jotain muuta kuin sitä normihommaa karvakuonojen kanssa:
www.rautakoira.net
koira+omistaja harrastus
2
541
Vastaukset
- 2-hauva
Mulla on tänään synttärit. Olen iso poika jo, 2V.
Muuten on mukava emäntä, rapsuttaa ja paiskoo leluja mun kanssa ja yrittää olla illat kotona, vaikka aina aamusin se lähtee, muka pakko ??? Uskoisko ? Saan täällä loikoilla päivät pitkät yksiksein, jos keksin jotain kivaa, esim silputa vessapaperirullan ympäri kämppää (oli muuten kivaa)niin sit se on vihanen. Makoilis itte päivät ilman mitään järkevää tekemistä. Eiköhän jo sitäkin vessarulla kiinnostais.
Se on vähän laiskanpuoleinen mun lenkittämisessänikin. Lenkit on ihan liian lyhykäisii. Ja just ku löytyy makoisa haju, se kiskoo. Ihan ku aina pitäis olla tuli hännän alla. Eilenki oli varmaan oikein hemaiseva mimmi käyny yhen mätikön päällä, aiettä... ni eikös jo taas menty.
Niin sitä vaan, että olisko kellään ehdotuksii, mitä me voitas iltasin tehdä? Mä kun en oikein voi sietää noita muita jätkiä. Vaikka kuin yritän itteeni hillitä ni karvat nousee pystyyn, on ne niin ärsyttäviä, itteään täynnä, kun vähän ovat isomman kokosii. Mukamas kuvittelevat, et koko on kaikki kaikessa, vaan eipä niillä mun sisuani oo:)eikä ketteryyttä. Vaikka en minäkään niin ketterä oo ku mun sisko; se on ku kissa, joku pantteri kuvittelee olevas.
Niin asiaan. (Vähän hersyilee tää juttu, kun taas yksin kotona. Toivottavasti se ei huomaa, että oon käyny sen tietskalla, siitäkin sais kai kyytiä.) Pitäis olla jotain liikunnallista ja mielellään muitakin, kun emäntä tykkäs varmaan läpistä jonkun kanssa siinä ohella. Akiliti ei käy kuulemma kun oon niin vilkas, en pääsis testeistä läpi, näin se väittää. Vastatkaa pian, ennenku saan lähdön täältä koneelta.- Nimetön
sopii koiralle kuin koiralle. eikä tapahtumissa katota kieroon jos ei ole vimosen päälle koulutettu. näitä juttuja on noiden omien "läskipäiden" kanssa kehitelty ja noilla sitä voimapiikkiä saapi purettua ja loivennettua. tutustu sivuihin ja mukaan vaan!
- Juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926