koira+omistaja harrastus

isoJaISO

jotain muuta kuin sitä normihommaa karvakuonojen kanssa:
www.rautakoira.net

2

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2-hauva

      Mulla on tänään synttärit. Olen iso poika jo, 2V.
      Muuten on mukava emäntä, rapsuttaa ja paiskoo leluja mun kanssa ja yrittää olla illat kotona, vaikka aina aamusin se lähtee, muka pakko ??? Uskoisko ? Saan täällä loikoilla päivät pitkät yksiksein, jos keksin jotain kivaa, esim silputa vessapaperirullan ympäri kämppää (oli muuten kivaa)niin sit se on vihanen. Makoilis itte päivät ilman mitään järkevää tekemistä. Eiköhän jo sitäkin vessarulla kiinnostais.
      Se on vähän laiskanpuoleinen mun lenkittämisessänikin. Lenkit on ihan liian lyhykäisii. Ja just ku löytyy makoisa haju, se kiskoo. Ihan ku aina pitäis olla tuli hännän alla. Eilenki oli varmaan oikein hemaiseva mimmi käyny yhen mätikön päällä, aiettä... ni eikös jo taas menty.
      Niin sitä vaan, että olisko kellään ehdotuksii, mitä me voitas iltasin tehdä? Mä kun en oikein voi sietää noita muita jätkiä. Vaikka kuin yritän itteeni hillitä ni karvat nousee pystyyn, on ne niin ärsyttäviä, itteään täynnä, kun vähän ovat isomman kokosii. Mukamas kuvittelevat, et koko on kaikki kaikessa, vaan eipä niillä mun sisuani oo:)eikä ketteryyttä. Vaikka en minäkään niin ketterä oo ku mun sisko; se on ku kissa, joku pantteri kuvittelee olevas.
      Niin asiaan. (Vähän hersyilee tää juttu, kun taas yksin kotona. Toivottavasti se ei huomaa, että oon käyny sen tietskalla, siitäkin sais kai kyytiä.) Pitäis olla jotain liikunnallista ja mielellään muitakin, kun emäntä tykkäs varmaan läpistä jonkun kanssa siinä ohella. Akiliti ei käy kuulemma kun oon niin vilkas, en pääsis testeistä läpi, näin se väittää. Vastatkaa pian, ennenku saan lähdön täältä koneelta.

      • Nimetön

        sopii koiralle kuin koiralle. eikä tapahtumissa katota kieroon jos ei ole vimosen päälle koulutettu. näitä juttuja on noiden omien "läskipäiden" kanssa kehitelty ja noilla sitä voimapiikkiä saapi purettua ja loivennettua. tutustu sivuihin ja mukaan vaan!

        - Juha


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe