Kertokaahan miksi uudessa primulassa kaasu käyttäytyy kuin dieselissä?
Selvennän: aikaisemmilla autoillani (useita) vaihdetta vaihtaessa kaasu ylös, samalla kytkin pohjaan ja kaikki ok.
Primulassani (ajettu 2500 km.) edellämainitulla tavalla kierrokset hyppäävät ylös, ihan kuin moottorinohjaus ei toimisi ajoissa.
Eli: kaasu ylös, odota n. 1-2 sek. kytkin jne. kaikki ok.
Mistä johtuu, todella ärsyttävä piirre, muuten olen autoon erinomaisen tyytyväinen!!
P12 ominaisuus?
11
1908
Vastaukset
- fast diver
Ei kaasua nosteta vaihdettaessa... Kytkin polkaistaan pohjaan ja saman tien ylös - samalla vaihdetaan vaihde...
- Teus.
"Ei kaasua nosteta vaihdettaessa... Kytkin polkaistaan pohjaan ja saman tien ylös - samalla vaihdetaan vaihde... "
kyllä kaasu nostetaan aina,
kaasun pitää olla täysin nollilla kun vaihdetaan.
Jos joka kerta kun vaihdetaan, kytkin hiemankin luistaa, se ei kauaa kestä,
kun normaalisti se kestää auton iän, tai ainakin 300 ooo km.
Myös vaihdelaatikosta pääsee eroon,
sekin kestää normaalisti aina auton iän.
- ominaisuus
Mulla ei toimi noin, huomauta korjaamolla.
- Mika_
Voisiko harmi aiheitua tahmivasta kaasuvaijerista? Yleensä vikaa kannattaa hakea ensimmäiseksi yksinkertaisimmasta päästä.
- pää `
lienee tässä tapauksessa kantapää. Vai oliskohan se sittenkin se toinen pää?
- antero_rousku
Noissahan on sähköinen kaasuläpän ohjaus vai pitäiskö öljytä sähköjohtoja :)
- ölkrws
Mulla toimii samalla lailla.
Kyseessä lienee saastehommelit.
Pitää vaan höllätä kaasua hippasen aikaisemmin, niin
vaihdot saa näteiksi. - ei noin
Ei toimi noin Primerassa normaalisti. Takuuhuoltoon.
- liikkeelle
lähtöä, ei sammu niin herkästi varsinkin jos on 1.6 koneella.
- Tapio22
Mulla tekee tota samaa. Täytyy vaihdettaessa nostaa kaasu pikkasta ennen kun alkaa koskee kytkimeen. Muuten kierrokset pääsee tosiaan pomppaamaan hetkeks.
- dfgdfgh
Ainakin P11 tuntus olevan ominaisuus tommonen kierroksien pomppiminen kun talloo kytkintä vauhdista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922114Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882029- 961732
- 4421715
- 71404
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1061122- 204934
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9856Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69778