, kun taas yksin kotona. Toivottavasti se ei huomaa, että oon käyny sen tietskalla, siitäkin sais kai kyytiä.) Pitäis olla jotain liikunnallista ja mielellään muitakin, kun emäntä tykkäs varmaan läpistä jonkun kanssa siinä ohella. Akiliti ei käy kuulemma kun oon niin vilkas, en pääsis testeistä läpi, näin se väittää. Vastatkaa pian, ennenku saan lähdön täältä koneelta.

• Nimetön

sopii koiralle kuin koiralle. eikä tapahtumissa katota kieroon jos ei ole vimosen päälle koulutettu. näitä juttuja on noiden omien "läskipäiden" kanssa kehitelty ja noilla sitä voimapiikkiä saapi purettua ja loivennettua. tutustu sivuihin ja mukaan vaan!

- Juha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe