jos "olot" iskee päälle niinn ei sitä nuku millään mömmöillä"Zanorit,opamoxit,seroquellit yms. ei jeesaa yhtään vaikka söis parikin kourallista,kun "i hear voices"iskee.
Johtuu varmaan siitä,kun ei pysty yhtään rentoutuu.
Tää on mulle ihan uutta tänä kesänä ilmestynyttä.
Onx spesiaali vinkkejä?
Taas uneton yö
6
1229
Vastaukset
- härkä
Huomenta!
Se on karmeeta kun ei saa nukuttua. Melkonen lääke arsenaali. Ootko koittanut promatsiiniia eli sparinea, sitä saa enää yliopiston apteekista. Jos olisit sairaalassa, saisin melko varmasti nukkumaan. Maailma vanhin unilääke chl. Se on barbituraatti vain sairaala käyttöön. Promatsiinia voisit lääkäriltä kysyä ihan kunnon annoksen. Sen vaikutus alkaa hitaasti eli n,2-3h ennen nukkumaan menoa. Itse kärsin vuorotyön aiheuttamasta unettomuudesta ja tiedän millaista on kun ei saa nukuttua.- jone74
olen kokeillut sparinea,ei sovellu menee kuuppa sekasin vielä seuraavanakin päivänä,niin ja barbejahan ei enää saakkaan,mikä on mielestäni hyvä.
- härkä
jone74 kirjoitti:
olen kokeillut sparinea,ei sovellu menee kuuppa sekasin vielä seuraavanakin päivänä,niin ja barbejahan ei enää saakkaan,mikä on mielestäni hyvä.
Moi!
Sprinea ei enää myydä, kuin poikkeus tapauksissa yliopiston apteekki valmisataa sitä promatsiini nimellä, joka on vaikuttava aine. Totta puhut, kun sanoit kuupan menevän sekaisin, tietysti annoksesta riippuen. Moni potilas on juuri valittanut seuraavaa päivää, että ei ole oikein jakoa tehdä mitään. Mainitsin sparinen, koska jos on pitkään valvonut, niin jotenkin olisi saatava nukuttua. Barbituraattia saa vielä sairaala käytössä eli chl, suomeksi puhumme kloraalista. Se on ensimmäinen unilääke jo 1800-luvun lopulta. Joo se on hyvä, ettei niitä käytetä enää. Ne olivat vaarallisia kotikäytössä. Hyvää kesää sinulle ja unta yöksi! - jone74
härkä kirjoitti:
Moi!
Sprinea ei enää myydä, kuin poikkeus tapauksissa yliopiston apteekki valmisataa sitä promatsiini nimellä, joka on vaikuttava aine. Totta puhut, kun sanoit kuupan menevän sekaisin, tietysti annoksesta riippuen. Moni potilas on juuri valittanut seuraavaa päivää, että ei ole oikein jakoa tehdä mitään. Mainitsin sparinen, koska jos on pitkään valvonut, niin jotenkin olisi saatava nukuttua. Barbituraattia saa vielä sairaala käytössä eli chl, suomeksi puhumme kloraalista. Se on ensimmäinen unilääke jo 1800-luvun lopulta. Joo se on hyvä, ettei niitä käytetä enää. Ne olivat vaarallisia kotikäytössä. Hyvää kesää sinulle ja unta yöksi!Selvennyksestä ja toivotuksista.
- bissone
jone74 kirjoitti:
Selvennyksestä ja toivotuksista.
Minä menisin sinuna yksityisesti psykiatrille. Ei se niin hirveästi maksa ja uskon, että sieltä saat asiantuntevan avun unettomuuteesi.Terveyskeskuslääkärit eivät aina ota vakavasti eivätkä tiedä/usko, mitä on todellinen unettomuus. Psykiatreilla on kokemukseni mukaan parempi tieto ja usko tästä asiasta.
- jone74
bissone kirjoitti:
Minä menisin sinuna yksityisesti psykiatrille. Ei se niin hirveästi maksa ja uskon, että sieltä saat asiantuntevan avun unettomuuteesi.Terveyskeskuslääkärit eivät aina ota vakavasti eivätkä tiedä/usko, mitä on todellinen unettomuus. Psykiatreilla on kokemukseni mukaan parempi tieto ja usko tästä asiasta.
vain arvata olenko ravannut kyseisillä tohtoreilla vai en,luulisin asian olevan monellekkin selvää.
Mutta voin olla myös väärässä,vai voinko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234