Eikö suomen rajavartijat saa mitään vastaiskua,joka hidastaisi venäläisten läpi pääsyä suomen rajatarkastuspisteessä?Venäläiset jarruttavat autositoumusmaksulla.Ehdotan seuraavaa:eu kaista auki aina 24h,silloin venäläiset joutuu omaan jonoonsa toiselle puolelle(vaalimaa).Rajavartioita vain yksi koppiin,yhden ihmisen papereiden käsittely noin 15 minuuttia,niin kylä jonoa syntyy.Eikä kukaan
voi väittää että syrjitään.Eikö suomalaiset viitsi tehdä mitään?Ovat todella tyhmiä!
IHMETTELEN
6
1310
Vastaukset
- S-D
Nuijamaalla oli äsken noin 400m jono Venäläisiä jonottaa Suomeen. Itte laskin EU kaistaa pitkin suoraan tulliin :)
- miten venäläiset
jonottaa viisumeita, kuukausitolkulla. mutta mitäpä se sua liikuttaa...
eri asia.rajoilla kerättävät maksut ovat periaatteessa laittomia,mutta nämä viestit kertovat sen että suomi poika hyväksyy kaiken ja jonottaa kiltisti.olen käynyt neuvostoliitossa ja venäjällä satoja kertoja omalla autolla,mutta pääsiäisenä tuli piste iin päälle,en mene enään omala autolla ennen kuin maksu poistuu.käytän junaa.viisumijonoista en tiedä,silloin kun minä niitä hain sen sai kahdessa viikossa.jos hyväksytte kaiken nielemättä niin siitä vaan.
- Mohammed Aashli
No. Se tyhmä suomalainen, joka ei vieläkään usko, että se maksu on maksettava, että sitä ei voi maksaa pankin kiinni ollessa, että kaveriltakin voi lainata lappua korvausta vastaan, että seuraavan maksun/maksut voi maksaa vaikka poistuessa, jonottaessakin voi käydä pankissa....
Joo on ne tyhmiä. Suomalaiset.- Rahvas
igorit saa viisumin viikossa vuodeksi 30 egee.Ja mitä tulee ton maksun osalta niin torfjanovkassa näyttää olevan fiksumpaa porukkaa liikkumassa kun siellä ostaavat maksuja etukäteen kun taas saimenskissa pitelee finskijeevelien maksun ostot etukäteen aika hiljasta.Esim tullikopin jälkeen auto parkkiin ja pankista ostamaan maksuja.
- kabanzik
Suomeen pyrkivä venäläinen matkailija on useimmiten ns. aitiopaikka kusettaja ja paistikas. Sellainen joutaa jonottamaan. En tunne myötätuntoa heitä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k323503On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232279Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792218Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69937Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi35783